logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Wrap Star 2011 Düsseldorf - relacja

   26.10.2011, przeczytano 5331 razy
ilustracja
fot. viscom düsseldorf 2011 - Behrendt und Rausch

W dniach 13-15 października odbyła się na targach Viscom Düsseldorf trzecia już edycja mistrzostw oklejania samochodów "European Wrap Star 2011". Tym razem główną nagrodą była drukarka wielkoformatowa SII ColorPainter (Seiko instruments GmbH), bon o wartości 1500 Euro od 3M oraz wiele pomniejszych upominków od sponsorów. Łączna pula nagród wyniosła 200 tys. Euro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-wrap-star-2011-d%C3%BCsseldorf---relacja,13749,artykul.html

Mistrzostwa trwały trzy dni i podzielone były na cztery rundy. Na trzech Audi A1 dostarczonych przez lokalnego dystrybutora tej marki konturowali ze sobą zawodnicy z całej Europy, czwarte A1 posłużyło zaś jako wzór. Aby dostać się rundę wyżej i pokonać konkurentów należało w określonym przez jury czasie okleić jeną z części samochodu zadrukowaną folią 3M Controltac Serie IJ 180 Cv3. Najważniejszym z kryteriów punktacji była jakość wykonania zadania. Jurorami byli Rob Ivers z USA; Paul Koch z Holandii, Ole Ravn z Danii oraz Manfred Ratajczak z Niemiec - wybitni fachowcy z dziedziny Car Wraps.

W zawodach brało odział 64 zawodników i zawodniczek. Oplata wpisowa wynosiła 250 dolarów, co się jednak opłaciło gdyż uczestnicy otrzymali bony wartości 200 Euro od głównego sponsora, a oprócz głównej wygranej ufundowanych było wiele drobniejszych nagród oraz wstęp wolny na wieczorną imprezę "Wrapper Night" zorganizowaną na starym mieście (Altstadt) w Düsseldorfie. Wygrał Marco Dittl z Niemieckiego Chemnitz, a kolejne miejsca na podium obstawili Duńczycy.

Podczas pierwszego dnia zawodów próbowano również pobić rekord Guinnessa w szybkości oklejenia auta Audi A6, co udało się w 75 minut - oczywiście w oklejaniu uczestniczyło więcej osób.

Rafał Cegielski

Źródło: inf. wł.

www.viscom-messe.com


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: wodzurc

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Gratulacje dla rekordzistów! 75 minut to kawał dobrej roboty, ciekaw jestem ile osób oklejało te audi jednocześnie. Jak ktoś będzie miał jakieś linki do relacji video lub szczegółowy opis akcji to chętnie! (część z podanych linków nie działa, w google też na razie ciężko coś było znaleźć...)

Najnowsze w tym dziale

Kampania Škoda z nagrodą Effie Poland 2024
Kampania „Wyprzedaż rocznika 2024… rok wcześniej!” przygotowana przez Dentsu Creative i PHD dla Škoda Polska została wyróżniona prestiżową brązową nagrodą Effie Poland 2024 w kategorii Consumer Goods. Nagroda ta potwierdza skuteczność i innowacyjność działań komunikacyjnych realizowanych przez Škodę, które trafiły do szerokiego grona odbiorców,...
Brązowe Effie dla kampanii Moc orzeźwienia, zero słodzenia
Kampania "Moc orzeźwienia, zero słodzenia" zrealizowana dla marki Żywiec Zdrój Mocny Gaz została nagrodzona brązowym Effie na tegorocznym festiwalu. 
Kampania To Twój Wybór nominowana w IAB MIXX Awards
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór otrzymała nominację w konkursie IAB MIXX Awards 2024. Kampania została zgłoszona przez Mindshare Polska i VML. 
Kampania do filmu „Chłopi” z nagrodą w Effie Awards
Kampania promująca film „Chłopi” (reż. DK Welchman, Hugh Welchman, prod. BreakThru Films), stworzona przez NEXT FILM, została wyróżniona nagrodą Brąz w prestiżowym konkursie Effie Awards 2024 w kategorii Entertaiment. Effie Awards to jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność...
ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w Rankingu Firm 25-lecia Effie w Polsce. Za efektywność działań marketingowych został na przestrzeni lat nagrodzony w konkursie aż 39 razy! Jednocześnie w tegorocznej edycji konkursu otrzymał trzy statuetki Effie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764