logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Polska i SGH: Ósmy konkurs na pracę dyplomową z e-marketingu

  PR 17.05.2019, przeczytano 569 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku konkurs jest otwarty także dla autorów prac podyplomowych. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ.DIMAQ UNI open graphajlepszą pracę dyplomową z e-marketinguwą


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-polska-i-sgh%3A-osmy-konkurs-na-prace-dyplomowa-z-e-marketingu,382488,artykul.html

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska.

- Sam pomysł, aby IAB Polska przyglądało się pracom z zakresu digitalu, jest znakomity. Z jednej strony my, praktycy tego rynku, mamy wgląd w to, co najmocniej interesuje uczelnie w Polsce i samych studentów. Z drugiej – absolwenci już na starcie kariery zawodowej mogą otrzymać realne wsparcie ze strony środowiska skupiającego branżę i mają ogromną szansę, aby zostać dostrzeżonymi przez potencjalnych pracodawców. To również ich pierwszy nieraz kontakt z DIMAQ, a więc programem certyfikacji wiedzy i umiejętności e-marketingowych. Kompetencje cyfrowe są, wbrew pozorom, niełatwe do zweryfikowania. Raz, że obejmują wiele specjalistycznych obszarów, dwa – że dotyczą dziedziny szybko rozwijającej się, w której to co dziś najbardziej innowacyjne i nowe, za rok  bądź szybciej może pójść w niepamięć albo wyewoluować w nieznanym kierunku. Do tego standardy oceny umiejętności i wiedzy nie były jednoznaczne. W tym kontekście DIMAQ stanowi przełom, bo porządkuje wiedzę, posiada walor uniwersalności i jest bardzo wiarygodny. To, że całej procedurze patronuje najważniejsza branżowa organizacji oraz, że wymaga odnawiania w dwuletnim cyklu – wzmacniają znaczenie rynkowe DIMAQ. Tak z punktu widzenia posiadacza certyfikatu, jak i jego pracodawcy czy partnera w biznesie. – komentuje Grzegorz Krzemień, wiceprzewodniczący jury DIMAQ UNI, prezes agencji GoldenSubmarine, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja Internetu jako medium reklamowego. W tym roku otwieramy konkurs także dla autorów prac studiów podyplomowych. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2015 do dnia 31 lipca 2019. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Nagrody

  • Najlepsza praca magisterska:studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ z egzaminem DIMAQ
  • Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ z egzaminem DIMAQ

Harmonogram konkursu

  • do 31.07.2019 – zgłaszanie prac
  • 01.08.2019 – 15.09.2018 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
  • 16.09.2019 – 03.10.20189– II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
  • 03.10.2019 – ogłoszenie wyników

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie www.dimaquni.com

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, Perspektywy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764