Agencja GONG wygrała przetarg na kompleksową obsługę ING Banku Śląskiego w digitalu i będzie odpowiedzialna za całość komunikacji marki w Internecie.
Współpraca projektowa między ING i Gongiem trwa już od 4 lat, jednak teraz obejmie znacznie większy obszar działań. Od października GONG jest agencją odpowiedzialną za całość działań banku w digitalu, w tym przygotowanie strategii komunikacji w Internecie, obsługę kanałów social media, kreacje w kampaniach digitalowych oraz całościową obsługę działań e-commerce.
- Bankowość to kategoria, która w wyniku transformacji cyfrowej przeżywa aktualnie całkowitą rewolucję. Media interaktywne są dziś priorytetowym kanałem do komunikowania nowych, innowacyjnych usług i produktów finansowych. Dla nas podjęcie kolejnych wyzwań na tak dynamicznie zmieniającym się rynku, to wielka odpowiedzialność i zarazem ogromna nobilitacja - powiedział Bartosz Gołębiowski, Dyrektor Strategii i Kreacji w Gong.
Gong to jedna z agencji kreatywno-strategicznych full service z zespołem ponad pięćdziesięciu twórców kreacji w ramach trzech biur w Polsce i za granicą. Agencja tworzy zintegrowaną komunikację dla największych marek polskich i międzynarodowych i jest zaliczana do grona najbardziej efektywnych niezależnych agencji reklamowych na świecie (Effie Effectiveness Index). Kampanie Gong od 16 lat zdobywają uznanie w prestiżowych konkursach reklamowych. Agencja dwukrotnie zdobyła tytuł agencji roku (2015 IAB Polska i Interaktywna Agencja Roku 2014 M&MP), a ostatnio również wyróżnienie M&MP za działania 360 stopni. Gong jest częścią Group One, największej polskiej niezależnej grupy komunikacyjnej.
Źródło: Group One