logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Partyka dołącza do Harbingers jako Client Success Developer

  PR 02.12.2019, przeczytano 317 razy

Z początkiem listopada Katarzyna Partyka dołączyła do krakowskiej agencji Harbingers jako Client Success Developer. Dotychczas współrpacowała m.in. z BP, czy sklepem Puccini.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-partyka-dolacza-do-harbingers-jako-client-success-developer,384932,artykul.html

Rok pełen przełomowych momentów

Harbingers tworzy zespół ekspertów i pasjonatów marketingu i e-commerce. W portfolio agencji można znaleźć takie marki jak Castorama, Tally Weijl, 4F, Joyco, Oknoplast, czy Capgemini.

- Ten rok był dla nas czasem kluczowych zmian – począwszy od gruntownej zmiany identyfikacji wizualnej, po imponujący rozwój agencji – dołączyło do nas  wielu doświadczonych specjalistów. Nie osiadamy na laurach, nagrody i wyróżnienia motywują nas do zdobywania kolejnych szczytów. Cieszę się, że Katarzyna dołączyła do grona Harbingers. Jej doświadczenie oraz wiedza są dla całej agencji cennym wsparciem. Jestem przekonany, że efekty współpracy szybko odczują również Partnerzy Harbingers. - podsumowuje Kornel Dulęba, CEO Harbingers

W ramach współpracy z Harbingers Partyka jako Client Success Developer zajmie się szeroko rozumianym budowaniem relacji z Partnerami oraz wspieraniem ich w rozwoju biznesu. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w agencji PromoTraffic, gdzie współpracowała z takimi markami jak Puccini, czy BP.

Jak sama przyznaje, do zmiany zainspirowała ją kultura organizacyjna Harbingers:

- W Harbingers na samym początku zaintrygowała mnie nazwa agencji i możliwość interpretacji, którą ze sobą niesie. Potem “kupiła mnie" tym, że od pierwszej chwili poczułam się jak część zespołu. Cieszę się na myśl o tym, z kim – zarówno jeśli chodzi o Partnerów, jak i o zespół – będę mogła pracować!

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764