logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innowacje od Epsona, Antalis i 3M dla branży reklamowej i wnętrzarskiej

  PR 23.04.2018, przeczytano 607 razy
ilustracjastrzałka
Epson SC-S40610

W dniach 23-26 kwietnia 2018, w Warszawie i we Wrocławiu odbędą się warsztaty poświęcone przeprowadzaniu metamorfoz w dekoracji wnętrz oraz innowacji w reklamie i grafice organizowane wspólnie przez firmy Epson i Antalis. Oto plan warsztatów i atrakcje, które czekają na uczestników obu wydarzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innowacje-od-epsona%2C-antalis-i-3m-dla-branzy-reklamowej-i-wnetrzarskiej,36252,artykul.html

Co może wyniknąć z połączenia wysokiej jakości materiałów papierniczych i tekstylnych  oraz wysokojakościowych wydruków? Imponujące rezultaty i bezcenna wiedza. Globalny lider druku i projekcji obrazu, Epson, razem z Antalis, dystrybutorem papieru i systemów opakowaniowych i dostawcą folii - firmą 3M organizują w dniach 23-26 kwietnia 2018 warsztaty dla grafików i reklamodawców oraz osób zainteresowanych tematyką urządzania wnętrz.

Dwa warsztaty, dwie stolice

23 kwietnia 2018 o godzinie 9.30 w siedzibie firmy Antalis Poland przy ulicy Wołoskiej 5 w Warszawie będą miały miejsce warsztaty poświęcone metamorfozom w dekoracji wnętrz. Goście wydarzenia w trakcie praktycznych zajęć dowiedzą się jak w prosty i szybki sposób odmienić pomieszczenie, otrzymają możliwość poznania innowacyjnych materiałów firmy Antalis i 3M do dekoracji wnętrz oraz przekonają się jak wysokiej jakości wydruki na materiałach do dekoracji mogą zapewnić drukarki wielkoformatowe Epson SC-S40610 oraz SC-S80610. Dzień później, w tej samej lokalizacji oraz również o 9.30, Epson i Antalis z kolei zaprezentują uczestnikom warsztatów innowacyjne rozwiązania w reklamie i grafice. W trakcie wydarzenia będzie można zapoznać się z materiałami m.in. tekstyliami COALA, foliami do zadruku, materiałami stosowanymi w reklamie podświetlanej oraz rzeczywistym procesem druku z wykorzystaniem urządzeń Epson opartych na innowacyjnej technologii atramentowego druku piezoelektrycznego.

25 oraz 26 kwietnia 2018 roku firmy Epson i Antalis przeniosą swoje warsztaty do stolicy Dolnego Śląska. We Wrocławiu, w Centrum Szkoleniowym 3M przy ulicy Kwidzyńskiej 6, o godzinie 9.30 wystartują warsztaty dekoracji wnętrz, a dzień później spotkanie dotyczące innowacji dla branży reklamowej. Podobnie jak w przypadku warszawskich warsztatów, uczestnicy również będą mogli zapoznać się z nowościami tekstylnymi i papierniczymi od firmy Antalis, a także dowiedzą się wielu interesujących faktów o wysokojakościowych drukarkach firmy Epson.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764