logo
WIADOMOŚCI

IAB Polska i SGH: Konkurs na pracę dyplomową z e-marketingu

  PR 06.07.2018, przeczytano 747 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w szóstej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH, udział w Akademii DIMAQ oraz płatne praktyki zawodowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-polska-i-sgh%3A-konkurs-na-prace-dyplomowa-z-e-marketingu,37161,artykul.html

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ - oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska.

- Udział w konkursie jest ważny dla każdego, kto wiąże swoją przyszłość z branżą interaktywną. Z wielu powodów, z których za najważniejszy uznałbym możliwość pokazania się branży. Wszak współorganizatorem konkursu jest IAB Polska, tym samym topowi pracodawcy. To również szansa na zdobycie atrakcyjnych, bardzo praktycznych nagród, łącznie ze studiami, stażem w najlepszych agencjach czy zyskaniem prestiżowego certyfikatu DIMAQ. On również otwiera drzwi do ekskluzywnego grona ekspertów w dziedzinie e-marketingu – komentuje Grzegorz Krzemień, prezes agencji GoldenSubmarine, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja Internetu jako medium reklamowego. Do udziału w nim dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2015 do 31 lipca 2018 r. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Nagrody

  • Najlepsza praca dyplomowa magisterska): studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu;
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowe szkolenie z e-marketingu z egzaminem DIMAQ oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu;
  • Wyróżnione prace licencjackie i inżynierskie: płatne praktyki zawodowe u jednego z Partnerów Konkursu.

Harmonogram konkursu

  • do 10.08.2018 – zgłaszanie prac
  • 11.08.2018 – 15.09.2018 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
  • 16.09.2018 – 10.10.2018 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
  • 11.10.2018 – 14.10.2018 – wybór zwycięzców konkursu-autorów najlepszych prac magisterskich oraz licencjackich/inżynierskich
  • 15.10.2018 – ogłoszenie wyników

Zgłoszenie prac dyplomowych może nastąpić nie później niż do 10 sierpnia 2018 r. Z pracy powinny być usunięte wszelkie dane pozwalające na identyfikację autora.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Rekordowa liczba prac w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS
Oprócz nagrody głównej jury przyznało w tym roku aż sześć wyróżnień, które otrzymali: Anna Gawron i Dariusz Ogrodowczyk (za wspólny projekt), Jan Libera, Karolina Lubaszko, Natalia Łukianiuk, Wojciech Osuchowski oraz Magdalena Wosik.
Konkurs Korony Reklamy 2019
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. Daj szansę swojej firmie na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
Kampania drukarni Chroma nominowana w European Excellence Awards 2018
Niestandardowa kampania promująca polską drukarnię Chroma znalazła się w finale międzynarodowego konkursu European Excellence Awards, który od ponad 20 lat nagradza najlepsze kampanie PR na kilku kontynentach. Za realizację kampanii odpowiadał zespół social media i PR oraz dział kreacji agencji On Board Think Kong. Autorami konceptu kreatywnego jest zespół BERGERCHOJNACKI.O...
PR Image Awards 2018: Wyniki konkursu
Mini Molars Cambodia zdobywa tegoroczną nagrodę PR Image Award za zdjęcie pt. „Dream Big”. Hamburska organizacja non-profit świadczy opiekę dentystyczną dla potrzebujących dzieci w Kambodży. Zgłoszone przez nią zdjęcie, które zostało wykonane w kontekście projektu pomocowego w nieformalnej osadzie Phnom Penh, pokonało około tysiąca innych prac. Spółka news aktuell...
Paris Photo 2018: Nagrody Huawei Next Image rozdane
Podczas wieczoru otwarcia Paris Photo, jednych z największych międzynarodowych targów fotografii na świecie, odbyła się gala wręczenia nagród laureatom globalnego konkursu Huawei Next Image. W przepięknej paryskiej hali wystawowej Grand Palais, Michał „Wes” Wesołek został uhonorowany nagrodą Grand Prix i otrzymał czek na kwotę 20 000 dolarów. Zdjęcie Polaka oraz inne,...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone