logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Partyka dołącza do Harbingers jako Client Success Developer

  PR 02.12.2019, przeczytano 668 razy

Z początkiem listopada Katarzyna Partyka dołączyła do krakowskiej agencji Harbingers jako Client Success Developer. Dotychczas współrpacowała m.in. z BP, czy sklepem Puccini.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-partyka-dolacza-do-harbingers-jako-client-success-developer,384932,artykul.html

Rok pełen przełomowych momentów

Harbingers tworzy zespół ekspertów i pasjonatów marketingu i e-commerce. W portfolio agencji można znaleźć takie marki jak Castorama, Tally Weijl, 4F, Joyco, Oknoplast, czy Capgemini.

- Ten rok był dla nas czasem kluczowych zmian – począwszy od gruntownej zmiany identyfikacji wizualnej, po imponujący rozwój agencji – dołączyło do nas  wielu doświadczonych specjalistów. Nie osiadamy na laurach, nagrody i wyróżnienia motywują nas do zdobywania kolejnych szczytów. Cieszę się, że Katarzyna dołączyła do grona Harbingers. Jej doświadczenie oraz wiedza są dla całej agencji cennym wsparciem. Jestem przekonany, że efekty współpracy szybko odczują również Partnerzy Harbingers. - podsumowuje Kornel Dulęba, CEO Harbingers

W ramach współpracy z Harbingers Partyka jako Client Success Developer zajmie się szeroko rozumianym budowaniem relacji z Partnerami oraz wspieraniem ich w rozwoju biznesu. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w agencji PromoTraffic, gdzie współpracowała z takimi markami jak Puccini, czy BP.

Jak sama przyznaje, do zmiany zainspirowała ją kultura organizacyjna Harbingers:

- W Harbingers na samym początku zaintrygowała mnie nazwa agencji i możliwość interpretacji, którą ze sobą niesie. Potem “kupiła mnie" tym, że od pierwszej chwili poczułam się jak część zespołu. Cieszę się na myśl o tym, z kim – zarówno jeśli chodzi o Partnerów, jak i o zespół – będę mogła pracować!

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764