logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

dziwny kaseton z dibondu

Strona 2/2  1 2

| 03.04.2017 16:04

3D_Bialystok, 2017-04-03 16:37
Miniaturka

to są dwa materiały naklejone na siebie?

avatar użytkownika
+ + +

wiadomości: 143
w Signs.pl od 09.11.2006
IP: 94.254.128.XXX

| 03.04.2017 17:04

Miniaturka


tutaj masz nafrezowaną plexi 8mm

-----------------
"BLUZG SPROWOKOWANY NIE JEST BLUZGIEM." - Redakcja

avatar użytkownika
+ + + + + +

września
wiadomości: 735
w Signs.pl od 11.05.2011
IP: 159.205.71.XXX

| 03.04.2017 17:04

teraz już rozumiem. Klej nanosze tylko an kołnierz i kleję. Czy znak wycina się dokładnie taki sam jak w dibondzie czy mniejszy o milimetr.
Teraz rozumiem też o co chodzi z tym pilnikiem i szlifowaniem narożników. Nie bardzo wiem tylko jak wyeleminować ten problem już w corelu.
I jescze jedna żecz, Jak szeroki powinno robić się ten kołnierz?

avatar użytkownika
+ + +

wiadomości: 143
w Signs.pl od 09.11.2006
IP: 94.254.243.XXX

| 03.04.2017 20:04

W moim przypadku litery są mniejsze od otworów w dibondzie. Kołnierz około 12 mm ale to już kwestia gustu i wygody przy klejeniu. Zaokrąglenie narożników jest Ci potrzebne bo frez zaokrągli kąty wewnętrzne w dibondzie podczas frezowania, które będą ostre w literach z plexi. Zrobisz to w Corelu pod funkcją: okno okno dokowane wyokrąglenie/wyżłobienie/ścięcie.

A jak kolega levelup robi to u siebie ?

brak ikonki
+ + + + +

Białystok
wiadomości: 335
w Signs.pl od 20.12.2004
IP: 188.146.69.XXX

| 03.04.2017 21:04

Ok. A ile mniejsza? milimetr?
Używasz funkcji wyokrąglenie? Jaki promień?
I jeszcze jedno - tej funkcji używamu tylko do zewnętrznego obrysu litery? Chodzi mi o to, że np. dla litery A jak zastosujemy tę funkcję to wewnętrznego trójkąta to wtedy nie włożymy w niego dibondu, który będzie miał ostre kąty, dobrze to rozumiem?

avatar użytkownika
+ + +

wiadomości: 143
w Signs.pl od 09.11.2006
IP: 88.199.130.XXX

| 04.04.2017 08:04

promień jest zależny od użytego do wycinania frezu dla 3 promień bedzie 1,5 dla 2 1 nie wiem jak reszta ja na literkach z kołnieżem daje 0,4mm do wewnątrz obrysu

avatar użytkownika
+ + + +

kraków
wiadomości: 239
w Signs.pl od 29.04.2009
IP: 176.111.124.XXX

| 04.04.2017 11:04

OK. Dzięki. Zrobię próbę. Czy muszę używać plexi kolorowej, czy mogę ją w jakiś sposób oklejać?

avatar użytkownika
+ + +

wiadomości: 143
w Signs.pl od 09.11.2006
IP: 88.199.130.XXX

| 04.04.2017 11:04

akdpower, 2017-04-04 11:30
OK. Dzięki. Zrobię próbę. Czy muszę używać plexi kolorowej, czy mogę ją w jakiś sposób oklejać?

Patrz post 2

avatar użytkownika
+ + + +

kraków
wiadomości: 239
w Signs.pl od 29.04.2009
IP: 176.111.124.XXX

| 04.04.2017 17:04

Miniaturka


Tutaj plexi o grubości 15mm w wyfrezowanym MDFie. Luzu zostawiam 0,5mm.

-----------------
"BLUZG SPROWOKOWANY NIE JEST BLUZGIEM." - Redakcja

avatar użytkownika
+ + + + + +

września
wiadomości: 735
w Signs.pl od 11.05.2011
IP: 159.205.71.XXX

| 05.04.2017 17:04

Leadmar, 2017-04-04 11:36
akdpower, 2017-04-04 11:30
OK. Dzięki. Zrobię próbę. Czy muszę używać plexi kolorowej, czy mogę ją w jakiś sposób oklejać?

Patrz post 2


Umknęło mi to.
A jak to wygląd wizualnie. Chodzi mi o to czy kolor jest tak samo żywy jak w przypadku plexi koloorowej?
Od razu zapytam. Czy jak robisz zwykły kaseton z dibondu z wyfrezowanymi znakami to tez okelejasz bezbarwną od tyłu czy opal od frontu?

avatar użytkownika
+ + +

wiadomości: 143
w Signs.pl od 09.11.2006
IP: 94.254.128.XXX
Strona 2/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764