logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krosno ogłasza zwycięzców konkursu Krosno Young D’singers

  PR 06.05.2019, przeczytano 253 razy
ilustracjastrzałka

Krosno rozstrzygnęło I edycję konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS i przyznało nagrody trzem finalistom. 9 kwietnia w Mediolanie, w trakcie otwarcia wystawy KROSNO „Sacred Geometry”, wyróżnienia otrzymali młodzi i zdolni europejscy projektanci, którzy w ramach zadania konkursowego stworzyli szklane kolekcje inspirowane „Spotkaniami przy stole”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krosno-oglasza-zwyciezcow-konkursu-krosno-young-d%E2%80%99singers,382300,artykul.html

Wraz z pomocą młodych projektantów, KROSNO GLASS pokazuje, jak niezwykłe i unikatowe szklane naczynia mogą zmienić zwykłą chwilę w niezwykły moment wart celebracji. Tematem pierwszej edycji konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS były odnoszące się do bliskości i rodzinnego ciepła „Spotkania przy stole”. Autorami projektów, które zyskały największe uznanie wśród jury zostali:

  • I miejsce: Chiara Giulia Arancibia
  • II miejsce: Stanisław Stupkiewicz
  • III miejsce: Inez Kochanowicz-Watson

Wszyscy trzej laureaci otrzymali zaproszenia na Salone del Mobile 2019 w Mediolanie – znane na całym świecie wydarzenie promujące design, oraz nagrody w wysokości 7 500 zł, 5 000 zł oraz 3 000 zł. Ponadto projekt wykonany przez zwyciężczynię konkursu, Chiarę Giulię Arancibię, na który składają się kieliszki, szklanki oraz karafka, zostanie wyprodukowany przez KROSNO.

Laureaci KROSNO YOUNG D’SIGNERS zostali ogłoszeni przez światowej sławy projektanta, autora limitowanej kolekcji SAKRED dla marki KROSNO D’SIGN – Karima Rashida. W składzie jury konkursowego znaleźli się również: Jan Kochański, projektant uhonorowany nagrodą Wallpaper Design Award 2014, Paweł Szymański – Prezes Zarządu Spółki Krosno Glass oraz Mariusz Miękoś – doświadczony strateg kreatywny. Ogłoszenie zwycięzców miało miejsce w trakcie otwarcia wystawy powstałej we współpracy z Karimem Rashidem „Sacred Geometry” w Mediolanie, gdzie marka Krosno, po raz pierwszy zaprezentowała również swoje najważniejsze i niepokazywane do tej pory produkty, które powstały w polskiej hucie.

Projekty młodych artystów były oceniane pod kątem zgodności z tematem konkursu, kreatywności, pomysłowości ujęcia tematu oraz wrażliwości artystycznej. Więcej szczegółów na temat projektu można znaleźć na stronie www.youngdesigners.eu

Źródło: KROSNO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chep zwycięzcą Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics
CHEP Polska – wiodący dostawca rozwiązań poolingowych w Polsce – otrzymał główną nagrodę w konkursie Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics za swoją innowacyjną ekspozycyjną paletę wielokrotnego użytku Q+. Nowa paleta CHEP wykorzystywana jest w punktach sprzedaży jako nośnik ekspozycyjny, który pomaga zwiększać sprzedaż towaru...
Zwycięzcy konkursu projektów graficznych Coreldraw 2019
Firma Corel ogłosiła zwycięzców Międzynarodowego Konkursu Projektów Graficznych CorelDRAW 2019. Zwycięskie projekty zostały wybrane spośród prac stworzonych w pakietach CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub CorelDRAW Technical Suite 2019. Nagrodę główną zdobył Rogelio Hernandez (Roy Monster) — autor ilustracji „Angel of Fire”, zgłoszonej w kategorii „Grafiki i...
Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764