logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców w okresie przedświątecznym?

  PR 20.11.2018, przeczytano 258 razy
Autor - Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED

W 2017 wydatki konsumenckie w okresie przedświątecznym wyniosły aż 687 mld dolarów, co stanowi największy roczny wzrost od zakończenia wielkiej recesji w 2010 roku. Przewiduje się, że sprzedaż detaliczna w analogicznym okresie w tym roku osiągnie nawet 720 mld dolarów. Co zrobić, aby z ich pomocą skutecznie docierać do odbiorców?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-skutecznie-dotrzec-do-odbiorcow-w-okresie-przedswiatecznym,380201,artykul.html

Wzrost wydatków konsumenckich spowodowany jest coraz lepiej ukierunkowanymi strategiami marketingowymi, skoncentrowanymi głównie na zdigitalizowanym społeczeństwie. Wyższe wskaźniki zatrudnienia, a tym samym większe dochody konsumentów, pozwalają detalistom z roku na rok osiągać bardzo dobre wyniki sprzedaży w okresie przedświątecznym. Jak za pomocą cyfrowych reklam skutecznie dotrzeć do konsumentów w tym najgorętszym czasie?

Wykorzystaj ruch mobilny

Od 3 lat największy ruch w witrynach internetowych jest generowany za pomocą urządzeń mobilnych. Co zrobić, aby treści reklamowe docierały do konsumentów przebywających poza domem, korzystających głównie ze smartfonów? Kluczem do sukcesu jest rozwijanie reklam outdoorowych, które odsyłają odbiorców do urządzeń mobilnych. Aby przykuć uwagę adresata, podczas tworzenia kampanii należy zwrócić uwagę na 3 podstawowe elementy:

  • chwytliwy i prosty przekaz,
  • atrakcyjną grafikę,
  • odpowiednie miejsce i czas wyświetlania reklamy.

Skoncentruj się na doświadczeniu klienta

Doświadczenie klienta to zbiór danych, na które składają się między innymi zadowolenie, zaangażowanie i zamiar kupna. Aż 80% marek uważa, że ​​oferuje produkty i usługi na najwyższym poziomie. Jednak z tym stwierdzeniem zgadza się tylko 8% konsumentów.

Badania przeprowadzone przez firmę Nielsen pokazały, że prawie 25% intencji zakupowych wywoływanych jest w ciągu kilku pierwszych sekund od zapoznania się z ofertą marki. Moment, w którym reklamodawca może przykuć uwagę odbiorcy staje się coraz krótszy, a przestrzeń handlowa coraz bardziej zatłoczona. Kluczową kwestią jest zatem skuteczne dotarcie do odbiorców poprzez wykorzystanie najczęściej używanych przez nich mediów. Innowacyjni marketerzy starają się znajdować sposoby na wykorzystanie doświadczeń marketingowych opartych na lokalizacji w celu użycia powyższych danych. Opracowanie dobrej strategii marketingowej, opartej na zapewnieniu jak najlepszej obsługi klienta, pomoże utrzymać konkurencyjność marki podczas świątecznych zakupów.

Dostosuj komunikat do odbiorcy

Z roku na rok mamy do czynienia z coraz większą liczbą konsumentów będących cały czas w ruchu, co może oznaczać kłopoty dla reklamodawców, którzy koncentrują się na pozyskiwaniu grupowych odbiorców. Warto jednak spojrzeć na to z nieco innej strony. Mobilność odbiorców można wykorzystać w kreatywny sposób, tworząc niezapomniane pierwsze wrażenie

Celem każdej kampanii reklamowej jest uzyskanie wysokiego ROI, który w okresie świątecznym zyskuje szczególne znaczenie. Dotyczy to zarówno sprzedawców detalicznych, jak i konsumentów poszukujących odpowiednich prezentów dla swoich bliskich. Biorąc pod uwagę mobilność i preferencje odbiorców, przed reklamodawcami stoi wyzwanie stworzenia przekazu, który będzie towarzyszył odbiorcom w ciągłym biegu.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura
Wynajem tymczasowy, szybkie zmiany w aranżacji przestrzeni, zmieniające się potrzeby firm - to wszystko skłania i najemców i wynajmujących do poszukiwania sposobów na mobilną aranżację biura. Ważne są elementy, które będzie można szybko zmienić ale również w miarę możliwości zabrać ze sobą podczas przenosić do kolejnej siedziby....
Omnichannel – integracja działań online i offline
Według badania Deloitte aż 90% sprzedaży detalicznej na świecie odbywa się w sklepach stacjonarnych. Konsumenci jednak poszukują często informacji o produktach w Internecie. W jaki sposób połączyć ze sobą te dwa kanały sprzedaży?
Okładki zeszytowe

Publikacje książkowe (2): Okładki zeszytowe

Zgod­nie z wypra­co­waną w poprzed­nim odcinku defi­ni­cją, publi­ka­cja książ­kowa, aby nią być, musi skła­dać się z mini­mum dwóch czę­ści: okładki i wkładu. Dziś przy­stę­pu­jemy do nie­spiesz­nego roz­bie­ra­nia na czyn­niki pierw­sze, zewnętrz­nej czę­ści tego  duetu. Pro­jek­tu­jąc okładkę, oka­zuje się czę­sto, że brak...
Omnichannel, czyli budowanie doświadczeń klienta
Wielokanałowość od kilku lat jest popularnym hasłem związanym z handlem detalicznym, jednak wciąż wywołuje wiele zamieszania. Największym wyzwaniem dla sprzedawców, którzy chcą zmaksymalizować potencjał omnichannel są klienci, a dokładniej sprostanie ich oczekiwaniom. Jak skutecznie przeprowadzić konsumenta przez ścieżkę zakupu? Jakie są głównie cele działań...
Tam gdzie konsument, tam i marka: Napoleoncat o social media
Klienci szukają kontaktu z marką w miejscu, w którym jest on dla nich najwygodniejszy. Coraz częściej stawiają więc na kanały social media. W odpowiedzi, marki chcąc pozostawać w kontakcie ze swoimi konsumentami, coraz sprawniej integrują kanały społecznościowe z procesami obsługi klienta. Mogąc wejść w interakcję z firmą w wybranym przez niego miejscu, konsument czuje do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764