logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację wizualną Teatru Zagłębia

   26.10.2018, przeczytano 740 razy
ilustracjastrzałka

Teatr Zagłębia w Sosnowcu zaprasza do udziału w konkursie na identyfikację wizualną. Do wygrania jest nawiązanie co najmniej rocznej współpracy z teatrem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-wizualna-teatru-zaglebia,379909,artykul.html

Celem i przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej materiałów graficznych Teatru Zagłębia. Nowa identyfikacja ma odświeżyć wizerunek instytucji i zakomunikować widzom, że teatr nie jest miejscem elitarnym, a otwartym na różne grupy społeczne. Instytucja ma kojarzyć się z miejscem nowoczesnym, otwartym i przystępnym.

Konkurs ma charakter otwarty, dwuetapowy, ogólnopolski.

W pierwszym etapie uczestnik konkursu winien nadesłać zgłoszenie udziału wraz z portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.

Do drugiego etapu zostaną zaproszone osoby wyłonione przez przyrzekającego.

W drugim etapie wybranym 3 projektantom/zespołom projektowym zlecone zostanie wykonanie 3 wstępnych koncepcji: plakatu dowolnego spektaklu z repertuaru Teatru Zagłębia, składanki repertuarowej oraz zaproszenia na spektakl (wraz z etui). Każdy projektant zespół projektowy otrzyma wynagrodzenie.

Konkurs skierowany jest do osób pełnoletnich, profesjonalistów – osób fizycznych, spółek osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych. Prace mogą być zgłaszane przez indywidualnych uczestników oraz przez zespoły projektowe.

Udział w pierwszym etapie konkursu (nadsyłanie portfolio) jest bezpłatny.

Terminy

  1. Nadsyłanie portfolio – 11 listopada 2018.
  2. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 14 listopada 2018.
  3. Przesłanie wstępnych propozycji plakatu, składanki repertuarowej i zaproszenia wraz z etui – 28 listopada 2018.
  4. Ogłoszenie wyników konkursu – 5 grudnia 2018.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nagroda

  • Nagroda dla uczestników wybranych do II etapu za wstępne projekty wynosi po 500 zł brutto dla każdego uczestnika.
  • Dla Zwycięzcy konkursu nawiązanie stałej współpracy z grafikiem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej Teatru Zagłębia, poprzez zawarcie odpłatnej umowy za wynagrodzeniem, na okres 1 roku z możliwością przedłużenia.

Zakresem obowiązków przewidzianych umową objęte będzie projektowanie materiałów promocyjnych, na bieżące potrzeby teatru:

  • Projektowanie drukowanych materiałów promocyjnych: plakaty, ulotki, składanka repertuarowa, informator, programy teatralne, repertuary wielkoformatowe (do okien teatru, citylightów, stojaków)
  • Projektowanie innych druków np.: wizytówki, zaproszenia, pudełka repertuarowe, teczki teatralne oraz gadżety teatralne itp.
  • Wsparcie graficzne w opracowaniu strony www
  • Projektowanie banerów promocyjnych, infografik, reklam ( portale społecznościowe, prasa, www ).

Więcej informacji, regulamin

Źródło: Teatr Zagłębia

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czyli robotę trzeba wykonać za 500 zł a do tego dokładają szansę na współpracę na nieustalonych warunkach. Ciekawe jak zamierzają płacić w ramach tej współpracy skoro system identyfikacji wizualnej wyceniają na 500 zł...

avatar użytkownika
,

Bądźmy dokładni - 500 zł to nie jest stawka "za projekt systemu identyfikacji", ale za projekty wstępne 3 obiektów mających zilustrować pomysł na system. Ale rzeczywiście jest to stawka symboliczna, nawet za projekty wstępne.  

brak ikonki
,

500zł brutto, czyli 300 zł netto. Szkoda komentować ...

avatar użytkownika
,

Teatr liczy być może na to że znajdą się chętni, którzy roczną współpracę z taką instytucją potraktują jako kwestię prestiżową i cenny punkt we własnym portfolio. Wiemy, że takie instytucje są dotowane z budżetu i że często się im "nie przelewa". Pytanie tylko czy ciężar ten próbuje się rozkładać równo i czy proponuje się pracę na podobnych warunkach także innym specjalnościom (z dyrekcją włącznie) - czy też ktoś wpadł na pomysł, że w ramach oszczędności to graficy powinni popracować za symboliczne stawki...  

brak ikonki
,

Teatr liczy na darmową reklamę własnej instytucji chociażby na tym portalu.

  

avatar użytkownika
,

A co teatrowi z reklamy wśród grafików? Jak ktoś pracuje za 500 zł to nie stać go na luksus zakupu biletów. ;-)  

Najnowsze w tym dziale

Zaprojektuj opakowanie i zgłoś projekt do Strefy Studenta
Mówią, że marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia. Nie inaczej jest w przypadku ambicji zawodowych. Już po raz 8. rusza konkurs Strefa Studenta – szansa dla młodych projektantów opakowań na postawienie pierwszych kroków na ścieżce kariery w branży opakowań. W tym roku, konkurs ma nową formułę, projektanci mogą zgłaszać swoje prace w 3 kategoriach:...
IWP szuka Dobrych Wzorów 2019
W Instytucie Wzornictwa Przemysłowego ruszył monitoring rynku przygotowujący bazę producentów wraz z produktami i usługami do najnowszej edycji konkursu Dobry Wzór 2019.
RE:PL – Polski Rebranding Roku 2019: Czas na zgłoszenia
Od 10 stycznia można już zgłaszać kandydatury marek do udziału w plebiscycie RE:PL 2018. Każda polska marka, która w 2018 roku przeszła wizerunkową zmianę może powalczyć o miano najlepszego polskiego rebrandingu ubiegłego roku.
Make me! 2019: 50 tys. do wygrania w konkursie
Konkurs make me! to kluczowy element Łódź Design Festival realizowany od jego drugiej edycji; obecnie jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów dla projektantów młodego pokolenia. Adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala...
Konkurs na identyfikację dla Instytutu Muzyki i Tańca
STGU zaprasza do wzięcia udziału w dwuetapowym konkursie na wykonanie identyfikacji dla Instytutu Muzyki i Tańca (wkrótce: Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone