i30 Nowej Generacji to odzwierciedlenie nowej, wybiegającej w przyszłość filozofii projektowania samochodów Hyundai. Precyzyjnie ukształtowana sylwetka, wyrazista linia nadwozia oraz zdecydowane detale tworzą samochód o niezwykłej elegancji. Koreański producent po raz kolejny zdecydował się obrać odważną drogę prowadzenia kampanii stawiając na działania digitalowe, spoty w telewizji oraz komunikację opartą o atrakcyjną ofertę korzyści.
Kampania komunikuje model i30 Nowej Generacji w dwóch wersjach nadwozia Hatchback oraz Wagon. Model i30 to przede wszystkim wysoki standard - nie tylko jazdy, ale także elementów wyposażenia takich jak: czujniki parkowania, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa i zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Nieczęsto zdarza się, aby samochód, który tak znakomicie wygląda, dawał jednocześnie tak duże poczucie komfortu i przyjemności z jazdy.
Celem działań jest wsparcie sprzedaży wersji dostępnych na rynku od kwietnia 2017 roku.
Kampania wystartowała 8 września. Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.
Źródło: Havas Media