logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kompania Piwowarska oraz jej dwie marki docenione w konkursie KTR

  PR 01.12.2021, przeczytano 1086 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej – Michał Szczerba, brand manager Żubr, Tycjan Lewandowski, brand director Tyskie i Żubr, Kamila Sucharzewska, junior brand manager Żubr i Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie

Podczas gali KTR i Innovation 2021 kampanie dwóch marek Kompanii Piwowarskiej: Tyskie i Żubr otrzymały łącznie 11 nagród. Lider polskiego rynku piwa otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kompania-piwowarska-oraz-jej-dwie-marki-docenione-w-konkursie-ktr,393961,artykul.html

Fundusz Żubra za powiększanie Biebrzańskiego Parku Narodowego zdobył 4 miecze – 1 złoty w kategorii Communication of the Year wyprzedzając 70 nominowanych kampanii, 2 złote miecze w kategoriach Komunikacji PR i 1 brązowy w kategorii Komunikacji Strategicznej. Do marki Tyskie za inicjatywę: Najman i Stanowski przechodzą na Ty oraz Newsweek i Sieci trafiło łącznie 7 mieczy – 2 złote, 3 srebrne oraz 2 brązowe. Kompania Piwowarska została Reklamodawcą Roku.

– Te nagrody są dowodem na to, że to co robią nasze marki jest wyjątkowe i słuszne. Żubr zawsze stoi na straży puszczy i nie zaprzestaje działań w celu ratowania i ochrony przyrody, a marka Tyskie dba o pozytywne relacje bez względu na poglądy. Cieszymy się, że doceniają to nie tylko konsumenci, ale też branża. KTR to ważny dla nas konkurs bo wiemy, że Return On Idea (ROI) jest dziś bardzo niedoceniane.– skomentował Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie i Żubr.

Na gali KTR i Innovation 2021 przyznano łącznie 164 nagrody: 34 złote, 57 srebrnych i 73 brązowe. 53 nagrody wręczono w konkursie Innovation, w tym 7 złotych, 19 srebrnych i 27 brązowych.

Konkurs Klubu Twórców Reklamy docenia kreatywność, odwagę twórczą, wyrazistą komunikację, idee przełamujące konwencję i aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Najlepsze prace wybierane są w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.

Tegorocznych zwycięzców ogłoszono 26 listopada br.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764