logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Kampania społeczna „Karmię piersią naturalnie” - wyniki ankiety

  PR 01.09.2020, przeczytano 418 razy
ilustracjastrzałka

W ramach kampanii społecznej „Karmię piersią, naturalnie” prowadzonej przez Mjakmama.pl, opublikowane zostały wyniki ankiety przeprowadzonej wśród użytkowniczek serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-_karmie-piersia-naturalnie_---wyniki-ankiety,388276,artykul.html

Swoimi doświadczeniami związanymi z karmieniem piersią podzieliło się ponad 1300 mam, wypełniając ankietę na stronie karmiepiersia.mjakmama24.pl.

96% kobiet zadeklarowało, że karmienie maluszka piersią było ich własną świadomą decyzją. 73% kobiet przyznało, że głównym źródłem informacji dotyczących karmienia piersią jest internet, na drugiej pozycji znalazły się książki ( 39%), na kolejnej ulotki ( 36%). Tylko 35% kobiet korzysta z porad doradcy laktacyjnego, zarówno na samym początku jak i w trakcie karmienia.

Wśród ankietowanych 66% przyznało, że miało w okresie karmienia dziecka dolegliwości w postaci zastoju pokarmu, obrzęku lub zapalenia piersi. Wśród sposobów na złagodzenie dolegliwości związanych z karmieniem, najpopularniejsze są ściąganie pokarmu (55%) oraz okłady: z liści kapusty (33%) , zimne lub ciepłe okłady. 78% badanych mam przyznało, że korzystało z pomocy laktatora.

W drugim etapie kampanii „Karmię piersią, naturalnie” na stronie http://karmiepiersia.mjakmama.pl można przeczytać o doświadczeniach mam związanych z karmieniem naturalnym. Są też liczne porady ekspertów oraz odpowiedzi na problemy i pytania nurtujące użytkowniczki serwisu Mjakmama.pl. Podjęte zostały takie tematy, jak. korzyści płynące z karmienia piersią, wygodne pozycje do karmienia, sposoby na pobudzenie laktacji czy nawał pokarmu, prawa matki po porodzie, a także kwestie z wiązane z budowaniem więzi między matką a dzieckiem, rozwojem emocjonalnym i poczuciem bliskości.

Akcja „Karmię piersią, naturalnie!” wsparta jest kampanią promocyjną w mediach Grupy ZPR Media oraz w social mediach.

Źródło: Wydawnictwo Harde

Dodatkowe informacje:

Źródło: Mjakmama.pl., użytkowniczki serwisu, N = 1334, maj – czerwic 2020 r.

Partnerami merytorycznymi kampanii są: Polskie Towarzystwo Położnych, Polskie Towarzystwo Konsultantów i Doradców Laktacyjnych, Narodowy Instytut Zdrowia – Państwowy Zakład Higieny, Fundacja Rodzić po Ludzku, Poradnikzdrowie.pl. Akcję wspierają partnerzy: Femaltiker, Medela, Nanobebe i woda źródlana Mama i ja.

Mjakmama.pl to jeden z najchętniej odwiedzanych polskich serwisów skierowanych do kobiet w ciąży i rodziców. Użytkowniczki znajdą w nim praktyczne porady dotyczące ciąży, zdrowia, rozwoju i wychowania dzieci oraz rodzicielstwa. Serwis zawiera przydatne narzędzia: kalendarze, kalkulatory, testy, filmy poradnikowe, a także prezentuje aktualne trendy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764