logo
WIADOMOŚCI

Mundial w wersji DOOH

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 399 razy
ilustracjastrzałka

Mundial to jedna z najważniejszych i najbardziej wyczekiwanych przez kibiców piłki nożnej imprez. Oprócz możliwości obejrzenia poszczególnych meczów w telewizji i śledzenia rozgrywek w Internecie, odbiorcy mogli sprawdzać czas ich rozpoczęcia oraz wyniki polskiej reprezentacji również na cyfrowych ekranach LED w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mundial-w-wersji-dooh,37199,artykul.html

Firma MyLED, zajmująca się cyfrową komunikacją w przestrzeni miejskiej, postanowiła przyłączyć się do wspólnego kibicowania. Dzięki autorskiej platformie do planowania i realizowania reklam DOOH,  stworzyła oryginalną kampanię, informującą o bieżących wynikach oraz czasie pozostałym do rozpoczęcia meczów reprezentacji Polski. Dzięki dynamicznemu zegarowi, który został zaszyty w spocie oraz pobieraniu w czasie rzeczywistym informacji na temat przebiegu meczu, mieszkańcy Warszawy mogli na bieżąco śledzić wynik rozgrywek niekoniecznie siedząc przed telewizorem.

- Pomysł na zrealizowanie tego typu kampanii pojawił się kilka dni przed rozpoczęciem pierwszego starcia o Puchar Świata. Dzięki zaawansowanej technologii MyLED, stworzenie takiej kreacji zajęło agencji reklamowej zaledwie kilka godzin – mówi Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

Spoty zostały wyświetlone na 7 cyfrowych ekranach LED, w tym 6 znajdujących się przy DH Centrum i jednym umieszczonym przy Cepelii na Al. Jerozolimskich. 15-sekundowe, dynamiczne plansze z informacjami na temat meczu wyświetlane były w pętli emisyjnej co 2,5 minuty.           

Okres rozgrywek mundialowych świetnie wykorzystują również reklamodawcy, którzy w tym szczególnym czasie przygotowują specjalne oferty dla swoich klientów. Jedną ze znanych marek, która jak co roku postanowiła wspierać kibiców jest Coca-Cola. W Szwajcarii, z pomocą firmy Grand Visual, przeprowadziła wielkoformatową, angażującą  kampanię DOOH. Akcja reklamowa na cyfrowym ekranie zlokalizowanym na głównym dworcu kolejowym w Zurychu nawiązywała do rozgrywanych w Rosji meczów. Popularna marka napojów wspierała rozgrywki i zachęcała do kibicowania oraz wzięcia udziału w interaktywnej grze. Uczestnicy zabawy mieli okazję zobaczyć pokaz umiejętności znanego piłkarza Xherdana Shaqiri. Zadaniem osób biorących udział w tym wyzwaniu było wykonanie kilku strzałów przeciwko szwajcarskiej gwieździe. Następnie, zostali oni poproszeni o zrobienie zdjęcia z Shaqiri i wpisanie swoich danych, dzięki czemu mogli otrzymać kopię fotografii i zyskać szansę na wygranie oryginalnej piłki FIFA World Cup.

Wyżej opisaną realizację skomentował Dan Dawson, dyrektor ds. kreatywnych technologii w Grand Visual: - Wspaniale jest znów współpracować z Coca-Colą przy projekcie, który został połączony z najbardziej pożądanym wydarzeniem kulturalnym w roku. Apetyt na innowacje i współpracę od samego początku sprawiał, że realizacja tego projektu była bezproblemowa. Sprytne wykorzystanie technologii przyczyniło się do stworzenia niezapomnianych wrażeń, którymi uczestnicy mogli dzielić się przez Internet z rodziną i przyjaciółmi.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor: Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone