logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INMA Global Media Awards 2019: 2. miejsce dla kampanii Onetu „100 lat Polsko”

  PR 24.05.2019, przeczytano 393 razy

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inma-global-media-awards-2019%3A-2.-miejsce-dla-kampanii-onetu-_100-lat-polsko_,382591,artykul.html

W konkursie Global Media Awards 2019 zebrano 664 zgłoszenia od 165 firm medialnych z 34 krajów. O wyróżnienia w 20 kategoriach rywalizowało łącznie 194 finalistów z całego świata. Z dwóch grup – globalnych i lokalnych marek – wybrano 40 zwycięzców konkursu.

Kampania #100latPolsko była realizowana w Polsce oraz za granicą od lipca do listopada 2018 roku. W ramach akcji wykorzystano szeroki zakres narzędzi komunikacyjnych. Spot „Łączy nas hymn” w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego był pokazywany w telewizji, w kinach oraz w środkach komunikacji miejskiej. Materiały graficzne nawiązujące do kampanii były prezentowane na billboardach oraz na muralu w Warszawie. Projekt był wspierany także reklamą radiową.

W ramach kampanii dziennikarze Onetu stworzyli ponad 300 artykułów oraz materiałów wideo nawiązujących do najważniejszych wydarzeń z historii Polski, a na dedykowanej stronie 100latpolsko.onet.pl internauci mogli znaleźć m.in. wywiady ze znanymi Polakami oraz specjalne quizy.

Na potrzeby kampanii międzynarodowej #100latPolsko stworzono siedem klipów demonstrujących z humorem i przymrużeniem oka znane na całym świecie wynalazki, o których powszechnie nie wiadomo, że zostały stworzone przez Polaków. W ramach internetowego głosowania, w którym wzięło udział 70 tysięcy internautów, trzy materiały wideo trafiły do międzynarodowej dystrybucji. Spoty #100lat Polsko wyświetlono w mediach społecznościowych 80 milionów razy w 153 krajach na całym świecie.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764