logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania FASOFF na ekranach digital signage

  PR 15.09.2021, przeczytano 304 razy
ilustracjastrzałka

9 września w dedykowanej sieci digital signage zlokalizowanej w prywatnych przychodniach, Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FASOFF pt. "Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-fasoff-na-ekranach-digital-signage,393003,artykul.html

Cała akcja ma stricte społeczno-edukacyjny wymiar, ukierunkowany na wzrost świadomości i wiedzy na temat skutków picia alkoholu przez kobiety w ciąży. Jak wynika z badań PARPA (Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych), do picia alkoholu w ciąży przyznaje się aż 30 proc. kobiet. Emisja trzech 30-sekundowych spotów wzmacnia edukacyjny i prozdrowotny charakter kampanii. Akcja ma zasięg ogólnopolski i będzie prowadzona do końca bieżącego roku.

TVPharma premium to jedyna taka platforma komunikacyjna w prywatnych  przychodniach. Przekaz kierowany w miejscach szczególnego zaufania pełni nie tyle ważną funkcję informacyjną, ale też pozytywnie i przekonująco wpływa na doświadczenia i decyzje pacjentów. Za wybór mediów w sieci digital signage odpowiada agencja reklamowa BE Media.

Źródło: Blue Eyes Media Sp. z o.o.

www.be-media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
Zegar w centrum Warszawy odlicza do katastrofy klimatycznej
Każdy dzień zbliża nas do ekologicznej katastrofy. Według wyliczeń naukowców, przy obecnym poziomie emisji CO2, za mniej niż 8 lat, dojdzie do nieodwracalnych zmian klimatycznych – globalna temperatura wzrośnie o 1,5oC. Ten moment wskazywany jest jako punkt bez powrotu. Musimy zacząć działać tu i teraz, i zachęcić do tego jak najszersze grono osób.
Kasia Sokołowska w nowej odsłonie kampanii Samsung Airdresser
Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje także wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI.  
Remington z nową strategią komunikacji i innowacyjną premierą
„Just for You” to hasło przewodnie nowej kampanii marki Remington. Jest pochwałą dla indywidualności i zachętą do wyrażenia siebie w swój własny, unikatowy sposób. Podobnie jak nowe linie produktów, które zapewniają spersonalizowaną stylizację.
Marka Vegeta z nową odsłoną kampanii telewizyjnej oraz konkursem dla konsumentów
Już od 15 października w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie dostępna jest nowa odsłona kampanii telewizyjnej marki Vegeta. Widzowie poznają szeroką ofertę produktów z kategorii Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. Marka ogłosiła również konkurs na najciekawszą nazwę dania. Osoby, które przygotują najbardziej kreatywne odpowiedzi, co tydzień mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764