logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMS z nagrodami za system digital signage w Galerii Kazimierz

  PR 26.11.2015, przeczytano 971 razy
ilustracjastrzałka

Firma IMS uzyskała dwie nagrody w konkursie PDSA Awards 2015 w kategoriach „Wzorcowa instalacja Digital Signage” oraz „Najlepszy content Digital Signage”. Do rywalizacji zostały zgłoszone ekrany zainstalowane w Galerii Kazimierz w Krakowie oraz emitowany na nich content neutralny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ims-z-nagrodami-za-system-digital-signage-w-galerii-kazimierz,26671,artykul.html

Nagrodzone tytułem „Wzorcowa instalacja Digital Signage” nośniki zostały stworzone przez Galerię Kazimierz i dostarczone przez firmę IMS. Pierwszy ekran o wysokości 12 metrów umieszczono na boku windy w centrum handlowym, natomiast drugi o długości 50 metrów usytuowano wzdłuż wewnętrznego patio. Oba ekrany cechują się wysoką rozdzielczością. W konkursie PDSA Awards 2015 wyróżniono również content neutralny przygotowany przez IMS specjalnie na te nietypowe nośniki. Materiał emitowany na obu ekranach jest do siebie dopasowany, stanowiąc przykuwającą wzrok całość, która ma za zadanie uprzyjemniać klientom wizytę w galerii handlowej.

Gala PDSA Awards 2015 odbyła się 18 listopada, podczas Targów RetailShow w warszawskim Centrum Expo XXI. Konkurs odbył się już po raz czwarty, a jego organizatorem było Polish Digital Signage Association.

Źródło: IMS

www.ims.fm

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas dla MyBoat
More Bananas, krakowska agencja marketingowa, nawiązała współpracę z MyBoat - marką specjalizującą się w dziedzinie rekreacji morskiej na rynku skandynawskim. Agencja wesprze klienta w działaniach social mediowych skierowanych do międzynarodowych odbiorców.
Grupa Eura7 realizuje loterię wakacyjną dla sieci Arhelan
Grupa Eura7, we współpracy z siecią sklepów Arhelan, odpowiada za kompleksową realizację nowej loterii wakacyjnej pod hasłem „Wyjazd na lato! Co Wy na to?”. Akcja prowadzona w 105 sklepach w Polsce oferuje uczestnikom ponad 9000 nagród natychmiastowych, pięć nagród tygodniowych oraz nagrodę główną – voucher o wartości 20 000...
Sokoliki Cup: Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia
Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa. Firma realizuje tę misję między innymi poprzez turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego organizację wspiera od pierwszej edycji. W tegorocznym, czwartym już finale, rozegranym na stadionie Legii...
Aleph i Superbet poszerzają kampanię na Spotify na Serbię i Rumunię
Polskie oddziały Aleph i Superbet poszerzają współpracę dotyczącą działań komunikacyjnych na platformie Spotify o dwa nowe rynki: Serbię i Rumunię.
W tym roku OLX Praca zadebiutuje na Open’erze ze strefą OUT OF OFFICE. Przestrzeń będzie łączyła inspiracje klasycznym biurem, ale po godzinach pracy – tak, jakby ktoś zostawił open space na noc i zrobił z niego przestrzeń do odpoczynku i śmiechu. Nad strefą będzie czuwać OUT OF OFFICE MANAGER. OLX właśnie uruchomił rekrutację na to stanowisko.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764