logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Grafika na tekstyliach

   19.10.2001, przeczytano 4463 razy

Poszukuję folii do wykonania napisów na koszulkach lub innych podkładach z materiału. Nie wiem gdzie i jaką najlepiej kupić.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafika-na-tekstyliach,558,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Do tworzenia grafiki na materiałach tekstylnych można użyć:

  • folii do wycinania Fleck i Flock (różnią się grubością), które wycina się i wprasowuje w materiał - dostępna pełna gama kolorystyczna, w ofercie Primar B z Krakowa i Romanik z Wejherowa,
  • papieru termotransferowego - specjalny rodzaj materiału do druku na drukarkach atramentowych, który również wprasowuje się w materiał (ze względu na trwałość polecam druk pigmentowy) - zaletą jest możliwość przeniesienia nawet zdjęcia z subtelnymi przejściami tonalnymi, często spotykane w punktach ksero - dostępne praktycznie u każdego dostawcy mediów do druku.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Paweł Szambelan

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Można jeszcze kupić w Warszawie WARSOB na Szwedzkiej

,

W północnej Polsce jest dystrybutor szwajcarskiego papieru i folii Star Coating - Pretor. Mają papiery do transferu termicznego.PK  

Najnowsze w tym dziale

W 2024 roku nietypowo fiskus rozpoczął rozliczanie rocznych zeznań podatkowych za 2023 rok od 15 lutego, a nie, jak do tej pory, od 1 stycznia. Nie ulega jednak zmianie ostateczny termin składania zeznań tj. 30 kwietnia 2024 tj. wtorek. 
Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764