logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Malownicze etykiety na produktach Żywiec Zdrój

  PR 24.07.2018, przeczytano 2767 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku Żywiec Zdrój świętuje 10. edycję programu „Po stronie natury”, jednego z najdłużej prowadzonych projektów proekologicznych w Polsce. Z tej okazji firma stworzyła jubileuszową edycję etykiet, zdobionych unikalnymi akwarelami. Każda z nich zainspirowana została pięknem miejsc, w których zrealizowane zostały działania programu. Limitowana seria jest dostępna w sklepach od czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-malownicze-etykiety-na-produktach-zywiec-zdroj,37345,artykul.html

W misji Żywiec Zdrój zapisana jest troska o naturę – to z niej firma czerpie krystaliczną wodę, którą codziennie dostarcza Polakom. Przez ostatnią dekadę Żywiec Zdrój wraz z Partnerami (Lasami Państwowymi, PTTK, Fundacją Ekologiczną ARKA oraz Organizacją Outriders) posadził łącznie aż 8 milionów drzew, odnowił ponad 1150 km szlaków i wsparł 133 lokalnych inicjatyw ekologicznych. Aby to uczcić, marka zaprosiła do współpracy polskiego artystę, który stworzył akwarele inspirowane miejscami, w których realizowane były działania programu. Obrazy ukazujące piękno tamtejszej natury, trafiły na jubileuszowe etykiety butelek wody niegazowanej Żywiec Zdrój, jak również na portfolio wariantów ze smakiem.

Piękno przyrody ujęte na akwarelach

Koncepcja wizualna oparta została na pięknie przyrody, otoczonej opieką programu „Po stronie natury”. Każdej grafice na etykiecie przypisana jest osobna historia danego miejsca. Znalazły się tam m.in. dolina Soły i okolice Hali Boraczej, gdzie posadzono miliony drzew oraz odnowiono setki kilometrów górskich szlaków. Ponadto, na etykiecie wody niegazowanej zostały pokazane okolice Pilska, gdzie w ramach projektu „Kwietne łąki” chroniona była bioróżnorodność oraz rodzime gatunki zwierząt i roślin. Historia z okolic Mirosławca nawiązuje z kolei do oczyszczonego wspólnie z mieszkańcami zbiornika wodnego oraz nasadzonych drzew, co w efekcie sprawiło, że w okolicy zamieszkały bieliki, a drugie największe w Polsce stado żubrów zyskało lepsze warunki do życia. Łącznie akwarelowych etykiet powstało dziesięć.

Jubileuszowa edycja butelek wspierana jest kampanią reklamową w kanałach OOH oraz digital. Za koncept oraz implementację namalowanych przez artystę akwareli na etykiety, OOH oraz kreacje digital odpowiada agencja H2O. Strategię digital koordynuje agencja VML Poland, zakup mediów – Mediacom, zaś działania komunikacyjne prowadzi agencja MSL.

Źródło: MSL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764