logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza i Wyborcza.pl w finale INMA Global Media Awards 2023

  PR 10.03.2023, przeczytano 356 razy

INMA Global Media Awards, przyznawane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 775 projektów z 40 krajów. Wśród finalistów znalazły się aż 3 projekty mediów Agory – Gazeta.pl, „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Laureatów nagród poznamy w piątek, 26 maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl%2C-gazeta-wyborcza-i-wyborcza.pl-w-finale-inma-global-media-awards-2023,399244,artykul.html

Gazeta.pl jest nominowana w kategorii „Najlepsze wykorzystanie narzędzi dziennikarstwa wizualnego i storytellingu” za projekt „Jeden dzień w...” stworzony we współpracy z kolektywem reporterskim Outriders i zespołem serwisu Ukrayina.pl. Projekt pokazywał wojenną codzienność ukraińskich miast za pomocą materiałów stworzonych z wykorzystaniem technologii VR/360. Więcej informacji na jego temat można znaleźć tutaj.

„Gazeta Wyborcza” otrzymała nominację w kategorii „Najlepsze wykorzystanie druku” za akcję „Szkoła bez bzdur”, w ramach której zachęcała swoich czytelników do protestu przeciwko fałszywym, szkodliwym i nierzetelnym treściom ze szkolnych podręczników. Zespół „Wyborczej” wraz z ekspertami przygotował m.in. nową wersję strony z podręcznika o metodzie in vitro z kontrowersyjnej książki do przedmiotu Historia i Teraźniejszość. Więcej informacji na temat akcji – tutaj.

Wyborcza.pl też znalazła się wśród finalistów INMA Global Media Awards – w kategorii „Najlepsza inicjatywa do pozyskiwania subskrybentów”. Zespół „Wyborczej” został doceniony za ofertę prenumeraty w formie benefitu pracowniczego. To oferta subskrypcji treści Wyborcza.pl dostępna od lipca 2022 r. pod hasłem „Odblokuj potencjał pracownika”. Więcej informacji na jej temat można znaleźć tutaj.

International News Media Association (INMA) jest światową organizacją zrzeszającą firmy z branży mediów. W konkursie INMA Global Media Awards nagradzane są wybitne osiągnięcia w zakresie marek informacyjnych, wykorzystania platform mediowych, subskrypcji, rozwoju biznesu oraz danych i insightów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Agora ogłosiła Strategię ESG na lata 2023-2027
31 maja 2023 r. Grupa Agora przyjęła „Strategię ESG na lata 2023-2027”, która określa cele organizacji w obszarze klimatu i środowiska (E), ludzi i społeczeństwa (S), a także ładu zarządczego i praktyk biznesowych (G). Jako wydawca niezależnych mediów, prowadzący jednocześnie różnorodne projekty biznesowe, Agora w najbliższych latach chce działać m.in. na rzecz...
Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.
Co o branży fashion piszą w polskich mediach?
Przy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody, PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia, przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością i jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami
BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764