logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson wprowadza nową linię cyfrowych projektorów do digital singage

  PR 12.10.2020, przeczytano 471 razy
ilustracjastrzałka

Epson poszerza ofertę projektorów laserowych o sześć nowych modeli, oferujących jeszcze szersze możliwości w zakresie wizualizacji i aranżacji przestrzeni w sklepach, hotelach, muzeach i innych obiektach turystycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-wprowadza-nowa-linie-cyfrowych-projektorow-do-digital-singage,388745,artykul.html

Najnowsze projektory laserowe Epson stanowią połączenie mocy i jakości projekcji 3LCD oraz przyjaznego, intuicyjnego oprogramowania, ułatwiając firmom tworzenie bardziej kreatywnych ekspozycji i budowanie lepszych relacji z klientami i gośćmi.

Modele z serii EB-L250F, EB-750 i EB-800 posiadają laserowe źródło światła, zapewniające do 20 000 godzin nieprzerwanej pracy bez potrzeby serwisowania. Zainstalowano w nich nowe, intuicyjne oprogramowanie. Projektory są wyposażone w różnorodne opcje podłączenia źródła obrazu oraz elastyczny system montażu, umożliwiający zainstalowanie ich praktycznie w dowolnym miejscu. Dzięki możliwości wyświetlania obrazów na ścianach, podłogach, sufitach, a nawet obiektach 3D firmy mogą w kreatywny sposób wzbogacić swoją ekspozycję, ku zaskoczeniu i zadowoleniu klientów.

- Odpowiednie doświadczenie buduje więź klienta z marką, a im mocniejsza więź, tym większa sprzedaż - wyjaśnia Norbert Gościński, product manager w Epson Europe B.V. - Producenci nieustannie szukają nowych sposobów, aby się wyróżnić, dlatego tak ważne jest maksymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni w celu dostarczenia ciekawych, angażujących treści. Nowe linie projektorów Epson dostarczają innowacyjne rozwiązania z zakresu wizualizacji, które są przy tym atrakcyjne cenowo, niezawodne i proste w obsłudze. Od wyświetlania bieżących komunikatów, na przykład, dotyczących zachowania dystansu społecznego, poprzez eksponowanie najnowszych promocji, aż po kreację angażujących, niezwykłych doświadczeń dla klientów sklepów, restauracji, hoteli i atrakcji turystycznych – nowe projektory Epson oferują jeszcze szersze możliwości interakcji klientów z markami i produktami.

Wśród nowych modeli znalazły się przystępne cenowo projektory ultrakrótkiego i standardowego rzutu, ułatwiające użytkownikom prezentację dynamicznych treści i wizualizacji zgodnych z obecnymi trendami. Wykorzystujące laserową technologię 3LCD Epson urządzenia oferują natężenie światła białego i barwnego na poziomie od 2000 do 5000 lumenów[1] i rozdzielczość do 1080p Full HD.

Modele z nowych serii EB-L250F, EB-750 i EB-800 charakteryzują się wygodą i swobodą instalacji w zakresie 360 stopni oraz szerokim wyborem opcji podłączeń, w tym HDMI, HDBaseT, wbudowane łącze bezprzewodowe i Miracast[2], co ułatwia montaż i integrację projektora z istniejącą infrastrukturą. Można połączyć ze sobą dwa lub więcej urządzeń i wykorzystać funkcję łączenia obrazu, żeby np. wyświetlić jedną, wielką projekcję na całej ścianie. Funkcja dzielenia obrazu pozwala podłączyć kilka źródeł do jednego projektora i jednocześnie wyświetlać różne treści.

Modele z serii EB-L250F, EB-750 i EB-800 są kompatybilne z oprogramowaniem Epson Projector Content Manager i aplikacją Epson Creative Projection app , które razem stanowią kompletne rozwiązanie do tworzenia treści i zarządzania nimi.

Oprogramowanie Projector Content Manager umożliwia tworzenie playlist zawierających zdjęcia, filmy, filtry kształtu i efekty specjalne, które można ustawić w odpowiedniej kolejności, a następnie zapisać na zewnętrznym nośniku i za pomocą łącza bezprzewodowego wysłać do wyświetlenia przez projektor.

Aplikacja Epson Creative Projection oferuje łatwy dostęp do szerokiego wyboru elementów kreatywnych, pozwalając użytkownikom tworzyć własne treści z wykorzystaniem dostępnych zdjęć, filmów, tekstu i predefiniowanych filtrów, a także dodawać własne materiały, aby tworzyć niepowtarzalne wizualizacje. Aplikacja jest kompatybilna z systemem operacyjnym iOS. Posiada zaawansowane funkcje, takie jak dopasowanie obrazu, korekcja punktowa, czy możliwość wyświetlania obrazu bezpośrednio z urządzenia.

Nowe modele powstały na fali sukcesu, jaki odniosły niedawno wprowadzone do oferty modele mini-projektorów laserowych do wizualizacji EB-W70 i EB-W75. Te lekkie (2,7 kg), kompaktowe i przenośne projektory zaprojektowano z myślą o butikach i przestrzeniach, których celem jest dostarczanie odbiorcom unikalnych doświadczeń. Charakteryzuje je współczynnik krótkiego rzutu 1,04:1, możliwość instalacji 360° i elegancki, nowoczesny design. Dostępne w kolorze białym i czarnym projektory EB-750 i EB-800 świetnie wyglądają zarówno w nowoczesnym, jak i bardziej tradycyjnym wnętrzu. Przesyłanie i udostępnianie angażujących treści jest proste dzięki wbudowanemu łączu Bluetooth i wejściu HDMI

Seria EB-800 będzie dostępna w sprzedaży od października, seria EB-750 – od listopada, a EB-L250F od grudnia. Wszystkie modele występować będą w kolorze białym i czarnym.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Jasność kolorów Colour brightness (colour light output) in brightest mode, measured by a third-party lab in accordance with IDMS 15.4. Colour brightness will vary depending on usage conditions.
[2] Specyfikacja i opcje podłączeń różnią się w zależności od modelu. Szczegółowe informacje są dostępne na www.epson.eu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764