logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MM Druk Serwis partnerem branżowym II Kongresu Art Of Color

  PR 21.08.2018, przeczytano 425 razy
Tomasz Marczewski

1 października 2018 roku podczas targów TAROPAK w Poznaniu odbędzie się II Kongres Art Of Color. Tomasz Marczewski z MM Druk Serwis - partnera branżowego tego wydarzenia - podzieli się swoimi doświadczeniami zdobytymi na płaszczyźnie zarządzania zasobami ludzkimi oraz rozwoju zawodowego w branży poligraficznej. Opowie jak MM Druk Serwis wyławia talenty, wskaże perspektywy ekspansji w kontekście pojawiających się innowacyjnych rozwiązań a także najnowszych trendów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mm-druk-serwis-partnerem-branzowym-ii-kongresu-art-of-color,37643,artykul.html

- Ze względu na to, że działamy na wielu płaszczyznach sektora poligraficznego, mamy spore doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi w głównych obszarach naszej działalności, czyli print management, imporcie maszyn postpress, a także dostarczaniu materiałów do druku offsetowego – zaznacza Tomasz Marczewski.

- II Kongres Art Of Color skupi się na perspektywach rozwoju branży poligraficznej, otwarciu na nowe gałęzie przemysłu oraz możliwościach eksportowych. W programie Kongresu nie zabraknie tematów dotyczących wykorzystania druku soczewkowego w reklamie i mediach, uszlachetniania druku, optymalizacji i stabilizacji procesu druku oraz wiadomości na temat platform online printing, które na polskim rynku dynamicznie się rozwijają – zapewnia Alicja Gulińska, Conference Manager.

- Poruszone podczas kongresu zagadnienia z pewnością okażą się atrakcyjne dla przedsiębiorców z rynku poligraficznego, właścicieli i dyrektorów technicznych drukarń, designerów, projektantów opakowań i etykiet, ale także dla agencji reklamowych i wydawnictw. Obecność czołowych partnerów biznesowych, przedstawicieli międzynarodowych koncernów oraz prezesów najważniejszych w kraju izb i stowarzyszeń w zakresie poligrafii gwarantuje wysoki poziom merytoryczny - podkreśla Tomasz Kobierski, Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Źródło: MM Druk Serwis

www.mmds.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764