logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus i Labcon rozpoczynają podróż Smoothie Trucka po Polsce

  PR 07.07.2022, przeczytano 475 razy
ilustracja

Marka De'Longhi ze swoją marką NutriBullet zbudowała Smoothie Trucka i we współpracy z Purella Superfoods wyruszy nim w wakacyjną podróż po Polsce. Za kreację, organizację konkursu i opracowanie konceptu kampanii odpowiada agencja Labcon (Group One). Zakupem mediów zajęła się spółka Mediaplus (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-i-labcon-rozpoczynaja-podroz-smoothie-trucka-po-polsce,396505,artykul.html

W ramach nowej kampanii promocyjnej, na początku lipca, w podróż po polskich miastach wyruszy Smoothie Truck. Pojazd zatrzyma się w Warszawie, Krynicy Morskiej, Gdańsku, Stegnie oraz we Wrocławiu. Zainteresowane osoby będą mogły zobaczyć na żywo, jak działa blender NutriBullet, wypić zdrowe smoothie z dodatkiem superfoods marki Purella Superfoods, odpocząć w strefie relaksu lub pobawić się ze swoimi dziećmi w specjalnej strefie dedykowanej najmłodszym. W ramach akcji powstał również nowy landing page dedykowany podróży Smoothie Trucka po Polsce. Kampania jest dodatkowo wspierana rozszerzonymi działaniami w Social Mediach, kreacjami video na YouTube, reklamą typu display oraz współpracą influencerską. Ponadto, chętne osoby będą mogły wziąć udział w konkursie organizowanym na Facebooku pod hasłem “Pokaż nam, jak włączasz zdrowy tryb w swoim życiu i wygraj!”.

Mediaplus odpowiada za zakup mediów. Agencja Labcon zajęła się opracowaniem kreacji i konceptu kampanii organizacją konkursu na Facebooku oraz produkcją materiałów reklamowych.

Kampania rozpoczęła się 4 lipca i potrwa do 2 września.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764