logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monday współpracuje z Canal+

  PR 03.06.2020, przeczytano 252 razy

W ramach współpracy agencja Monday wspiera działania związane z komunikacją produktową dla ITI Neovision – operatora CANAL+ w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monday-wspolpracuje-z-canal%2B,387264,artykul.html

Konsultanci z Monday odpowiadają za wprowadzenie na rynek nowej usługi CANAL+ przez internet, która łączy świat kanałów na żywo ze światem VOD, uwalnia klientów od długoterminowej umowy i zmienia sposób interakcji z telewizją. Agencja będzie również odpowiedzialna za dalsze działania komunikacyjne związane z rozwojem nowego produktu CANAL+ oraz udostępnianych tam treści.

Praca agencji obejmuje doradztwo strategiczne, launch nowej usługi, PR produktowy, akcje specjalne skierowane do różnych grup odbiorców oraz media relations.

Współpraca nawiązana została na podstawie przeglądu ofert. Umowa została podpisana na 6 miesięcy.

Źródło: Monday

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764