logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania CNN #Myfreedomday

  PR 15.02.2021, przeczytano 236 razy

Piąta odsłona kampanii CNN #MyFreedomDay ze względu na pandemię zostanie w pełni przeprowadzona przez młodzież w mediach społecznościowych, a jej finał odbędzie się we wtorek, 16 marca. Akcja ma na celu podniesienie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-cnn-myfreedomday,390225,artykul.html

CNN w ramach tegorocznej edycji #MyFreedomDay mobilizuje młodych ludzi do podpisania deklaracji, w której zobowiązują się do przestrzegania zasad bycia odpowiedzialnymi konsumentami i szerzenia świadomości niewolnictwa w łańcuchach dostaw.

Chętni, którzy podpiszą deklarację #MyFreedomDay dołączą do tysięcy szkół w ponad 100 krajach i będą mogli podzielić się swoimi przemyśleniami na temat przesłania akcji, które w tym roku brzmi: „Wybory, których dokonujesz, działania, które podejmujesz”.

CNN zachęca wszystkich uczestników do udostępnienia filmiku z wydrukowaną i podpisaną deklaracją w mediach społecznościowych oraz nominowania do akcji swoich trzech znajomych, co pozwoli na utworzenie pewnego „łańcuszka wolności” – „Freedom chain” – obrazującego jedność w walce ze współczesnym niewolnictwem. Najdłuższe i najbardziej kreatywne filmiki z hashtagiem #MyFreedomDay będą miały szansę zaprezentować się na www.cnn.com/myfreedomday i innych platformach CNN.

Osoby bez dostępu do drukarki mogą odpowiedzieć na pytanie: „Jakie działania podejmujesz, aby pomóc położyć kres niewolnictwu?” i następnie zaprosić do tego wyzwania swoich trzech znajomych.

CNN przygotowało specjalne materiały, które w erze zdalnego nauczania mogą być wykorzystane przez szkoły, uczniów i inne społeczności, aby mogli dołączyć do kampanii bez względu na to, w jakim miejscu się znajdują.

Oprócz specjalnie przygotowanych grafik do udostępnienia na portalach społecznościowych oraz serii dłuższych filmów dokumentalnych, CNN poprowadzi trzy globalne sesje panelowe z udziałem dziennikarzy i prowadzących stacji oraz przedstawicieli społeczności z poszczególnych regionów.

Moderatorami paneli dyskusyjnych, które zostaną udostępnione za pośrednictwem mikrowitryny #MyFreedomDay, będą Donie O’Sullivan, Becky Anderson i Kristie Lu Stout. Podczas wydarzenia będą omawiane takie tematy jak: przyczyny i skutki handlu ludźmi czy sposoby walki ze współczesnym niewolnictwem w danym rejonie.

Przed finałem tegorocznej kampanii, 13 marca CNN wyemituje nowy film dokumentalny zatytułowany Silk Slaves. Jego autorzy pochylą się nad tematem pracy niewolniczej w przemyśle jedwabniczym w Indiach. W materiale zostanie przedstawiona także historia młodej kobiety i jej matki, którym udzielono pomocy w odzyskaniu wolności.

- Wraz ze startem CNN Freedom Project 10 lat temu zobowiązaliśmy się do pomocy w nagłaśnianiu tematu współczesnego niewolnictwa we wszystkich jego nikczemnych postaciach. Misja ta zaprowadziła nas do wielu zakątków na świecie, w których nie respektuje się podstawowych praw człowieka. Dotyczy to m.in. handlu afrykańskimi uchodźcami w Libii, grup oferujących usługi seksualne i handlujących kobietami z rdzennej ludności Kanady czy niewolnic wykorzystywanych do pracy w przemyśle jedwabniczym w Indiach – co też ujawnia nasz najnowszy film dokumentalny. Kampania #MyFreedomDay została stworzona z myślą o kolejnych pokoleniach – po to, by dać głos młodym ludziom, którzy z determinacją dążą do likwidacji niewolnictwa za ich życia – Mike McCarthy, Executive Vice President oraz General Manager w CNN International.

Źródło: CNN International

www.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764