logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAA podjęło decyzję o utworzeniu oddziału Stowarzyszenia w Ukrainie

  PR 04.07.2022, przeczytano 409 razy

Najważniejszą informacją po spotkaniu Executive Committee IAA, które odbyło się podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions , jest decyzja o utworzeniu oddziału IAA w Ukrainie. Odbędzie się to przy wsparciu IAA Polska, innych europejskich oddziałów IAA oraz IAA Global. ExCo podjęło również decyzję o zawieszeniu działalności rosyjskiego oddziału IAA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iaa-podjelo-decyzje-o-utworzeniu-oddzialu-stowarzyszenia-w-ukrainie,396475,artykul.html

- Powstanie ukraińskiego oddziału IAA będzie mieć wymiar nie tylko symboliczny. Branża komunikacji marketingowej i IAA od początku wojny w Ukrainie niosą pomoc i wspierają uchodźców. Wesprzemy także proces tworzenia i rozwijania ukraińskiego oddziału. Nasi Przyjaciele mogą na nas liczyć – powiedział Paweł Kowalewski, Wiceprezydent IAA Global i Członek Rady Nadzorczej IAA Polska.

Jedną z pierwszych inicjatyw na rzecz Ukrainy, w którą zaangażowało się IAA Polska była kampania MySanctions na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji. Ideą twórców jest zachęcenie każdego z nas do złożenia deklaracji niewielkiej zmiany zachowania i nałożenia „osobistych sankcji” na reżim Putina, tak by wspólnie powstrzymać finansowanie wojennej machiny.

Kampania jest oddolną inicjatywą pro bono osób zajmujących się zielonymi transformacjami, ekspertów energetycznych, strategów oraz ludzi mediów i reklamy. Wśród organizacji zaangażowanych w projekt są m.in.: BBDO Warszawa (kreacja kampanii), Papaya Films (produkcja spotów telewizyjnych) i Lata Dwudzieste (strategia i koordynacja analiz oraz think tanku ekspertów energetycznych i klimatycznych). Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową, na której znajduje się licznik pokazujący w czasie rzeczywistym, ile kraje UE wydają na rosyjską ropę, gaz i węgiel i gdzie każdy może wybrać nakładaną przez siebie na Putina sankcję. IAA Polska objęło patronat nad tą inicjatywą.

- Proces zmian może się rozpocząć także poprzez zmianę codziennych zachowań – przekonuje Igor Kaleński, członek Zarządu IAA Polska i koordynator ds. pomocy uchodźcom, Prezes Grupy BBDO w Polsce oraz Global E-commerce Lead w Molecular BBDO.

To nie jedyna inicjatywa pomocowa, w którą zaangażowany jest Igor Kaleński. Razem z Rafałem Kupidurą, pełnomocnikiem Zarządu IAA Polska ds. pomocy udzielanej przez Stowarzyszenie uchodźcom z Ukrainy i Prezesem Zarządu IF Nation Group, oraz z grupą innych prywatnych przedsiębiorców z Polski powołali Społeczny Zespół Antykryzysowy (SZA), który współpracuje między innymi z Agencją ONZ ds. Uchodźców (UNCHR) w przygotowaniu i dystrybucji pomocy uchodźcom z Ukrainy, tak aby wypracować najbardziej skuteczne rozwiązania.

Przesłanie kampanii HEROTOHERO, kolejnej akcji stworzonej przez środowisko marketingowe, której IAA Polska jest partnerem, brzmi „pomoc to nasza wspólna odpowiedzialność”. Herotohero.eu to pierwsza platforma, która łączy potrzebujących z ludźmi z całego świata, którzy chcą i mogą ich wspierać.  Organizacje zaangażowane w przygotowanie projektu to m.in.: - GroupOne, Planet Heroes, Amazon Web Services i GRID Warszawa.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764