logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację wizualną Teatru Zagłębia

   26.10.2018, przeczytano 783 razy
ilustracjastrzałka

Teatr Zagłębia w Sosnowcu zaprasza do udziału w konkursie na identyfikację wizualną. Do wygrania jest nawiązanie co najmniej rocznej współpracy z teatrem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-wizualna-teatru-zaglebia,379909,artykul.html

Celem i przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej materiałów graficznych Teatru Zagłębia. Nowa identyfikacja ma odświeżyć wizerunek instytucji i zakomunikować widzom, że teatr nie jest miejscem elitarnym, a otwartym na różne grupy społeczne. Instytucja ma kojarzyć się z miejscem nowoczesnym, otwartym i przystępnym.

Konkurs ma charakter otwarty, dwuetapowy, ogólnopolski.

W pierwszym etapie uczestnik konkursu winien nadesłać zgłoszenie udziału wraz z portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.

Do drugiego etapu zostaną zaproszone osoby wyłonione przez przyrzekającego.

W drugim etapie wybranym 3 projektantom/zespołom projektowym zlecone zostanie wykonanie 3 wstępnych koncepcji: plakatu dowolnego spektaklu z repertuaru Teatru Zagłębia, składanki repertuarowej oraz zaproszenia na spektakl (wraz z etui). Każdy projektant zespół projektowy otrzyma wynagrodzenie.

Konkurs skierowany jest do osób pełnoletnich, profesjonalistów – osób fizycznych, spółek osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych. Prace mogą być zgłaszane przez indywidualnych uczestników oraz przez zespoły projektowe.

Udział w pierwszym etapie konkursu (nadsyłanie portfolio) jest bezpłatny.

Terminy

  1. Nadsyłanie portfolio – 11 listopada 2018.
  2. Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 14 listopada 2018.
  3. Przesłanie wstępnych propozycji plakatu, składanki repertuarowej i zaproszenia wraz z etui – 28 listopada 2018.
  4. Ogłoszenie wyników konkursu – 5 grudnia 2018.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nagroda

  • Nagroda dla uczestników wybranych do II etapu za wstępne projekty wynosi po 500 zł brutto dla każdego uczestnika.
  • Dla Zwycięzcy konkursu nawiązanie stałej współpracy z grafikiem w zakresie kompleksowej obsługi graficznej Teatru Zagłębia, poprzez zawarcie odpłatnej umowy za wynagrodzeniem, na okres 1 roku z możliwością przedłużenia.

Zakresem obowiązków przewidzianych umową objęte będzie projektowanie materiałów promocyjnych, na bieżące potrzeby teatru:

  • Projektowanie drukowanych materiałów promocyjnych: plakaty, ulotki, składanka repertuarowa, informator, programy teatralne, repertuary wielkoformatowe (do okien teatru, citylightów, stojaków)
  • Projektowanie innych druków np.: wizytówki, zaproszenia, pudełka repertuarowe, teczki teatralne oraz gadżety teatralne itp.
  • Wsparcie graficzne w opracowaniu strony www
  • Projektowanie banerów promocyjnych, infografik, reklam ( portale społecznościowe, prasa, www ).

Więcej informacji, regulamin

Źródło: Teatr Zagłębia

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czyli robotę trzeba wykonać za 500 zł a do tego dokładają szansę na współpracę na nieustalonych warunkach. Ciekawe jak zamierzają płacić w ramach tej współpracy skoro system identyfikacji wizualnej wyceniają na 500 zł...

avatar użytkownika
,

Bądźmy dokładni - 500 zł to nie jest stawka "za projekt systemu identyfikacji", ale za projekty wstępne 3 obiektów mających zilustrować pomysł na system. Ale rzeczywiście jest to stawka symboliczna, nawet za projekty wstępne.  

brak ikonki
,

500zł brutto, czyli 300 zł netto. Szkoda komentować ...

avatar użytkownika
,

Teatr liczy być może na to że znajdą się chętni, którzy roczną współpracę z taką instytucją potraktują jako kwestię prestiżową i cenny punkt we własnym portfolio. Wiemy, że takie instytucje są dotowane z budżetu i że często się im "nie przelewa". Pytanie tylko czy ciężar ten próbuje się rozkładać równo i czy proponuje się pracę na podobnych warunkach także innym specjalnościom (z dyrekcją włącznie) - czy też ktoś wpadł na pomysł, że w ramach oszczędności to graficy powinni popracować za symboliczne stawki...  

brak ikonki
,

Teatr liczy na darmową reklamę własnej instytucji chociażby na tym portalu.

  

avatar użytkownika
,

A co teatrowi z reklamy wśród grafików? Jak ktoś pracuje za 500 zł to nie stać go na luksus zakupu biletów. ;-)  

Najnowsze w tym dziale

5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina
Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.
Konkurs na SIW Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych
Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.
Zyxel Multy U zdobywa nagrodę If Design Award 2019
Urządzenie Multy U otrzymało nagrodę iF DESIGN AWARD 2019 w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych. To jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa produktowego.
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
15 marca na uroczystej gali wręczenia nagród iF Design Awards produkty firmy Brother zostały wyróżnione aż sześciokrotnie. W uznaniu za wyjątkowe wartości użytkowe i estetyczne nagrodzone zostały m.in. laserowe drukarki z serii L3000 oraz drukarka etykiet P-touch. To już 12. rok z rzędu, kiedy Brother zdobył statuetki w tym prestiżowym konkursie, powiększając całkowitą pulę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764