logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Rocketjobs.pl o Gen Z nagrodzona w Konkursie KTR

  PR 11.10.2022, przeczytano 284 razy

Głośna seria filmów #Rozmowyopracy w formie video-wywiadów z przedstawicielami pokolenia Z została nagrodzona brązem w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy. Dzięki wyróżnieniu jobboardu głos generacji Z wybrzmiał ponownie: Jaka jest przyszłość rynku pracy? Co zmienią na nim Zetki? Wyróżniona kreacja oczami prawdziwych bohaterów ukazuje najistotniejsze kwestie związane ze współczesnym środowiskiem zawodowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-rocketjobs.pl-o-gen-z-nagrodzona-w-konkursie-ktr,397564,artykul.html

Klub Twórców Reklamy nagrodził kampanię Gen Z, uznając ją za jedną z najlepszych tegorocznych kampanii reklamowych w Polsce. Seria, stworzona pod patronatem Gazeta.pl, zdobyła brązowy miecz w Konkursie KTR w kategorii Communication – VIDEO (film or series) plasując się obok takich marek jak IKEA, Netflix czy McDonald’s. #Rozmowyopracy to cztery filmy o charakterze dokumentalnym, w których poznajemy autentycznych bohaterów-przedstawicieli pokolenia Z. Charyzmatyczni dwudziestolatkowie, świadomi, aktywni zawodowo i coraz mocniej wchodzący w rynek pracy, wciąż jeszcze nasiąknięty zasadami narzuconymi przez starsze pokolenia, opowiadają o swoich zawodowych doświadczeniach. Dzielą się przekonaniami na temat tego, jak rynek pracy powinien wyglądać. Mówią o oczekiwaniach, bolączkach, planach na przyszłość, konfrontując je z tym, co spotyka ich ze strony szefów czy polityków.

- Brązowa statuetka w konkursie KTR to dla nas wyjątkowe wyróżnienie. Jest dowodem na to, że w naszych kampaniach poruszamy tematy ważne społecznie, nieoczywiste, celnie odczytując intencje grupy docelowej - mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl. - Wokół tematu pracy młodych ludzi trwa żywa debata. Kolejne “głośne” wywiady pokazują jak bardzo brakuje nam międzypokoleniowego dialogu. Na tym tle filmy, które stworzyliśmy są wyjątkowe i mają niezwykłą wartość. Jury Klubu Twórców Reklamy KTR doceniło zarówno ideę stojącą za realizacją jak i jakość tych produkcji - dodaje.

W kampanii wybrzmiewa wiele problemów współczesnego środowiska pracy: kult pracoholizmu, kwestie równości, dyskryminacji kobiet i społeczności LGBT czy wyzysk najmłodszych pracowników. Identyfikując wyzwania branży i nawiązując wokół nich dyskusję RocketJobs.pl realizuje misję budowania mostu między kandydatami i pracodawcami, tworząc nowoczesny, inkluzywny rynek pracy.

Nagrodzoną serię obejrzano niemal 700 tys. razy, każdy z odcinków zanotował średnio 160 tys. wyświetleń. W trakcie trwania kampanii o 200% wzrosła liczba wyszukiwań fraz związanych z marką. Spoty wyreżyserował Mikołaj Sadowski, a wyprodukował je F25 Production House. Dyrektorem kreatywny projektu jest Tomasz Dubiel.

Źródło: RocketJobs.pl

www.rocketjobs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764