logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację wizualną Teatru Zagłębia

   26.10.2018, przeczytano 938 razy
ilustracjastrzałka

Teatr Zagłębia w Sosnowcu zaprasza do udziału w konkursie na identyfikację wizualną. Do wygrania jest nawiązanie co najmniej rocznej współpracy z teatrem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-wizualna-teatru-zaglebia,379909,artykul.html

Celem i przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej materiałów graficznych Teatru Zagłębia. Nowa identyfikacja ma odświeżyć wizerunek instytucji i zakomunikować widzom, że teatr nie jest miejscem elitarnym, a otwartym na różne grupy społeczne. Instytucja ma kojarzyć się z miejscem nowoczesnym, otwartym i przystępnym.

Konkurs ma charakter otwarty, dwuetapowy, ogólnopolski.

W pierwszym etapie uczestnik konkursu winien nadesłać zgłoszenie udziału wraz z portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.

Do drugiego etapu zostaną zaproszone osoby wyłonione przez przyrzekającego.

W drugim etapie wybranym 3 projektantom/zespołom projektowym zlecone zostanie wykonanie 3 wstępnych koncepcji: plakatu dowolnego spektaklu z repertuaru Teatru Zagłębia, składanki repertuarowej oraz zaproszenia na spektakl (wraz z etui). Każdy projektant zespół projektowy otrzyma wynagrodzenie.

Konkurs skierowany jest do osób pełnoletnich, profesjonalistów – osób fizycznych, spółek osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych. Prace mogą być zgłaszane przez indywidualnych uczestników oraz przez zespoły projektowe.

Udział w pierwszym etapie konkursu (nadsyłanie portfolio) jest bezpłatny.

Terminy

  1. Nadsyłanie portfolio – 11 listopada 2018.
  2. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 14 listopada 2018.
  3. Przesłanie wstępnych propozycji plakatu, składanki repertuarowej i zaproszenia wraz z etui – 28 listopada 2018.
  4. Ogłoszenie wyników konkursu – 5 grudnia 2018.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nagroda

  • Nagroda dla uczestników wybranych do II etapu za wstępne projekty wynosi po 500 zł brutto dla każdego uczestnika.
  • Dla Zwycięzcy konkursu nawiązanie stałej współpracy z grafikiem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej Teatru Zagłębia, poprzez zawarcie odpłatnej umowy za wynagrodzeniem, na okres 1 roku z możliwością przedłużenia.

Zakresem obowiązków przewidzianych umową objęte będzie projektowanie materiałów promocyjnych, na bieżące potrzeby teatru:

  • Projektowanie drukowanych materiałów promocyjnych: plakaty, ulotki, składanka repertuarowa, informator, programy teatralne, repertuary wielkoformatowe (do okien teatru, citylightów, stojaków)
  • Projektowanie innych druków np.: wizytówki, zaproszenia, pudełka repertuarowe, teczki teatralne oraz gadżety teatralne itp.
  • Wsparcie graficzne w opracowaniu strony www
  • Projektowanie banerów promocyjnych, infografik, reklam ( portale społecznościowe, prasa, www ).

Więcej informacji, regulamin

Źródło: Teatr Zagłębia

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czyli robotę trzeba wykonać za 500 zł a do tego dokładają szansę na współpracę na nieustalonych warunkach. Ciekawe jak zamierzają płacić w ramach tej współpracy skoro system identyfikacji wizualnej wyceniają na 500 zł...

avatar użytkownika
,

Bądźmy dokładni - 500 zł to nie jest stawka "za projekt systemu identyfikacji", ale za projekty wstępne 3 obiektów mających zilustrować pomysł na system. Ale rzeczywiście jest to stawka symboliczna, nawet za projekty wstępne.  

brak ikonki
,

500zł brutto, czyli 300 zł netto. Szkoda komentować ...

avatar użytkownika
,

Teatr liczy być może na to że znajdą się chętni, którzy roczną współpracę z taką instytucją potraktują jako kwestię prestiżową i cenny punkt we własnym portfolio. Wiemy, że takie instytucje są dotowane z budżetu i że często się im "nie przelewa". Pytanie tylko czy ciężar ten próbuje się rozkładać równo i czy proponuje się pracę na podobnych warunkach także innym specjalnościom (z dyrekcją włącznie) - czy też ktoś wpadł na pomysł, że w ramach oszczędności to graficy powinni popracować za symboliczne stawki...  

brak ikonki
,

Teatr liczy na darmową reklamę własnej instytucji chociażby na tym portalu.

  

avatar użytkownika
,

A co teatrowi z reklamy wśród grafików? Jak ktoś pracuje za 500 zł to nie stać go na luksus zakupu biletów. ;-)  

Najnowsze w tym dziale

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
Konkurs studencki na projekt stoiska Izby Architektów RP
Opracuj koncepcję projektową stoiska targowego Izby Architektów RP - najlepsza praca pod względem warsztatowym, wizualnym oraz estetycznym zostanie zrealizowana podczas targów BUDMA 2020.
Konkurs na plakat Międzynarodowego Festiwalu Gombrowiczowskiego rozstrzygnięty
Organizowany przez Teatr Powszechny w Radomiu Międzynarodowy Festiwal Gombrowiczowski odbędzie się w dniach 17 - 24 października 2020. Organizatorzy w tym roku po raz pierwszy ogłosili konkurs na plakat gombrowiczowski. Wczoraj jury zdecydowało, że tegoroczną, XIV edycję festiwalu, będzie reprezentowała praca Michała Batorego – jednego z najbardziej uznanych i cenionych...
Konkurs „Świeć się z Energą” po raz jedenasty
Już po raz jedenasty Grupa Energa zainaugurowała świąteczną akcję, „Świeć się z Energą”. Które miasto tym razem oczaruje Polskę blaskiem i sięgnie po tytuł tego najpiękniej rozświetlonego? Głosujcie na swoich faworytów i pomóżcie zadecydować, do których 16 miejscowości z całego kraju trafią warte 200 tys. zł. dobroczynne nagrody oraz kto zdobędzie tytuł...
Złote Spinacze 2019: Cztery statuetki dla Santander Bank Polska
Aż 4 nagrody, w tym dwie złote i dwie srebrne, zostały przyznane Santander Bank Polska w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło bank za komunikację przy projekcie Rebranding Santander Bank Polska oraz za komunikację antykryzysową podczas przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764