logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kochaj tak, jak lubisz – walentynkowa kampania Durex z misją

  PR 11.01.2022, przeczytano 692 razy
ilustracja

Z okazji zbliżających się Walentynek już 10 stycznia Durex startuje z kampanią, w której zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów i ograniczeń – z inkluzywnym przekazem mówiącym o szacunku dla różnych rodzajów miłości, nieocenianiu i nieprzejmowaniu się opinią innych. Kampania będzie prowadzona w telewizji i kanałach online oraz wspierana poprzez współprace z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kochaj-tak%2C-jak-lubisz-%E2%80%93-walentynkowa-kampania-durex-z-misja,394350,artykul.html

Misją marki jest zapewnienie dostępu do szczęśliwego i bezpiecznego seksu. Dlatego przy okazji tegorocznych Walentynek Durex przekonuje, że każdy może i powinien kochać tak, jak lubi. Pretekstem do powstania kampanii jest insight mówiący o tym, że w wielu kręgach seks wciąż bywa tematem tabu, nawet w długoletnich związkach, a wyobrażenie tego jak powinien wyglądać udany stosunek, często opiera się nie na własnych pragnieniach, ale na powszechnie utrwalonych stereotypach. Celem kampanii jest także zwrócenie uwagi na fakt, że dopóki każda ze stron świadomie wyraża zgodę na seks nie należy się ograniczać w swojej kreatywności.

– Z Durex wierzymy, że każdy ma prawo do szczęśliwego życia seksualnego. Niestety na drodze do satysfakcji z seksu i bliskości często stoją mity, czy utarte wyobrażenia. Zaproszenie do udziału w naszej kampanii przyjęły zarówno pary heteroseksualne, jak i nieheteronormatywne. Rozmawiamy otwarcie o seksie z osobami z niepełnosprawnościami. Adresujemy także temat uprzedzeń wobec związków wielokulturowych, co będzie widoczne nie tylko w spotach reklamowych, ale także w działaniach z influencerami. W kampanii pragniemy obalić przekonanie, że istnieje tylko jeden model miłości, a co za tym idzie – chcemy otworzyć i zainspirować ludzi do odkrywania swoich potrzeb i własnej przyjemności w seksie – mówi Kamil Komarzyniec, Brand Manager marki Durex z firmy Reckitt Benckiser.

ilustracjastrzałka

Różne rodzaje miłości to także różne potrzeby. Aby na nie odpowiedzieć, kampania „Kochaj tak, jak lubisz” promuje linię najcieńszych w portfolio Durex prezerwatyw Invisible, w której znajdują się następujące warianty: supercienkie, dopasowane, powiększone oraz dodatkowo nawilżane. Odpowiednio dopasowane prezerwatywy pomagają osiągnąć poczucie bliskości z partnerem, zapewniając jedno-cześnie wysoki poziom bezpieczeństwa i ochrony.

– Durex to marka z misją, o wyjątkowej i kluczowej roli w kulturze. Różnorodność, inkluzywność i równość znajdują się w centrum tego, co robimy w ramach naszych marek i działalności Reckitt. Wierzymy, że najnowsza kampania Durex przyczyni się do zwiększania świadomości, a także do większej integracji oraz akceptacji, ponieważ każdy ma prawo kochać tak, jak lubi – podkreśla Inga Songin, Marketing Director Poland & EE, Reckitt

Kampania będzie prowadzona od 10 stycznia do 14 lutego br. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii „Kochaj tak, jak lubisz” jest agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki, odpowiada agencja Big Picture. Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Za strategię mediową i zakup powierzchni w TV oraz digitalu odpowiada dom mediowy OMD.

ilustracjastrzałka

Źródło: Reckitt Benckiser (Poland) S.A.

www.reckitt.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764