logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Rocketjobs.pl o Gen Z nagrodzona w Konkursie KTR

  PR 11.10.2022, przeczytano 470 razy

Głośna seria filmów #Rozmowyopracy w formie video-wywiadów z przedstawicielami pokolenia Z została nagrodzona brązem w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy. Dzięki wyróżnieniu jobboardu głos generacji Z wybrzmiał ponownie: Jaka jest przyszłość rynku pracy? Co zmienią na nim Zetki? Wyróżniona kreacja oczami prawdziwych bohaterów ukazuje najistotniejsze kwestie związane ze współczesnym środowiskiem zawodowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-rocketjobs.pl-o-gen-z-nagrodzona-w-konkursie-ktr,397564,artykul.html

Klub Twórców Reklamy nagrodził kampanię Gen Z, uznając ją za jedną z najlepszych tegorocznych kampanii reklamowych w Polsce. Seria, stworzona pod patronatem Gazeta.pl, zdobyła brązowy miecz w Konkursie KTR w kategorii Communication – VIDEO (film or series) plasując się obok takich marek jak IKEA, Netflix czy McDonald’s. #Rozmowyopracy to cztery filmy o charakterze dokumentalnym, w których poznajemy autentycznych bohaterów-przedstawicieli pokolenia Z. Charyzmatyczni dwudziestolatkowie, świadomi, aktywni zawodowo i coraz mocniej wchodzący w rynek pracy, wciąż jeszcze nasiąknięty zasadami narzuconymi przez starsze pokolenia, opowiadają o swoich zawodowych doświadczeniach. Dzielą się przekonaniami na temat tego, jak rynek pracy powinien wyglądać. Mówią o oczekiwaniach, bolączkach, planach na przyszłość, konfrontując je z tym, co spotyka ich ze strony szefów czy polityków.

- Brązowa statuetka w konkursie KTR to dla nas wyjątkowe wyróżnienie. Jest dowodem na to, że w naszych kampaniach poruszamy tematy ważne społecznie, nieoczywiste, celnie odczytując intencje grupy docelowej - mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl. - Wokół tematu pracy młodych ludzi trwa żywa debata. Kolejne “głośne” wywiady pokazują jak bardzo brakuje nam międzypokoleniowego dialogu. Na tym tle filmy, które stworzyliśmy są wyjątkowe i mają niezwykłą wartość. Jury Klubu Twórców Reklamy KTR doceniło zarówno ideę stojącą za realizacją jak i jakość tych produkcji - dodaje.

W kampanii wybrzmiewa wiele problemów współczesnego środowiska pracy: kult pracoholizmu, kwestie równości, dyskryminacji kobiet i społeczności LGBT czy wyzysk najmłodszych pracowników. Identyfikując wyzwania branży i nawiązując wokół nich dyskusję RocketJobs.pl realizuje misję budowania mostu między kandydatami i pracodawcami, tworząc nowoczesny, inkluzywny rynek pracy.

Nagrodzoną serię obejrzano niemal 700 tys. razy, każdy z odcinków zanotował średnio 160 tys. wyświetleń. W trakcie trwania kampanii o 200% wzrosła liczba wyszukiwań fraz związanych z marką. Spoty wyreżyserował Mikołaj Sadowski, a wyprodukował je F25 Production House. Dyrektorem kreatywny projektu jest Tomasz Dubiel.

Źródło: RocketJobs.pl

www.rocketjobs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764