logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna maszyna drukująca w firmie M&M REKLAMA

  PR 16.10.2008, przeczytano 4657 razy
ilustracjastrzałka

Park maszynowy firmy M&M REKLAMA wzbogacił się o kolejną maszynę drukującą. Jest to dwu i pół metrowa drukarka solwentowa Mimaki JV3 250 SPF. Według właściciela firmy maszyna ta wspomoże pozostałe maszyny gdyż przejmie część zleceń wykonywanych dotychczas na Rolandzie 745 a także na maszynie 320 cm - Jet 3200.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-maszyna-drukujaca-w-firmie-mandm-reklama,7996,artykul.html

W ciągu ostatniego roku M&M REKLAMA zakupiła i wdrożyła do produkcji 2 drukarki solwentowe oraz laminator płynny o szerokości pracy 320 cm stając się jednym z liderów tej branży w województwie łódzkim. Naszymi klientami w 60% są firmy reklamowe, które staramy się zachęcić wysoką jakością druku, przystępnymi cenami i terminowością obsługi.

Więcej informacji o firmie M&M REKLAMA na stronie www.mmreklama.pl

Źródło: M&M REKLAMA


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: mmreklama

(M&M REKLAMA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764