logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”

  PR 06.04.2021, przeczytano 599 razy
ilustracja

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „Dobry Głos dla firm”. Razem z Katarzyną Nosowską zachęca Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-nosowska-w-kampanii-ing-_dobry-glos-dla-firm_,390918,artykul.html

Właściciele firm w ostatnim roku musieli stawić czoła nowym sytuacjom. Wielu z nich przeniosło biznes do internetu. Konsumenci docenili ten krok i zaczęli więcej kupować w sieci. Sprzedaż e-commerce w Polsce wzrosła o 26% w stosunku do 2019 roku a rynek ten należy do najszybciej rosnących w Europie. W najbliższych trzech latach prognozowane jest utrzymanie dwucyfrowego tempa wzrostu*.

- Prowadzenie biznesu online to szansa ale też wyzwanie. Oprócz skali działania nie można zapominać o opiniach, którymi kierują się konsumenci, zwłaszcza kiedy kupują w sieci. Aż 48% kupujących w internecie ocenia wiarygodność danego sklepu na podstawie opinii na jego temat**. W ING wiemy, jakie to jest ważne. Dlatego już od kilku lat, w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm”, zachęcamy Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm. Kolejny raz w kampanii jest z nami Katarzyna Nosowska, która przypomina, że dobre słowo jest potrzebne nam wszystkim a zwłaszcza firmom. Dla nich to najlepsza reklama, której teraz bardzo potrzebują – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

- Polecam, uwielbiam, dziękuję - to takie małe słowa, które czasem wiele znaczą. Dziś właśnie jest taki czas, kiedy znaczą bardzo wiele. Szczególnie dla polskich firm, bo nasze dobre opinie i polecenia robią im najlepszą reklamę. Dzielmy się dobrym słowem – dodała Katarzyna Nosowska.

„Dobry Głos dla firm” to inicjatywa, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. W poprzednich edycjach do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach zachęcali znani artyści. Część z nich zamieniła się w piosenki i teledyski. Twarzą najnowszej edycji jest ponownie Katarzyna Nosowska.

ING Bank Śląski wspiera Polaków w biznesie również konkretnymi rozwiązaniami, które realnie pomagają w „odbudowywaniu” polskiej przedsiębiorczości. Do rozwiązań promowanych w najnowszej kampanii („Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”), czyli pożyczki bez prowizji oraz wsparcia księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy bank dodał również sklep internetowy i płatności imoje.

- W ING wspieramy firmy, które chcą rozwijać się w sieci. Oferujemy bramkę płatniczą imoje za 0 zł przez 3 miesiące a firmom, które dopiero planują prowadzenie własnego sklepu online, proponujemy darmowe korzystanie z platformy naszego partnera przez 3 miesiące. Dostrzegamy także nowe potrzeby firm, które nie potrzebują sklepu internetowego, ale chcą przyjmować płatności online od swoich klientów (np. świadczą usługi online lub zdanie przyjmują zamówienia). Mogą korzystać z wygodnego rozwiązania linków płatniczych. Nasze płatności łatwo dopasować do potrzeb różnych biznesów. W 2020 roku z imoje skorzystało kolejne 1500 sklepów – powiedział Bartosz Traczyk, Prezes ING Usługi dla Biznesu.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: „Dobry głos dla firm”
  • Start kampanii: 5 kwietnia 2021 r.
  • Narzędzia: TV + Internet
  • Agencja: GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

Dodatkowe informacje:

*dane firmy badawczej PMR, 2020
**dane Gemius, 2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny od Nekk
Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy...
Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne,...
Słoneczna kampania marki Iwostin
Zespół Opus B przygotował kampanię digital, promującą kosmetyki Iwostin Solecrin.
PZU pamięta o bohaterach Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na budynku centrali PZU u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. W ten sposób ubezpieczyciel złoży hołd uczestnikom Powstania Warszawskiego. Iluminacja będzie widoczna każdej nocy do 8 sierpnia. Jako mecenas Muzeum Powstania Warszawskiego PZU włączył się także w inne wydarzenia upamiętniające 77. rocznicę...
Książęce IPA zdobywa mury
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764