Marka Seth and Riley’s Garage rozpoczęła nową kampanię marketingową skierowaną do młodych pełnoletnich konsumentów. W jej ramach emitowane są spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych, a także prowadzone działania w digitalu.
Nowy spot przedstawia domówkę, organizowaną przez bohaterkę marki (brand hero) - Hardą Cytrynę. Zabiera on widzów w imprezowy świat marki pełen zabawy wśród zgranej ekipy przyjaciół.
- Nasza marka skierowana jest do młodych, pełnych energii ludzi, którzy lubią spędzać czas, m.in. imprezując ze znajomymi. Nową kampanią chcemy pokazać jej imprezowy charakter. – mówi Anna Włodkowska, Junior Brand manager marki w Carlsberg Polska – Wykorzystujemy też, podobnie jak w poprzedniej kampanii, hasło “Wyciśnij więcej”.
Seth&Riley’s Garage to orzeźwiające piwo o smaku „hardo” wyciśniętej cytryny. Jego wyjątkowy smak doskonale orzeźwia w letnim upale i idealnie się sprawdza podczas domówek oraz imprez pod chmurką. Najlepiej smakuje z kostkami lodu i z dodatkiem cytryny.
Za przygotowanie spotu, obsługę kreatywną oraz komunikację digitalową odpowiada agencja Na_Ty, za produkcję TV - Papaya Films, a za zakup mediów – dom mediowy Initiative.
Oprócz spotów w telewizji, kreacja zostanie wykorzystana także w działaniach digitalowych. Marka planuje również aktywację konsumencką w mediach społecznościowych.
Piwo Seth&Riley’s Garage dostępne jest w sklepach w nowych opakowaniach zbiorczych w postaci kolorowych kartonów w miejskim charakterze. Nowa forma pozwala marce wyróżnić się w sklepie. Ich projekt przygotowała firma 3m Project.
Źródło: Carlsberg Polska