logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”

  PR 06.04.2021, przeczytano 222 razy
ilustracja

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „Dobry Głos dla firm”. Razem z Katarzyną Nosowską zachęca Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-nosowska-w-kampanii-ing-_dobry-glos-dla-firm_,390918,artykul.html

Właściciele firm w ostatnim roku musieli stawić czoła nowym sytuacjom. Wielu z nich przeniosło biznes do internetu. Konsumenci docenili ten krok i zaczęli więcej kupować w sieci. Sprzedaż e-commerce w Polsce wzrosła o 26% w stosunku do 2019 roku a rynek ten należy do najszybciej rosnących w Europie. W najbliższych trzech latach prognozowane jest utrzymanie dwucyfrowego tempa wzrostu*.

- Prowadzenie biznesu online to szansa ale też wyzwanie. Oprócz skali działania nie można zapominać o opiniach, którymi kierują się konsumenci, zwłaszcza kiedy kupują w sieci. Aż 48% kupujących w internecie ocenia wiarygodność danego sklepu na podstawie opinii na jego temat**. W ING wiemy, jakie to jest ważne. Dlatego już od kilku lat, w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm”, zachęcamy Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm. Kolejny raz w kampanii jest z nami Katarzyna Nosowska, która przypomina, że dobre słowo jest potrzebne nam wszystkim a zwłaszcza firmom. Dla nich to najlepsza reklama, której teraz bardzo potrzebują – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

- Polecam, uwielbiam, dziękuję - to takie małe słowa, które czasem wiele znaczą. Dziś właśnie jest taki czas, kiedy znaczą bardzo wiele. Szczególnie dla polskich firm, bo nasze dobre opinie i polecenia robią im najlepszą reklamę. Dzielmy się dobrym słowem – dodała Katarzyna Nosowska.

„Dobry Głos dla firm” to inicjatywa, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. W poprzednich edycjach do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach zachęcali znani artyści. Część z nich zamieniła się w piosenki i teledyski. Twarzą najnowszej edycji jest ponownie Katarzyna Nosowska.

ING Bank Śląski wspiera Polaków w biznesie również konkretnymi rozwiązaniami, które realnie pomagają w „odbudowywaniu” polskiej przedsiębiorczości. Do rozwiązań promowanych w najnowszej kampanii („Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”), czyli pożyczki bez prowizji oraz wsparcia księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy bank dodał również sklep internetowy i płatności imoje.

- W ING wspieramy firmy, które chcą rozwijać się w sieci. Oferujemy bramkę płatniczą imoje za 0 zł przez 3 miesiące a firmom, które dopiero planują prowadzenie własnego sklepu online, proponujemy darmowe korzystanie z platformy naszego partnera przez 3 miesiące. Dostrzegamy także nowe potrzeby firm, które nie potrzebują sklepu internetowego, ale chcą przyjmować płatności online od swoich klientów (np. świadczą usługi online lub zdanie przyjmują zamówienia). Mogą korzystać z wygodnego rozwiązania linków płatniczych. Nasze płatności łatwo dopasować do potrzeb różnych biznesów. W 2020 roku z imoje skorzystało kolejne 1500 sklepów – powiedział Bartosz Traczyk, Prezes ING Usługi dla Biznesu.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: „Dobry głos dla firm”
  • Start kampanii: 5 kwietnia 2021 r.
  • Narzędzia: TV + Internet
  • Agencja: GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

Dodatkowe informacje:

*dane firmy badawczej PMR, 2020
**dane Gemius, 2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma ESB - nowa funkcjonalność
Od tego tygodnia na platformie ESB jest dostępna nowa funkcjonalność. Pozwala ona na logowanie się agencji reklamowych.
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake
Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy -...
Ponad 4,5 miliona podrobionych produktów i komponentów drukarskich w rękach HP
W zeszłym roku, na terenie Europy, Bliskiego Wschody i Afryki (EMEA), Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk, zespół HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF) skonfiskował ponad 4.5 miliona sfałszowanych produktów, części i komponentów drukarskich – wliczając w to duże ilości tuszy i tonerów. Przejęcia miały miejsce między listopadem 2019 r. a...
Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.
Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica
OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764