logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Kikkoman w potfolio klientów Dentsu Polska

  PR 29.03.2021, przeczytano 558 razy

Spółki dentsu Polska - Isobar oraz iProspect pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron WWW, kreację, strategię oraz media buying.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-kikkoman-w-potfolio-klientow-dentsu-polska,390824,artykul.html

Z początkiem marca 2020 roku w ramach wygranego przetargu spółki Isobar oraz iProspect (dentsu Polska) pozyskały do długoterminowej obsługi światowego lidera na rynku sosu sojowego.

W ramach zawiązanej współpracy Isobar Polska odpowie za tworzenie, utrzymanie i dalszy rozwój stron WWW w 15 krajach na rynku europejskim, kreację, obsługę mediów społecznościowych, strategię oraz ogólny rozwój marki, jej rozbudowę i zintegrowaną komunikację. iProspect natomiast zajmie się kompleksowym zakupem mediów dla klienta.

- Prezentacja, którą zobaczyliśmy pod koniec stycznia, zawierała wiele nowych pomysłów, dzięki którym łatwo mogliśmy wyobrazić sobie, jak możemy ulepszyć nasze działania marketingowe. Również w podejściu do komunikacji odczuliśmy pasję. Doszliśmy do wniosku, że razem możemy ulepszyć nasze działania marketingowe w kolejnych krokach. - Tomoki Kawai - Manager Business Management, Kikkoman

- Świetna praca naszego zespołu zaowocowała wygraną najsłynniejszej marki sosu sojowego Kikkoman! Współpraca zawiera obsługę mediów społecznościowych i stron internetowych w ponad 15 krajach w regionie europejskim. Będziemy dążyć do tego, aby stać się prawdziwym partnerem dla Kikkoman Europe i dalej wzmacniać ich markę. Chciałbym podziękować firmie Kikkoman Europe za wybranie nas i szansę bycia Waszym długoterminowym partnerem oraz pogratulować wszystkim, którzy byli zaangażowani w proces. - Yosuke Kusaka, Client Partner, Isobar (dentsu Polska)

Marka Kikkoman to światowy lider na rynku sosu sojowego i jeden z niewielu jego producentów. Utworzył również spółki zależne i wykupił udziały w firmach z sektora farmaceutyki, wina, likierów, soków owocowych, przetworów pomidorowych i kuchni azjatyckiej – międzynarodowa Grupa JFC, jedna z największych azjatyckich firm zajmujących się hurtową sprzedażą jedzenia, również jest spółką zależną od Grupy Kikkoman.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764