logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania FASOFF na ekranach digital signage

  PR 15.09.2021, przeczytano 682 razy
ilustracjastrzałka

9 września w dedykowanej sieci digital signage zlokalizowanej w prywatnych przychodniach, Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FASOFF pt. "Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-fasoff-na-ekranach-digital-signage,393003,artykul.html

Cała akcja ma stricte społeczno-edukacyjny wymiar, ukierunkowany na wzrost świadomości i wiedzy na temat skutków picia alkoholu przez kobiety w ciąży. Jak wynika z badań PARPA (Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych), do picia alkoholu w ciąży przyznaje się aż 30 proc. kobiet. Emisja trzech 30-sekundowych spotów wzmacnia edukacyjny i prozdrowotny charakter kampanii. Akcja ma zasięg ogólnopolski i będzie prowadzona do końca bieżącego roku.

TVPharma premium to jedyna taka platforma komunikacyjna w prywatnych  przychodniach. Przekaz kierowany w miejscach szczególnego zaufania pełni nie tyle ważną funkcję informacyjną, ale też pozytywnie i przekonująco wpływa na doświadczenia i decyzje pacjentów. Za wybór mediów w sieci digital signage odpowiada agencja reklamowa BE Media.

Źródło: Blue Eyes Media Sp. z o.o.

www.be-media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764