logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Autodesk Media & Entertainment Day - gry, filmy, reklama

  PR 24.02.2020, przeczytano 868 razy
ilustracja

Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-autodesk-media-and-entertainment-day---gry%2C-filmy%2C-reklama,385811,artykul.html

Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking.

- Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager.

Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto?

  • Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max, Maya, MotionBuilder i Arnold.
  • Trendy w tworzeniu animacji.
  • Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image).
  • Praktyczne warsztaty tips & tricks.
  • Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking.
  • Międzynarodowi eksperci.

Informacje o konferencji

  • Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama
  • Warszawa, 26 marca, 2020
  • Hotel Indigo w Warszawie
  • Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl

Źródło: Autodesk

www.autodesk.pl

Dodatkowe informacje:

Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji
Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM
Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764