logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Kampania społeczna „Karmię piersią naturalnie” - wyniki ankiety

  PR 01.09.2020, przeczytano 1554 razy
ilustracjastrzałka

W ramach kampanii społecznej „Karmię piersią, naturalnie” prowadzonej przez Mjakmama.pl, opublikowane zostały wyniki ankiety przeprowadzonej wśród użytkowniczek serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-_karmie-piersia-naturalnie_---wyniki-ankiety,388276,artykul.html

Swoimi doświadczeniami związanymi z karmieniem piersią podzieliło się ponad 1300 mam, wypełniając ankietę na stronie karmiepiersia.mjakmama24.pl.

96% kobiet zadeklarowało, że karmienie maluszka piersią było ich własną świadomą decyzją. 73% kobiet przyznało, że głównym źródłem informacji dotyczących karmienia piersią jest internet, na drugiej pozycji znalazły się książki ( 39%), na kolejnej ulotki ( 36%). Tylko 35% kobiet korzysta z porad doradcy laktacyjnego, zarówno na samym początku jak i w trakcie karmienia.

Wśród ankietowanych 66% przyznało, że miało w okresie karmienia dziecka dolegliwości w postaci zastoju pokarmu, obrzęku lub zapalenia piersi. Wśród sposobów na złagodzenie dolegliwości związanych z karmieniem, najpopularniejsze są ściąganie pokarmu (55%) oraz okłady: z liści kapusty (33%) , zimne lub ciepłe okłady. 78% badanych mam przyznało, że korzystało z pomocy laktatora.

W drugim etapie kampanii „Karmię piersią, naturalnie” na stronie http://karmiepiersia.mjakmama.pl można przeczytać o doświadczeniach mam związanych z karmieniem naturalnym. Są też liczne porady ekspertów oraz odpowiedzi na problemy i pytania nurtujące użytkowniczki serwisu Mjakmama.pl. Podjęte zostały takie tematy, jak. korzyści płynące z karmienia piersią, wygodne pozycje do karmienia, sposoby na pobudzenie laktacji czy nawał pokarmu, prawa matki po porodzie, a także kwestie z wiązane z budowaniem więzi między matką a dzieckiem, rozwojem emocjonalnym i poczuciem bliskości.

Akcja „Karmię piersią, naturalnie!” wsparta jest kampanią promocyjną w mediach Grupy ZPR Media oraz w social mediach.

Źródło: Wydawnictwo Harde

Dodatkowe informacje:

Źródło: Mjakmama.pl., użytkowniczki serwisu, N = 1334, maj – czerwic 2020 r.

Partnerami merytorycznymi kampanii są: Polskie Towarzystwo Położnych, Polskie Towarzystwo Konsultantów i Doradców Laktacyjnych, Narodowy Instytut Zdrowia – Państwowy Zakład Higieny, Fundacja Rodzić po Ludzku, Poradnikzdrowie.pl. Akcję wspierają partnerzy: Femaltiker, Medela, Nanobebe i woda źródlana Mama i ja.

Mjakmama.pl to jeden z najchętniej odwiedzanych polskich serwisów skierowanych do kobiet w ciąży i rodziców. Użytkowniczki znajdą w nim praktyczne porady dotyczące ciąży, zdrowia, rozwoju i wychowania dzieci oraz rodzicielstwa. Serwis zawiera przydatne narzędzia: kalendarze, kalkulatory, testy, filmy poradnikowe, a także prezentuje aktualne trendy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764