logo
WIADOMOŚCI

IAB Polska i SGH: Konkurs na pracę dyplomową z e-marketingu

Mateusz Zawiślak  PR 06.07.2018, przeczytano 688 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w szóstej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH, udział w Akademii DIMAQ oraz płatne praktyki zawodowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-polska-i-sgh:-konkurs-na-prace-dyplomowa-z-e-marketingu,37161,artykul.html

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ - oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska.

- Udział w konkursie jest ważny dla każdego, kto wiąże swoją przyszłość z branżą interaktywną. Z wielu powodów, z których za najważniejszy uznałbym możliwość pokazania się branży. Wszak współorganizatorem konkursu jest IAB Polska, tym samym topowi pracodawcy. To również szansa na zdobycie atrakcyjnych, bardzo praktycznych nagród, łącznie ze studiami, stażem w najlepszych agencjach czy zyskaniem prestiżowego certyfikatu DIMAQ. On również otwiera drzwi do ekskluzywnego grona ekspertów w dziedzinie e-marketingu – komentuje Grzegorz Krzemień, prezes agencji GoldenSubmarine, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja Internetu jako medium reklamowego. Do udziału w nim dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2015 do 31 lipca 2018 r. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Nagrody

  • Najlepsza praca dyplomowa magisterska): studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu;
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowe szkolenie z e-marketingu z egzaminem DIMAQ oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu;
  • Wyróżnione prace licencjackie i inżynierskie: płatne praktyki zawodowe u jednego z Partnerów Konkursu.

Harmonogram konkursu

  • do 10.08.2018 – zgłaszanie prac
  • 11.08.2018 – 15.09.2018 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
  • 16.09.2018 – 10.10.2018 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
  • 11.10.2018 – 14.10.2018 – wybór zwycięzców konkursu-autorów najlepszych prac magisterskich oraz licencjackich/inżynierskich
  • 15.10.2018 – ogłoszenie wyników

Zgłoszenie prac dyplomowych może nastąpić nie później niż do 10 sierpnia 2018 r. Z pracy powinny być usunięte wszelkie dane pozwalające na identyfikację autora.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Złota kampania” w finale Golden Pin Design Award 2018
„Złota kampania” promująca Sąd Ostateczny Hansa Memlinga przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku przez TOFU Studio, otrzymała tytuł DESIGN MARK i trafiła do ścisłego finału międzynarodowego konkursu Golden Pin Design Award 2018 organizowanego przez Tajwan Design Centre.
Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2018
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Graduation Projects 2018 : Trwa nabór prac
Zamiek Cieszyn zaprasza do wzięcia udziału w 17. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Stowarzyszenie Traffic Design wyróżnione przez Fast Company
Stowarzyszenie Traffic Design, które działa na rzecz sztuki i estetyki w przestrzeni publicznej zostało wyróżnione w prestiżowym konkursie Innovation by Design Awards 2018 organizowanym przez amerykański magazyn Fast Company. Wśród zwycięzców i wyróżnionych marek znaleźli się tacy giganci jak Microsoft, Google, Airbnb, Adobe oraz IBM.
Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wybrane
Prosta i elegancka litera „M”, przedstawiona z kształtem budzącym wiele skojarzeń, między innymi z sercem, ale także z matematycznym znakiem większości. To właśnie logo, które już wkrótce stanie się podstawą identyfikacji wizualnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W piątek (7 września) został rozstrzygnięty konkurs na projekt logotypu dla Metropolii, natomiast...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone