logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Wrap Star 2011 Düsseldorf - relacja

   26.10.2011, przeczytano 5446 razy
ilustracja
fot. viscom düsseldorf 2011 - Behrendt und Rausch

W dniach 13-15 października odbyła się na targach Viscom Düsseldorf trzecia już edycja mistrzostw oklejania samochodów "European Wrap Star 2011". Tym razem główną nagrodą była drukarka wielkoformatowa SII ColorPainter (Seiko instruments GmbH), bon o wartości 1500 Euro od 3M oraz wiele pomniejszych upominków od sponsorów. Łączna pula nagród wyniosła 200 tys. Euro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-wrap-star-2011-d%C3%BCsseldorf---relacja,13749,artykul.html

Mistrzostwa trwały trzy dni i podzielone były na cztery rundy. Na trzech Audi A1 dostarczonych przez lokalnego dystrybutora tej marki konturowali ze sobą zawodnicy z całej Europy, czwarte A1 posłużyło zaś jako wzór. Aby dostać się rundę wyżej i pokonać konkurentów należało w określonym przez jury czasie okleić jeną z części samochodu zadrukowaną folią 3M Controltac Serie IJ 180 Cv3. Najważniejszym z kryteriów punktacji była jakość wykonania zadania. Jurorami byli Rob Ivers z USA; Paul Koch z Holandii, Ole Ravn z Danii oraz Manfred Ratajczak z Niemiec - wybitni fachowcy z dziedziny Car Wraps.

W zawodach brało odział 64 zawodników i zawodniczek. Oplata wpisowa wynosiła 250 dolarów, co się jednak opłaciło gdyż uczestnicy otrzymali bony wartości 200 Euro od głównego sponsora, a oprócz głównej wygranej ufundowanych było wiele drobniejszych nagród oraz wstęp wolny na wieczorną imprezę "Wrapper Night" zorganizowaną na starym mieście (Altstadt) w Düsseldorfie. Wygrał Marco Dittl z Niemieckiego Chemnitz, a kolejne miejsca na podium obstawili Duńczycy.

Podczas pierwszego dnia zawodów próbowano również pobić rekord Guinnessa w szybkości oklejenia auta Audi A6, co udało się w 75 minut - oczywiście w oklejaniu uczestniczyło więcej osób.

Rafał Cegielski

Źródło: inf. wł.

www.viscom-messe.com


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: wodzurc

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Gratulacje dla rekordzistów! 75 minut to kawał dobrej roboty, ciekaw jestem ile osób oklejało te audi jednocześnie. Jak ktoś będzie miał jakieś linki do relacji video lub szczegółowy opis akcji to chętnie! (część z podanych linków nie działa, w google też na razie ciężko coś było znaleźć...)

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na projekt stroju dla animatora marki Energa
Energa z Grupy ORLEN ogłasza ogólnopolski konkurs na zaprojektowanie stroju dla animatora, który będzie towarzyszył wydarzeniom wspieranym przez firmę. Projekt ma odzwierciedlać wartości bliskie marce Energa: nowoczesność, troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną, a także sportowego ducha. To właśnie te elementy mają...
Grupa Serviceplan z nagrodami na festiwalu Cannes Lions 2025
Podczas 72. Międzynarodowego Festiwalu Cannes Lions Grupa Serviceplan, którą współtworzy na zasadach partnerskich m.in. polska agencja Change Serviceplan (Group One), została uhonorowana tytułem Niezależnej Sieci Roku, a agencja Serviceplan z Monachium – tytułem Niezależnej Agencji Roku. Grupa zdobyła łącznie rekordową liczbę 19 lwów, poprawiając...
Sukces McCANN Poland i Mastercard na festiwalu Cannes Lions
Zakończył się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2025, w ramach którego McCANN Poland i Mastercard zdobyli dwa Srebrne Lwy za kampanię „Public Money ATM”. Na ich konto trafiło także osiem nominacji za dwa różne projekty – „Public Money ATM” i „Inclusive by Design”.
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764