logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Babyliss rozpoczyna nową kampanię na Tiktoku

  PR 02.08.2022, przeczytano 285 razy

Wystartowała nowa kampania digital marki BaByliss – producenta sprzętu do stylizacji włosów. Akcja #BaBylissExpressYourself realizowana jest w ramach strategii komunikacji Get Your Look, realizowanej przez markę od 2019 r. BaByliss to modowa marka produktów do stylizacji włosów, a główna myśl, która jej przyświeca to: fryzura jest kropką nad i codziennej stylizacji. Bądź sobą, w swoim stylu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-babyliss-rozpoczyna-nowa-kampanie-na-tiktoku,396791,artykul.html

Motywem przewodnim kampanii BaByliss Express Yourself jest challenge na TikToku, a jej celem pokazanie, jak duży wpływ na efekt i charakter stylizacji ma fryzura.

- Lubisz bawić się modą i pokazywać swoje stylizacje „przed i po”? Jesteś inspiratorką how to make up, pokazujesz lub szukasz inspiracji modowego looku how to? Świadomie bawisz się fryzurą, aby pokazać jak wyrazić siebie? Dołącz do #BaBylissExpressYourself, nagraj TikToka z efektem „przed i po”, pokaż w jaki sposób fryzura dopełnia Twoją stylizację i wygraj produkty BaByliss®!  W najnowszej kampanii marka BaByliss stawia na dotarcie w zupełnie nowym medium, z nową mechaniką, do nowej - młodszej grupy docelowej, zgodnie z ideą „fryzura jest kropką nad i stylizacji”. Poprzez wykorzystanie efektu „przed i po” chcemy pokazać jak wielki wpływ na charakter stylizacji mają dobrze wyglądające, zadbane włosy. Wiemy, że istnieje wiele sposobów wyrażania siebie i jest to idea, która przyświeca marce od lat. Wprowadzając na rynek coraz to nowsze produkty, stworzone w odpowiedzi na potrzeby kobiet, chcemy pomagać w wyrażaniu swojego stylu poprzez fryzurę. – Grzegorz Chmielecki, General Manager, BaByliss Polska

- Nieustannie poszukujemy nowych kanałów dotarcia pozwalających na przedstawienie marki BaByliss. Dlatego w przypadku tej aktywności postawiliśmy na potencjał TikToka. Dla konsumentów lubiących bawić się modą, której fryzura stanowi nieodłączny element stylizacji nie tylko okazjonalnej, ale i tej codziennej. – Ewa Buczny, Managing Director GRUPA BUKKO

Działania obejmują kampanię TikTok Ads, influencer marketing oraz aktywację konkursową dla konsumentów.

Za koncepcję kreatywną kampanii, współpracę z influencerami oraz koordynację działań mediowych i contentowych z agencją centralną odpowiada agencja GRUPA BUKKO.

Źródło: GRUPA BUKKO SP. Z O.O.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764