logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Autodesk Media & Entertainment Day - gry, filmy, reklama

  PR 24.02.2020, przeczytano 670 razy
ilustracja

Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-autodesk-media-and-entertainment-day---gry%2C-filmy%2C-reklama,385811,artykul.html

Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking.

- Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager.

Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto?

  • Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max, Maya, MotionBuilder i Arnold.
  • Trendy w tworzeniu animacji.
  • Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image).
  • Praktyczne warsztaty tips & tricks.
  • Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking.
  • Międzynarodowi eksperci.

Informacje o konferencji

  • Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama
  • Warszawa, 26 marca, 2020
  • Hotel Indigo w Warszawie
  • Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl

Źródło: Autodesk

www.autodesk.pl

Dodatkowe informacje:

Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji
Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM
Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce dostępna w kolejnych językach
„Polski stół” autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek to ebook poświęcony historii kuchni narodowej oraz wykorzystywanych w niej produktom. Cyfrowa publikacja – zadanie publiczne współfinansowane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP w konkursie „Dyplomacja publiczna 2020 – nowy wymiar”, jest bezpłatnie dostępna już nie tylko po...
Kinguin wraz z BLIKIEM, jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów płatności, rusza z akcją skierowaną do fanów gier video. Kampania będzie realizowana w trzech głównych obszarach. Pierwszym z nich jest konkurs, który stwarza szansę zostania streamerem i podpisania rocznego kontraktu z platformą Almost F4mous, zrzeszającą młodych twórców...
Dziadek do orzechów z kampanią „Przemoc to nie tradycja” dla Centrum Praw Kobiet
Agencja Dziadek do orzechów przygotowała nową kampanię dla Centrum Praw Kobiet z okazji międzynarodowej inicjatywy „16 dni akcji przeciwko przemocy”. Tym razem poruszony został temat wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej i obaw z tym związanych.
Z Propeller Film do Timecode Film Production
Do Timecode Film Production dołączyła kierowniczka produkcji - Renata Marszewska.
Provident ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferze
Provident startuje z kolejną, świąteczną odsłoną swojej kampanii opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764