logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Seth and Riley's Garage z nową kampanią reklamową

  PR 02.07.2020, przeczytano 2408 razy
ilustracjastrzałka

Marka Seth and Riley’s Garage rozpoczęła nową kampanię marketingową skierowaną do młodych pełnoletnich konsumentów. W jej ramach emitowane są spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych, a także prowadzone działania w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-seth-and-riley-s-garage-z-nowa-kampania-reklamowa,387633,artykul.html

Nowy spot przedstawia domówkę, organizowaną przez bohaterkę marki (brand hero) - Hardą Cytrynę. Zabiera on widzów w imprezowy świat marki pełen zabawy wśród zgranej ekipy przyjaciół.

- Nasza marka skierowana jest do młodych, pełnych energii ludzi, którzy lubią spędzać czas, m.in. imprezując ze znajomymi. Nową kampanią chcemy pokazać jej imprezowy charakter. – mówi Anna Włodkowska, Junior Brand manager marki w Carlsberg Polska – Wykorzystujemy też, podobnie jak w poprzedniej kampanii, hasło “Wyciśnij więcej”.

Seth&Riley’s Garage to orzeźwiające piwo o smaku „hardo” wyciśniętej cytryny. Jego wyjątkowy smak doskonale orzeźwia w letnim upale i idealnie się sprawdza podczas domówek oraz imprez pod chmurką. Najlepiej smakuje z kostkami lodu i z dodatkiem cytryny.

Za przygotowanie spotu, obsługę kreatywną oraz komunikację digitalową odpowiada agencja Na_Ty, za produkcję TV - Papaya Films, a za zakup mediów – dom mediowy Initiative.

Oprócz spotów w telewizji, kreacja zostanie wykorzystana także w działaniach digitalowych. Marka planuje również aktywację konsumencką w mediach społecznościowych.

Piwo Seth&Riley’s Garage dostępne jest w sklepach w nowych opakowaniach zbiorczych w postaci kolorowych kartonów w miejskim charakterze. Nowa forma pozwala marce wyróżnić się w sklepie. Ich projekt przygotowała firma 3m Project.

ilustracjastrzałka

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764