logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na identyfikację wizualną Teatru Zagłębia

   26.10.2018, przeczytano 594 razy
ilustracjastrzałka

Teatr Zagłębia w Sosnowcu zaprasza do udziału w konkursie na identyfikację wizualną. Do wygrania jest nawiązanie co najmniej rocznej współpracy z teatrem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-wizualna-teatru-zaglebia,379909,artykul.html

Celem i przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej materiałów graficznych Teatru Zagłębia. Nowa identyfikacja ma odświeżyć wizerunek instytucji i zakomunikować widzom, że teatr nie jest miejscem elitarnym, a otwartym na różne grupy społeczne. Instytucja ma kojarzyć się z miejscem nowoczesnym, otwartym i przystępnym.

Konkurs ma charakter otwarty, dwuetapowy, ogólnopolski.

W pierwszym etapie uczestnik konkursu winien nadesłać zgłoszenie udziału wraz z portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.

Do drugiego etapu zostaną zaproszone osoby wyłonione przez przyrzekającego.

W drugim etapie wybranym 3 projektantom/zespołom projektowym zlecone zostanie wykonanie 3 wstępnych koncepcji: plakatu dowolnego spektaklu z repertuaru Teatru Zagłębia, składanki repertuarowej oraz zaproszenia na spektakl (wraz z etui). Każdy projektant zespół projektowy otrzyma wynagrodzenie.

Konkurs skierowany jest do osób pełnoletnich, profesjonalistów – osób fizycznych, spółek osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych. Prace mogą być zgłaszane przez indywidualnych uczestników oraz przez zespoły projektowe.

Udział w pierwszym etapie konkursu (nadsyłanie portfolio) jest bezpłatny.

Terminy

  1. Nadsyłanie portfolio – 11 listopada 2018.
  2. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 14 listopada 2018.
  3. Przesłanie wstępnych propozycji plakatu, składanki repertuarowej i zaproszenia wraz z etui – 28 listopada 2018.
  4. Ogłoszenie wyników konkursu – 5 grudnia 2018.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nagroda

  • Nagroda dla uczestników wybranych do II etapu za wstępne projekty wynosi po 500 zł brutto dla każdego uczestnika.
  • Dla Zwycięzcy konkursu nawiązanie stałej współpracy z grafikiem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej Teatru Zagłębia, poprzez zawarcie odpłatnej umowy za wynagrodzeniem, na okres 1 roku z możliwością przedłużenia.

Zakresem obowiązków przewidzianych umową objęte będzie projektowanie materiałów promocyjnych, na bieżące potrzeby teatru:

  • Projektowanie drukowanych materiałów promocyjnych: plakaty, ulotki, składanka repertuarowa, informator, programy teatralne, repertuary wielkoformatowe (do okien teatru, citylightów, stojaków)
  • Projektowanie innych druków np.: wizytówki, zaproszenia, pudełka repertuarowe, teczki teatralne oraz gadżety teatralne itp.
  • Wsparcie graficzne w opracowaniu strony www
  • Projektowanie banerów promocyjnych, infografik, reklam ( portale społecznościowe, prasa, www ).

Więcej informacji, regulamin

Źródło: Teatr Zagłębia

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czyli robotę trzeba wykonać za 500 zł a do tego dokładają szansę na współpracę na nieustalonych warunkach. Ciekawe jak zamierzają płacić w ramach tej współpracy skoro system identyfikacji wizualnej wyceniają na 500 zł...

avatar użytkownika
,

Bądźmy dokładni - 500 zł to nie jest stawka "za projekt systemu identyfikacji", ale za projekty wstępne 3 obiektów mających zilustrować pomysł na system. Ale rzeczywiście jest to stawka symboliczna, nawet za projekty wstępne.  

brak ikonki
,

500zł brutto, czyli 300 zł netto. Szkoda komentować ...

avatar użytkownika
,

Teatr liczy być może na to że znajdą się chętni, którzy roczną współpracę z taką instytucją potraktują jako kwestię prestiżową i cenny punkt we własnym portfolio. Wiemy, że takie instytucje są dotowane z budżetu i że często się im "nie przelewa". Pytanie tylko czy ciężar ten próbuje się rozkładać równo i czy proponuje się pracę na podobnych warunkach także innym specjalnościom (z dyrekcją włącznie) - czy też ktoś wpadł na pomysł, że w ramach oszczędności to graficy powinni popracować za symboliczne stawki...  

brak ikonki
,

Teatr liczy na darmową reklamę własnej instytucji chociażby na tym portalu.

  

avatar użytkownika
,

A co teatrowi z reklamy wśród grafików? Jak ktoś pracuje za 500 zł to nie stać go na luksus zakupu biletów. ;-)  

Najnowsze w tym dziale:

Communication Unlimited (CU) zostało finalistą konkursu Przedsiębiorca Roku 2018 Uniwersytetu Warszawskiego w kategorii Master of Business.
Konkursu Timecode Akcja Animacja 2018 rozstrzygnięty
15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. W drugiej edycji konkursu skierowanego do twórców animacji i motion designerów wygrała praca autorstwa Bartosza Trojanowskiego dla radia TOK FM. Zwycięzca otrzymał 10 000 złotych, monitor referencyjny Eizo oraz tablet graficzny Wacom. Partnerzy główni konkursu przyznali...
Bartek Gołębiowski jurorem festiwalu Eurobest 2018
W gronie jury tegorocznego festiwalu Eurobest 2018 zasiądzie Bartek Gołębiowski, Strategy&Creative Director agencji kreatywnej Gong, który jako jedyny reprezentant branży reklamowej z Polski, będzie oceniał zgłoszone prace w kategorii Digital, Mobile&Digital Craft.
Selectivv to firma, która  gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych oraz wykorzystuje je w takich obszarach jak reklama, marketing, analizy czy badania.  Swoje usługi oferuje klientom komercyjnym jak i współpracuje z podmiotami ze sfery publicznej. W dziewiątej edycji międzynarodowego konkursu Effective Mobile Marketing doceniona...
Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt
Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone