logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza i Wyborcza.pl w finale INMA Global Media Awards 2023

  PR 10.03.2023, przeczytano 539 razy

INMA Global Media Awards, przyznawane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 775 projektów z 40 krajów. Wśród finalistów znalazły się aż 3 projekty mediów Agory – Gazeta.pl, „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Laureatów nagród poznamy w piątek, 26 maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta.pl%2C-gazeta-wyborcza-i-wyborcza.pl-w-finale-inma-global-media-awards-2023,399244,artykul.html

Gazeta.pl jest nominowana w kategorii „Najlepsze wykorzystanie narzędzi dziennikarstwa wizualnego i storytellingu” za projekt „Jeden dzień w...” stworzony we współpracy z kolektywem reporterskim Outriders i zespołem serwisu Ukrayina.pl. Projekt pokazywał wojenną codzienność ukraińskich miast za pomocą materiałów stworzonych z wykorzystaniem technologii VR/360. Więcej informacji na jego temat można znaleźć tutaj.

„Gazeta Wyborcza” otrzymała nominację w kategorii „Najlepsze wykorzystanie druku” za akcję „Szkoła bez bzdur”, w ramach której zachęcała swoich czytelników do protestu przeciwko fałszywym, szkodliwym i nierzetelnym treściom ze szkolnych podręczników. Zespół „Wyborczej” wraz z ekspertami przygotował m.in. nową wersję strony z podręcznika o metodzie in vitro z kontrowersyjnej książki do przedmiotu Historia i Teraźniejszość. Więcej informacji na temat akcji – tutaj.

Wyborcza.pl też znalazła się wśród finalistów INMA Global Media Awards – w kategorii „Najlepsza inicjatywa do pozyskiwania subskrybentów”. Zespół „Wyborczej” został doceniony za ofertę prenumeraty w formie benefitu pracowniczego. To oferta subskrypcji treści Wyborcza.pl dostępna od lipca 2022 r. pod hasłem „Odblokuj potencjał pracownika”. Więcej informacji na jej temat można znaleźć tutaj.

International News Media Association (INMA) jest światową organizacją zrzeszającą firmy z branży mediów. W konkursie INMA Global Media Awards nagradzane są wybitne osiągnięcia w zakresie marek informacyjnych, wykorzystania platform mediowych, subskrypcji, rozwoju biznesu oraz danych i insightów.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764