logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marki piw Carlsberg Polska z atrakcjami na Jarmarku św. Dominika w Gdańsku

  PR 22.07.2021, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka

Tradycja odbywającego się w sercu Gdańska Jarmarku św. Dominika sięga już 761 lat. Z tej okazji szereg atrakcji dla gości odwiedzających miasto przygotowały marki z grupy Carlsberg Polska. Okocim - Partner Strategiczny Jarmarku, zaprasza do Strefy Beczki Okocimskiej na Wyspie Ołowiance, a marka Somersby organizuje kino plenerowe. Swoje produkty zaoferują również marki Kasztelan, Garage i Grimbergen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marki-piw-carlsberg-polska-z-atrakcjami-na-jarmarku-sw.-dominika-w-gdansku,392364,artykul.html

W programie tegorocznego Jarmarku są atrakcje dla lubiących spędzać czas spokojnie, familijnie, jak i dla osób stale poszukujących wrażeń oraz emocji. Dlatego motywem przewodnim 761. Jarmarku św. Dominika są ”kolory życia” obrazujące wielobarwność tego wydarzenia.

W tegorocznym Jarmarku weźmie udział ponad 650 wystawców. Wśród nich nie zabraknie marek piwnych z grupy Carlsberg Polska. Marka Okocim, która może pochwalić się ponad 175-letnią tradycją, już po raz kolejny jest Partnerem Strategicznym Jarmarku. Na Wyspie Ołowiance stanie Strefa Beczki Okocimskiej z szeroką ofertą piw Okocim oraz okazją do poszerzenia swojej wiedzy o piwie i zagrania w ”piwne” gry. W tym samym miejscu 30 lipca odbędzie się wieczór filmowy z Somersby, podczas którego będzie można obejrzeć film ”Hiszpański Temperament” i ochłodzić się bezalkoholowym piwem Somersby. Podczas Jarmarku będzie można również spróbować napojów piwnych marki Garage, a także skorzystać ze strefy Kasztelana.

Jarmark św. Dominika tradycyjnie potrwa ponad 3 tygodnie: od 24 lipca do 15 sierpnia 2021 r. i obejmie powierzchnię ok. 45 tys. m kw. w zabytkowym centrum Gdańska.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764