logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Wrap Star 2011 Düsseldorf - relacja

   26.10.2011, przeczytano 5153 razy
ilustracja
fot. viscom düsseldorf 2011 - Behrendt und Rausch

W dniach 13-15 października odbyła się na targach Viscom Düsseldorf trzecia już edycja mistrzostw oklejania samochodów "European Wrap Star 2011". Tym razem główną nagrodą była drukarka wielkoformatowa SII ColorPainter (Seiko instruments GmbH), bon o wartości 1500 Euro od 3M oraz wiele pomniejszych upominków od sponsorów. Łączna pula nagród wyniosła 200 tys. Euro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-wrap-star-2011-d%C3%BCsseldorf---relacja,13749,artykul.html

Mistrzostwa trwały trzy dni i podzielone były na cztery rundy. Na trzech Audi A1 dostarczonych przez lokalnego dystrybutora tej marki konturowali ze sobą zawodnicy z całej Europy, czwarte A1 posłużyło zaś jako wzór. Aby dostać się rundę wyżej i pokonać konkurentów należało w określonym przez jury czasie okleić jeną z części samochodu zadrukowaną folią 3M Controltac Serie IJ 180 Cv3. Najważniejszym z kryteriów punktacji była jakość wykonania zadania. Jurorami byli Rob Ivers z USA; Paul Koch z Holandii, Ole Ravn z Danii oraz Manfred Ratajczak z Niemiec - wybitni fachowcy z dziedziny Car Wraps.

W zawodach brało odział 64 zawodników i zawodniczek. Oplata wpisowa wynosiła 250 dolarów, co się jednak opłaciło gdyż uczestnicy otrzymali bony wartości 200 Euro od głównego sponsora, a oprócz głównej wygranej ufundowanych było wiele drobniejszych nagród oraz wstęp wolny na wieczorną imprezę "Wrapper Night" zorganizowaną na starym mieście (Altstadt) w Düsseldorfie. Wygrał Marco Dittl z Niemieckiego Chemnitz, a kolejne miejsca na podium obstawili Duńczycy.

Podczas pierwszego dnia zawodów próbowano również pobić rekord Guinnessa w szybkości oklejenia auta Audi A6, co udało się w 75 minut - oczywiście w oklejaniu uczestniczyło więcej osób.

Rafał Cegielski

Źródło: inf. wł.

www.viscom-messe.com


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: wodzurc

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Gratulacje dla rekordzistów! 75 minut to kawał dobrej roboty, ciekaw jestem ile osób oklejało te audi jednocześnie. Jak ktoś będzie miał jakieś linki do relacji video lub szczegółowy opis akcji to chętnie! (część z podanych linków nie działa, w google też na razie ciężko coś było znaleźć...)

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764