logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MM Druk Serwis partnerem branżowym II Kongresu Art Of Color

  PR 21.08.2018, przeczytano 365 razy
Tomasz Marczewski

1 października 2018 roku podczas targów TAROPAK w Poznaniu odbędzie się II Kongres Art Of Color. Tomasz Marczewski z MM Druk Serwis - partnera branżowego tego wydarzenia - podzieli się swoimi doświadczeniami zdobytymi na płaszczyźnie zarządzania zasobami ludzkimi oraz rozwoju zawodowego w branży poligraficznej. Opowie jak MM Druk Serwis wyławia talenty, wskaże perspektywy ekspansji w kontekście pojawiających się innowacyjnych rozwiązań a także najnowszych trendów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mm-druk-serwis-partnerem-branzowym-ii-kongresu-art-of-color,37643,artykul.html

- Ze względu na to, że działamy na wielu płaszczyznach sektora poligraficznego, mamy spore doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi w głównych obszarach naszej działalności, czyli print management, imporcie maszyn postpress, a także dostarczaniu materiałów do druku offsetowego – zaznacza Tomasz Marczewski.

- II Kongres Art Of Color skupi się na perspektywach rozwoju branży poligraficznej, otwarciu na nowe gałęzie przemysłu oraz możliwościach eksportowych. W programie Kongresu nie zabraknie tematów dotyczących wykorzystania druku soczewkowego w reklamie i mediach, uszlachetniania druku, optymalizacji i stabilizacji procesu druku oraz wiadomości na temat platform online printing, które na polskim rynku dynamicznie się rozwijają – zapewnia Alicja Gulińska, Conference Manager.

- Poruszone podczas kongresu zagadnienia z pewnością okażą się atrakcyjne dla przedsiębiorców z rynku poligraficznego, właścicieli i dyrektorów technicznych drukarń, designerów, projektantów opakowań i etykiet, ale także dla agencji reklamowych i wydawnictw. Obecność czołowych partnerów biznesowych, przedstawicieli międzynarodowych koncernów oraz prezesów najważniejszych w kraju izb i stowarzyszeń w zakresie poligrafii gwarantuje wysoki poziom merytoryczny - podkreśla Tomasz Kobierski, Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Źródło: MM Druk Serwis

www.mmds.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764