logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hologram na Dworcu Centralnym w ramach kampanii Pepsi 100% rPET

  PR 29.01.2022, przeczytano 781 razy
ilustracja

W ramach kampanii wspierającej wprowadzenie przez markę PEPSI butelek rPET, czyli butelek wykonanych w 100% z plastiku z recyklingu, na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama w formie hologramu. Innowacyjny nośnik komunikuje zmianę rodzaju opakowań Pepsi oraz zachęca przechodniów do odpowiedniego sortowania materiałów z tworzyw sztucznych. Aktywacja potrwa do 30 stycznia 2022 r., a w najbliższy weekend konsumenci będą mieli okazję spróbować napoju Pepsi z butelek 100% rPET na hali głównej dworca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hologram-na-dworcu-centralnym-w-ramach-kampanii-pepsi-100procent-rpet,394582,artykul.html

Hologram umieszczony na parterze Dworca Centralnego w kreatywny i angażujący sposób prezentuje nową butelkę napoju Pepsi, która wykonana została w 100% z recyklingu. Nośnik zachęca także przechodniów do odpowiedniego sortowania odpadów plastikowych, co bezpośrednio wpływa na dostępność surowca, z którego produkowane są przyjazne środowisku opakowania. Chcąc dodatkowo zaangażować konsumentów, już w najbliższy weekend marka poczęstuje przechodniów na Dworcu Centralnym napojami Pepsi w butelkach 100% rPET.

– Zmiana opakowań na butelki wykonane w 100% z recyklingu to bardzo ważne wydarzenie dla marki PEPSI. Dzięki niej do produkcji naszych butelek wykorzystujemy tylko surowiec wtórny, a zatem ograniczamy ilość wprowadzanego plastiku pierwotnego na rynek – powiedział Kamil Andrzejewski, Senior Brand Manager marki PEPSI. – W ramach kampanii zależało nam nie tylko na zbudowaniu świadomości, że teraz możesz cieszyć się smakiem Pepsi w opakowaniu, które jest bardziej przyjazne dla środowiska, ale także zwróceniu uwagi na kwestię recyklingu przy pomocy angażujących działań, z którymi styka się konsument. Dlatego zdecydowaliśmy się na innowacyjne nośniki, takie jak hologram na Dworcu Centralnym czy citylighty w przestrzeni miejskiej, które w czasie rzeczywistym pokazują liczbę zaoszczędzonych butelek dzięki przedsięwzięciu – dodał Kamil Andrzejewski.

Hologram powstał dzięki współpracy z Disturbed Media Group & Ingage Media oraz ich technologii Hypergram, która poprzez jakość 4K umożliwia niemalże kinowe doświadczenie. W przeciwieństwie do technologii AR czy VR, aby zobaczyć hologram nie są konieczne żadne dodatkowe urządzenia czy aplikacje, dzięki czemu konsumenci w prosty sposób mogą wejść w interakcję z reklamą.

ilustracjastrzałka

Aktywacja jest elementem szerszej kampanii marketingowej, która rozpoczęła się z początkiem stycznia 2022 r. i obejmuje działania w TV, digitalu, OOH oraz w punktach sprzedaży.

W grudniu 2021 r. rozpoczęła się produkcja napojów marki Pepsi w butelkach pochodzących w 100% z plastiku z recyklingu. Nowa butelka rPET powstaje ze zużytych opakowań plastikowych, które z żółtych pojemników trafiają do selektywnej zbiórki. Następnie plastik jest poddawany segregacji, przetwarzany w granulat, a ten we włókno poliestrowe, z którego można wytworzyć wiele różnych produktów, w tym nowe opakowania napojów. W ten sposób można skutecznie zapewnić plastikowej butelce kolejny cykl życia i jednocześnie obniżyć poziom emisji CO2.

ilustracjastrzałka

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764