9 września w dedykowanej sieci digital signage zlokalizowanej w prywatnych przychodniach, Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FASOFF pt. "Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!".
Cała akcja ma stricte społeczno-edukacyjny wymiar, ukierunkowany na wzrost świadomości i wiedzy na temat skutków picia alkoholu przez kobiety w ciąży. Jak wynika z badań PARPA (Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych), do picia alkoholu w ciąży przyznaje się aż 30 proc. kobiet. Emisja trzech 30-sekundowych spotów wzmacnia edukacyjny i prozdrowotny charakter kampanii. Akcja ma zasięg ogólnopolski i będzie prowadzona do końca bieżącego roku.
TVPharma premium to jedyna taka platforma komunikacyjna w prywatnych przychodniach. Przekaz kierowany w miejscach szczególnego zaufania pełni nie tyle ważną funkcję informacyjną, ale też pozytywnie i przekonująco wpływa na doświadczenia i decyzje pacjentów. Za wybór mediów w sieci digital signage odpowiada agencja reklamowa BE Media.
Źródło: Blue Eyes Media Sp. z o.o.