logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lettly nową firmą członkowską IAB Polska

  PR 05.06.2023, przeczytano 262 razy

Agencja influencer marketingu Lettly dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lettly-nowa-firma-czlonkowska-iab-polska,400293,artykul.html

Lettly to agencja strategiczna specjalizująca się w influencer marketingu. Pracuje z klientami bezpośrednio, jak i wspiera inne agencje w działaniach influencerskich. Odpowiada za cały proces – od budowania strategii influencerskiej, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji kampanii. Lettly było jedną z pierwszych, a obecnie jest wiodącą agencją influencer marketingu w Polsce.

- Lettly powstało w 2015 roku, czyli w tym samym w czasie, co słowo Influencer. Jesteśmy jedną z pierwszych agencji zajmujących się influencer marketingiem w Polsce. Wiele naprawdę dużych marek, jak T-Mobile czy PKO Bank Polski właśnie z nami zaczynało wdrażanie strategii influencer marketingowych. Czujemy się z jednej strony odpowiedzialni, a z drugiej również wizerunkowo mocno związani z tą branżą. Dodatkowo, zależy nam na popularyzowaniu najwyższej jakości standardów współpracy oraz by być na bieżąco z regulacjami prawnymi dzięki uczestnictwu w grupach roboczych. Dlatego bardzo cieszymy się, że dołączyliśmy do grona członków IAB Polska, bo nasza misja i wartości są spójne z działalnością organizacji. – komentuje Jakub Orłowski, CEO Lettly.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764