Spółki dentsu Polska - Isobar oraz iProspect pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron WWW, kreację, strategię oraz media buying.
Z początkiem marca 2020 roku w ramach wygranego przetargu spółki Isobar oraz iProspect (dentsu Polska) pozyskały do długoterminowej obsługi światowego lidera na rynku sosu sojowego.
W ramach zawiązanej współpracy Isobar Polska odpowie za tworzenie, utrzymanie i dalszy rozwój stron WWW w 15 krajach na rynku europejskim, kreację, obsługę mediów społecznościowych, strategię oraz ogólny rozwój marki, jej rozbudowę i zintegrowaną komunikację. iProspect natomiast zajmie się kompleksowym zakupem mediów dla klienta.
- Prezentacja, którą zobaczyliśmy pod koniec stycznia, zawierała wiele nowych pomysłów, dzięki którym łatwo mogliśmy wyobrazić sobie, jak możemy ulepszyć nasze działania marketingowe. Również w podejściu do komunikacji odczuliśmy pasję. Doszliśmy do wniosku, że razem możemy ulepszyć nasze działania marketingowe w kolejnych krokach. - Tomoki Kawai - Manager Business Management, Kikkoman
- Świetna praca naszego zespołu zaowocowała wygraną najsłynniejszej marki sosu sojowego Kikkoman! Współpraca zawiera obsługę mediów społecznościowych i stron internetowych w ponad 15 krajach w regionie europejskim. Będziemy dążyć do tego, aby stać się prawdziwym partnerem dla Kikkoman Europe i dalej wzmacniać ich markę. Chciałbym podziękować firmie Kikkoman Europe za wybranie nas i szansę bycia Waszym długoterminowym partnerem oraz pogratulować wszystkim, którzy byli zaangażowani w proces. - Yosuke Kusaka, Client Partner, Isobar (dentsu Polska)
Marka Kikkoman to światowy lider na rynku sosu sojowego i jeden z niewielu jego producentów. Utworzył również spółki zależne i wykupił udziały w firmach z sektora farmaceutyki, wina, likierów, soków owocowych, przetworów pomidorowych i kuchni azjatyckiej – międzynarodowa Grupa JFC, jedna z największych azjatyckich firm zajmujących się hurtową sprzedażą jedzenia, również jest spółką zależną od Grupy Kikkoman.
Źródło: dentsu