logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MM Druk Serwis partnerem branżowym II Kongresu Art Of Color

  PR 21.08.2018, przeczytano 638 razy
Tomasz Marczewski

1 października 2018 roku podczas targów TAROPAK w Poznaniu odbędzie się II Kongres Art Of Color. Tomasz Marczewski z MM Druk Serwis - partnera branżowego tego wydarzenia - podzieli się swoimi doświadczeniami zdobytymi na płaszczyźnie zarządzania zasobami ludzkimi oraz rozwoju zawodowego w branży poligraficznej. Opowie jak MM Druk Serwis wyławia talenty, wskaże perspektywy ekspansji w kontekście pojawiających się innowacyjnych rozwiązań a także najnowszych trendów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mm-druk-serwis-partnerem-branzowym-ii-kongresu-art-of-color,37643,artykul.html

- Ze względu na to, że działamy na wielu płaszczyznach sektora poligraficznego, mamy spore doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi w głównych obszarach naszej działalności, czyli print management, imporcie maszyn postpress, a także dostarczaniu materiałów do druku offsetowego – zaznacza Tomasz Marczewski.

- II Kongres Art Of Color skupi się na perspektywach rozwoju branży poligraficznej, otwarciu na nowe gałęzie przemysłu oraz możliwościach eksportowych. W programie Kongresu nie zabraknie tematów dotyczących wykorzystania druku soczewkowego w reklamie i mediach, uszlachetniania druku, optymalizacji i stabilizacji procesu druku oraz wiadomości na temat platform online printing, które na polskim rynku dynamicznie się rozwijają – zapewnia Alicja Gulińska, Conference Manager.

- Poruszone podczas kongresu zagadnienia z pewnością okażą się atrakcyjne dla przedsiębiorców z rynku poligraficznego, właścicieli i dyrektorów technicznych drukarń, designerów, projektantów opakowań i etykiet, ale także dla agencji reklamowych i wydawnictw. Obecność czołowych partnerów biznesowych, przedstawicieli międzynarodowych koncernów oraz prezesów najważniejszych w kraju izb i stowarzyszeń w zakresie poligrafii gwarantuje wysoki poziom merytoryczny - podkreśla Tomasz Kobierski, Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Źródło: MM Druk Serwis

www.mmds.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Bonarki: Cichy Kącik Rabatów
Bonarka w najnowszej kampanii reklamowej ogłasza początek sezonu na wakacyjne promocje i rabaty. W projekcie wzięła udział Małgorzata Kożuchowska – gwiazda polskiego kina i wieloletnia ambasadorka centrum. Lokalność, life style i gaming – to tematy przewodnie kampanii.
Do grona klientów more communications agency dołączyła szwajcarska firma Victorinox. Od lipca 2020 agencja odpowiada za komunikację dla wszystkich dostępnych w Polsce kategorii produktów marek Victorinox i Wenger.
Kodeks Etyki Reklamy: nowe wytyczne dot. reklam branży kosmetycznej
23 czerwca 2020 roku w trakcie Walnego Zebrania Członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, członkowie organizacji przyjęli uchwałę o wpisaniu jako załącznika do Kodeksu Etyki Reklamy  „Dokumentu technicznego dotyczącego oświadczeń o produktach kosmetycznych”. Tego typu działanie jest deklaracją odpowiedzialności branży kosmetycznej, która w sposób zdyscyplinowany...
Piąta edycja raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie”, wzbogacona w tym roku o wpływ COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków. Badanie i raport Izby Gospodarki Elektronicznej wykonała agencja badawcza Mobile Institute.
Nowa kampania Huawei promująca sklep Appgallery
90 dni darmowej muzyki w aplikacji Empik Music i rabaty w aplikacjach iTaxi, Hop.City i Traficar to elementy nowej kampanii Huawei promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Kampania 360 stopni, która ruszyła 1 lipca i potrwa przez cały miesiąc, prowadzona będzie w telewizji i kanałach digital – w tych ostatnich z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764