logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs konsumencki w kolejnej odsłonie kampanii Durex

  PR 01.08.2019, przeczytano 1595 razy
ilustracjastrzałka

W ramach trwającej od połowy czerwca kampanii marki Durex – Gorące Letnie Noce, wystartował konkurs na wakacyjne nagrody. Zgłoszenia przyjmowane są na Facebook’u, za pośrednictwem bota w Messengerze. Akcja jest częścią szerokiej aktywacji marki, zwracającej uwagę na naturalną potrzebę bliskości i miłości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-konsumencki-w-kolejnej-odslonie-kampanii-durex,383452,artykul.html

Trwająca od połowy czerwca letnia kampania Gorące Letnie Noce marki Durex, promuje miłość oraz bezpieczny seks. Jej głównym elementem jest utwór „Bez słów”, który powstał przy współpracy z zespołem The Dumplings – polskim duetem muzycznym, w składzie Justyna Święs i Kuba Karaś, oraz wspólnie stworzony teledysk w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowany przez Papaya Films. Premiera klipu była połączona z oficjalnym startem kampanii rozpoczętej w połowie czerwca. Potrwa do końca sierpnia. Projekt Gorące Letnie Noce został stworzony w nowoczesnej, digitalowej formule, a jego komunikacja oparta jest o content bazujący na klipie The Dumplings. Wybrane fragmenty wideo zostały wykorzystane do stworzenia komunikacji produktowej, osadzonej w lifestylowym, letnio-wakacyjnym otoczeniu.

ilustracjastrzałka

Kooperacja z The Dumplings i utwór „Bez słów”, będące osią do wszystkich działań, bezpośrednio wpływają na odbiór kampanii, nadając komunikacji nowoczesnego oraz lifestylowego charakteru. Nawiązanie do muzycznego wymiaru Gorących Letnich Nocy Durex jest widoczne także w kolejnej fazie projektu, jaką jest konkurs konsumencki. Zarówno zadanie konkursowe, jak i nagrody bezpośrednio wynikają z tego kontekstu.

Konkurs prowadzony w środowisku Facebook’a, za pośrednictwem bota w Messengerze. Zadaniem konkursowym jest wskazanie i uzasadnienie, jaka piosenka kojarzy Ci się z gorącą, letnią miłością. Zwycięzcy są wybierani raz w tygodniu, a nagradzane są najlepsze odpowiedzi. Do zdobycia są bilety na festiwale wraz z noclegiem, słuchawki i głośniki Marshall, zestawy festiwalowe ze specjalnie zaprojektowaną koszulką od Momu oraz zestawy produktów Durex. Każdy uczestnik może wygrać tylko raz, a warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zakup dwóch dowolnych produktów Durex i zachowanie paragonu, niezbędnego do odbioru nagrody. Część aktywacyjna ruszyła 15 lipca i potrwa do połowy sierpnia.

Konkurs, jak i cała kampania skierowany jest do szerokiej grupy odbiorców, na którą składają się użytkownicy Durex. Różnorodność tej grupy podkreśla zaangażowanie do wystąpienia w klipie osób w różnym wieku oraz o odmiennych preferencjach. Celem tego zabiegu było także zwrócenie uwagi na fakt, że temat seksu dotyczy wszystkich, niezależnie od płci, wieku czy stażu związku. Cały projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, w bezpieczny sposób u wszystkich. Marka oraz twórcy zachęcają do korzystania z przyjemności w pełni, aby nadchodzące letnie noce stały się jeszcze bardziej gorące.

Kontekst projektu wraz z klipem zostały osadzone podczas lata, które jest jednym z ważniejszych momentów sprzedażowych marki. Festiwalowe nagrody są powiązane z wakacjami i nawiązują do zainteresowań użytkowników marki, którzy chętnie spędzają weekendy na festiwalach muzycznych, koncertach i letnich imprezach. Okres wakacyjny i trwający podczas niego sezon festiwalowy sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się bliskością drugiej osoby. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu własnym oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski zarówno o siebie, jaki i partnera.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

O piosence

Do tekstu autorstwa Justyny Święs muzykę skomponował Kuba Karaś. W rezultacie powstał energetyczny kawałek z gatunku elektropop, utrzymany w stylistyce zespołu. Słowa piosenki opowiadają o miłości, w liryczny sposób opisując budowane napięcie między dwojgiem ludzi i przyjemność, którą przynosi doświadczanie bliskości. Autorka w subtelnych i bezpretensjonalnych frazach zawarła przekaz tego, jak istotne jest pielęgnowanie relacji oraz fizycznej intymności.

„Kawałkiem „Bez słów” chcemy mówić o tym, że dwójka ludzi może i powinna wspólnie cieszyć się seksem. Jest to coś naturalnego i unikalnego jednocześnie. Każda relacja jest inna, bo każdy z nas jest inny, jednak to, co je łączy to emocje oraz bliskość. To piękne, gdy dwoje ludzi się kocha i sprawia sobie wzajemną przyjemność. Korzystajcie z lata, pielęgnujcie swoje relacje lub poznawajcie nowych ludzi, zakochujcie się – zawsze bezpiecznie.” – komentuje Justyna Święs z The Dumplings.

Źródło: Reckitt Benckiser

Dodatkowe informacje:

The Dumplings – BEZ SŁÓW | [Durex: Gorące Letnie Noce]
Tekst: Justyna Święs
Muzyka: Kuba Karaś

CLIENT: Durex
Senior Brand Manager: Justyna Dadał

CAMPAIGN IDEA:
Agency: Feeders Agency | www.feeders.agency 
Creative Concept & Communication Strategy: Łukasz Szczybelski 
Art Director: Konrad Wullert
Copywriter: Łukasz Szczybelski
Graphic Designer: Jagoda Gizińska
Account Team: Antonina Kolarczyk, Krzysztof Kiełpiński, Daria Polarczyk [2012 Agency]
Agency Producer: Agnieszka Fatek
Creative Support: Adam Czartoryski

VIDEO:
Production House: Papaya Films
Director: Daniel Jaroszek 
Script: Daniel Jaroszek, Łukasz Szczybelski
DoP: Kuba Burakiewicz
Producer: Maciek Szrek
Production Manager: Julia Guz
Costume Design: Sandra Kowalska, Konrad Wullert
Edit: Maciej Kozłowski
Postproduction: Badi Badi
Post Producer: Maria Jękot
On-Line: Karolina Mateusiak
Colorist: Anna Sujka4

fotografie: Grzegorz Pastuszak

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764