logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Przybyło: Nowy Iron Man sprzedaży w Me & My Friends

  PR 24.07.2018, przeczytano 745 razy
ilustracja

Do zespołu Me & My Friends dołączył Piotr Przybyło. Objął stanowisko New Business Managera. Jego obowiązki to przede wszystkim pozyskiwanie Klientów dla spółek Grupy Me & My Friends oraz bieżąca obsługa zapytań ofertowych. Będzie też odpowiedzialny za prowadzenie negocjacji handlowych oraz realizację planu sprzedażowego zgodnie z celami biznesowymi Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-przybylo%3A-nowy-iron-man-sprzedazy-w-me-and-my-friends,37346,artykul.html

Piotr sprzedażą zajmuje się od 14 lat. Ma duże doświadczenie w zarządzaniu marką, ale zdecydowanie preferuje sprzedaż projektową, która pozwala mu na poszukiwanie kreatywnych rozwiązań dla Klientów. Swoją karierę zbudował pracując z markami takimi jak: GM, FORD, Fiat, Citroen, Nissan, Ducati, MAN, Mercedes Benz, Suzuki, Kia, VW Group, TomTom, Mio, Blackberry, Asus, LIVECHAT, Mattel, Booking.com czy Smart.

Uważam, że sprzedaż dzisiaj różni się od tej, którą pamiętam z początków kariery. To motywuje mnie do ciągłego uczenia się jej na nowo. Najważniejszym momentem w mojej zawodowej karierze było zrozumienie, że sprzedaż to pomoc ludziom. Ciągle szlifuję umiejętności zadawania pytań, aktywnego słuchania i wnioskowania - mówi Piotr Przybyło.

- W dzieciństwie spędzałem mnóstwo czasu tworząc skomplikowane budowle z LEGO. Może dlatego tak mnie zawsze ciągnęło do branży kreatywnej.  Jej przyszłość widzę w dalszym łączeniu technologii z insightem konsumenckim, by tworzyć mocniejsze więzi z Klientem i użytkownikiem, tak jak w przypadku advergamingu - prognozuje Piotr.

Źródło: Me & My Friends

mamfgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764