logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”

  PR 06.04.2021, przeczytano 1314 razy
ilustracja

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „Dobry Głos dla firm”. Razem z Katarzyną Nosowską zachęca Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-nosowska-w-kampanii-ing-_dobry-glos-dla-firm_,390918,artykul.html

Właściciele firm w ostatnim roku musieli stawić czoła nowym sytuacjom. Wielu z nich przeniosło biznes do internetu. Konsumenci docenili ten krok i zaczęli więcej kupować w sieci. Sprzedaż e-commerce w Polsce wzrosła o 26% w stosunku do 2019 roku a rynek ten należy do najszybciej rosnących w Europie. W najbliższych trzech latach prognozowane jest utrzymanie dwucyfrowego tempa wzrostu*.

- Prowadzenie biznesu online to szansa ale też wyzwanie. Oprócz skali działania nie można zapominać o opiniach, którymi kierują się konsumenci, zwłaszcza kiedy kupują w sieci. Aż 48% kupujących w internecie ocenia wiarygodność danego sklepu na podstawie opinii na jego temat**. W ING wiemy, jakie to jest ważne. Dlatego już od kilku lat, w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm”, zachęcamy Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm. Kolejny raz w kampanii jest z nami Katarzyna Nosowska, która przypomina, że dobre słowo jest potrzebne nam wszystkim a zwłaszcza firmom. Dla nich to najlepsza reklama, której teraz bardzo potrzebują – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

- Polecam, uwielbiam, dziękuję - to takie małe słowa, które czasem wiele znaczą. Dziś właśnie jest taki czas, kiedy znaczą bardzo wiele. Szczególnie dla polskich firm, bo nasze dobre opinie i polecenia robią im najlepszą reklamę. Dzielmy się dobrym słowem – dodała Katarzyna Nosowska.

„Dobry Głos dla firm” to inicjatywa, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. W poprzednich edycjach do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach zachęcali znani artyści. Część z nich zamieniła się w piosenki i teledyski. Twarzą najnowszej edycji jest ponownie Katarzyna Nosowska.

ING Bank Śląski wspiera Polaków w biznesie również konkretnymi rozwiązaniami, które realnie pomagają w „odbudowywaniu” polskiej przedsiębiorczości. Do rozwiązań promowanych w najnowszej kampanii („Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”), czyli pożyczki bez prowizji oraz wsparcia księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy bank dodał również sklep internetowy i płatności imoje.

- W ING wspieramy firmy, które chcą rozwijać się w sieci. Oferujemy bramkę płatniczą imoje za 0 zł przez 3 miesiące a firmom, które dopiero planują prowadzenie własnego sklepu online, proponujemy darmowe korzystanie z platformy naszego partnera przez 3 miesiące. Dostrzegamy także nowe potrzeby firm, które nie potrzebują sklepu internetowego, ale chcą przyjmować płatności online od swoich klientów (np. świadczą usługi online lub zdanie przyjmują zamówienia). Mogą korzystać z wygodnego rozwiązania linków płatniczych. Nasze płatności łatwo dopasować do potrzeb różnych biznesów. W 2020 roku z imoje skorzystało kolejne 1500 sklepów – powiedział Bartosz Traczyk, Prezes ING Usługi dla Biznesu.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: „Dobry głos dla firm”
  • Start kampanii: 5 kwietnia 2021 r.
  • Narzędzia: TV + Internet
  • Agencja: GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

Dodatkowe informacje:

*dane firmy badawczej PMR, 2020
**dane Gemius, 2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764