logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pawełek budzi radość w nowej kampanii E.Wedel

  PR 21.08.2018, przeczytano 501 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania marki E. Wedel promująca kultowe batony Pawełek. Działania pod hasłem „Pawełek budzi radość” obejmą telewizję, outdoor, internet oraz prasę, a ich finałem będzie impreza zorganizowana we współpracy z Wujaszkiem Liestyle i kolektywem DJskim Princess Rap.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawelek-budzi-radosc-w-nowej-kampanii-e.wedel,37641,artykul.html

Życie smakuje najlepiej, kiedy jest się już dorosłym, ale w środku młodym – to motto, które przyświeca działaniom kultowych batonów Pawełek. Tegoroczna odsłona kampanii jest ich kontynuacją, zapraszając konsumentów do uwolnienia w sobie radości i doświadczenia jej wspólnie z marką E.Wedel.

20 sierpnia br. E.Wedel wystartował z konkursem, w którym do wygrania są zaproszenia na wyjątkową domówkę z Pawełkiem. Gospodarzem imprezy będzie popularny influencer – Wujaszek Liestyle, a o oprawę muzyczną zadbają dziewczyny z kolektywu DJskiego Princess Rap. Aby wygrać 1 z 50 podwójnych wejściówek na wydarzenie, wystarczy wejść na stronę www.pawelek.wedel.pl odgadnąć hasło wstępu i odpowiedzieć na pytanie „Jaki jest Twój sposób, by obudzić radość na imprezie?”. Autorzy 10 najlepszych odpowiedzi wygrywają nie tylko zaproszenie na domówkę z Pawełkiem, ale również głośniki JBL. Konkurs potrwa do 9 września br.

Akcję wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital prowadzi agencja Geometry Global. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR, organizację imprezy oraz koordynację działań z influencerami zapewnia Walk PR.

Źródło: E.Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764