logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krakowskie Lsd.studio wśród zwycięzców konkursu Best Shop Concept

  PR 28.11.2018, przeczytano 718 razy
ilustracjastrzałka

Krakowskie lsd.studio znalazło się w gronie zwycięzców tegorocznej edycji konkursu Best Shop Concept, i to aż w 2 kategoriach: Najlepszy Sklep Odzieżowy i Najlepszy Sklep Specjalistyczny. Jurorzy nagrodzili projekty i realizacje, jakie lsd.studio wykonało dla Sklepu Koncepcyjnego Bytomia w gdańskiej Galerii Handlowej Forum, a także warszawskiego lokalu gastronomicznego Tutti Santi. Best Show Concept to konkurs, który już po raz kolejny przygotowują organizatorzy Retail Show.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakowskie-lsd.studio-wsrod-zwyciezcow-konkursu-best-shop-concept,380318,artykul.html

Wygrana w dwóch różnych kategoriach konkursu Best Shop Concept Awards to lsd.studio potwierdzenie słuszności przyjętej strategii.

- Wywodzimy się z branży odzieżowej. Postanowiliśmy jednak wypłynąć na inne obszary, stąd wyróżnienie dla projektu, który łączy w sobie handel i gastronomię czyli znajdującego się w Warszawie lokalu Tutti Santi – mówi Samir Tiliouine – jeden z szefów i założycieli lsd.studio.

Wyróżnione w kategorii Najlepszy Sklep Specjalistyczny projekt i realizacja koncepcji wnętrza warszawskiego lokalu Tutti Santi, w którym można zjeść dania kuchni włoskiej, a także kupić oryginalne produkty kulinarne z Italii, opierają się na ciepłych, a przy tym nowoczesnych wnętrzach. Autorzy projektu nawiązali tu do nazwy lokalu i wyposażyli go m.in. w monumentalne freski kojarzące się ze sztuką sakralną czy pop artowe witraże, nad którymi dominuje motyw gotyckich ostrołuków, na surowym i ceglanym tle.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Wystrój lokalu, będący balansem między światem sacrum i profanum, ciekawie tworzy „duchową” i wizualną otoczkę dla serwowanej tu przepysznej pizzy („jej jakość gwarantuje mistrz Valerio Valle, który osobiście  certyfikuje  pracowników i nadzoruje jakość produktów”), która jest zdecydowanie najważniejszym powodem, dla którego warto odwiedzić to miejsce – zwraca uwagę Agnieszka Gawron – szefowa i założycielka lsd.studio.

Sklep Koncepcyjny Bytom, który wygrał tegoroczną edycję Best Shop Concept w kategorii Najlepszy Sklep Odzieżowy, prezentuje całe spektrum doświadczeń lsd.studio w pracy dla tego typu placówek handlowych. Lsd.studio od dłuższego już czasu współpracuje z firmą Bytom przy tworzeniu ich w najbardziej prestiżowych miejscach w Polsce. Znajdujący się w gdańskiej Galerii Handlowej Forum sklep to przykład, jak zaprojektować obiekt handlowy typu premium, wykorzystując miejscowe otoczenie i tradycję.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Morze i wiatr – to dwa żywioły, dzięki którym sklep ten zyskał swoją niepowtarzalną tożsamość – opisuje zrealizowany przez lsd.studio projekt Samir Tiliouine.

Sufit z żagli czy podłoga przypominająca piaszczyste wydmy i aluminiowo szklane przegrody dzielące wnętrze na dwie sale, jak również lada kasowa kojarząca się z akwarium, a do tego przymierzalnie łudząco podobne do tych z dawnego uzdrowiska w Sopocie – to główne elementy wystroju nagrodzonego projektu.

Nagrody za gdański sklep Bytomia i za lokal Tutti Santi w Warszawie to już kolejne, jakie w ramach konkursu Best Shop Concept Awards otrzymało lsd.studio. W 2017 roku jurorzy uznali projekt i realizację pracowni dla sklepu firmy Bytom w łódzkiej Galerii Handlowej Manufaktura za najlepszą w kategorii Sklep Odzieżowy.

Źródło: LSD.STUDIO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764