logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krosno ogłasza zwycięzców konkursu Krosno Young D’singers

  PR 06.05.2019, przeczytano 188 razy
ilustracjastrzałka

Krosno rozstrzygnęło I edycję konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS i przyznało nagrody trzem finalistom. 9 kwietnia w Mediolanie, w trakcie otwarcia wystawy KROSNO „Sacred Geometry”, wyróżnienia otrzymali młodzi i zdolni europejscy projektanci, którzy w ramach zadania konkursowego stworzyli szklane kolekcje inspirowane „Spotkaniami przy stole”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krosno-oglasza-zwyciezcow-konkursu-krosno-young-d%E2%80%99singers,382300,artykul.html

Wraz z pomocą młodych projektantów, KROSNO GLASS pokazuje, jak niezwykłe i unikatowe szklane naczynia mogą zmienić zwykłą chwilę w niezwykły moment wart celebracji. Tematem pierwszej edycji konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS były odnoszące się do bliskości i rodzinnego ciepła „Spotkania przy stole”. Autorami projektów, które zyskały największe uznanie wśród jury zostali:

  • I miejsce: Chiara Giulia Arancibia
  • II miejsce: Stanisław Stupkiewicz
  • III miejsce: Inez Kochanowicz-Watson

Wszyscy trzej laureaci otrzymali zaproszenia na Salone del Mobile 2019 w Mediolanie – znane na całym świecie wydarzenie promujące design, oraz nagrody w wysokości 7 500 zł, 5 000 zł oraz 3 000 zł. Ponadto projekt wykonany przez zwyciężczynię konkursu, Chiarę Giulię Arancibię, na który składają się kieliszki, szklanki oraz karafka, zostanie wyprodukowany przez KROSNO.

Laureaci KROSNO YOUNG D’SIGNERS zostali ogłoszeni przez światowej sławy projektanta, autora limitowanej kolekcji SAKRED dla marki KROSNO D’SIGN – Karima Rashida. W składzie jury konkursowego znaleźli się również: Jan Kochański, projektant uhonorowany nagrodą Wallpaper Design Award 2014, Paweł Szymański – Prezes Zarządu Spółki Krosno Glass oraz Mariusz Miękoś – doświadczony strateg kreatywny. Ogłoszenie zwycięzców miało miejsce w trakcie otwarcia wystawy powstałej we współpracy z Karimem Rashidem „Sacred Geometry” w Mediolanie, gdzie marka Krosno, po raz pierwszy zaprezentowała również swoje najważniejsze i niepokazywane do tej pory produkty, które powstały w polskiej hucie.

Projekty młodych artystów były oceniane pod kątem zgodności z tematem konkursu, kreatywności, pomysłowości ujęcia tematu oraz wrażliwości artystycznej. Więcej szczegółów na temat projektu można znaleźć na stronie www.youngdesigners.eu

Źródło: KROSNO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nagrody KTR dla projektu Ostatni „Twój Weekend”
Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia magazynu „Twój Weekend”, przeprowadzona z okazji Dnia Kobiet przez Gazeta.pl, VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, zdobyła aż sześć nagród KTR – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się w piątek, 7 czerwca br. projekt został...
26. międzynarodowy festiwal Golden Drum pod patronatem Signs.pl
26. międzynarodowy festiwal Golden Drum po raz kolejny organizowany jest w nadmorskim mieście Portorož w Słowenii. W dniach 17-18 października 2019 hotel Slovenija gościć będzie przyjaciół Golden Drum pod hasłem „Creativity 4 Change”. Podobnie jak w roku ubiegłym, wydarzenie odbywa się pod patronatem medialnym Signs.pl.
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych
Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.
Konkurs KTR 2019: Nagrody wręczone!
25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.  Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.
Złoto KTR dla Raportu Rocznego Grupy Ergo Hestia 2017
Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2017 pt. „Poznanie. Trajectory of bodies” otrzymał złoto w kategorii Design (Brand Identity) w największym i najbardziej prestiżowym konkursie kreatywności w Polsce – KTR. Zwycięska publikacja to efekt współpracy artystki Agnieszki Mastalerz, laureatki Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia – Piotra M. Śliwickiego, w 16. edycji konkursu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764