logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mundial w wersji DOOH

  PR 11.07.2018, przeczytano 439 razy
ilustracjastrzałka

Mundial to jedna z najważniejszych i najbardziej wyczekiwanych przez kibiców piłki nożnej imprez. Oprócz możliwości obejrzenia poszczególnych meczów w telewizji i śledzenia rozgrywek w Internecie, odbiorcy mogli sprawdzać czas ich rozpoczęcia oraz wyniki polskiej reprezentacji również na cyfrowych ekranach LED w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mundial-w-wersji-dooh,37199,artykul.html

Firma MyLED, zajmująca się cyfrową komunikacją w przestrzeni miejskiej, postanowiła przyłączyć się do wspólnego kibicowania. Dzięki autorskiej platformie do planowania i realizowania reklam DOOH,  stworzyła oryginalną kampanię, informującą o bieżących wynikach oraz czasie pozostałym do rozpoczęcia meczów reprezentacji Polski. Dzięki dynamicznemu zegarowi, który został zaszyty w spocie oraz pobieraniu w czasie rzeczywistym informacji na temat przebiegu meczu, mieszkańcy Warszawy mogli na bieżąco śledzić wynik rozgrywek niekoniecznie siedząc przed telewizorem.

- Pomysł na zrealizowanie tego typu kampanii pojawił się kilka dni przed rozpoczęciem pierwszego starcia o Puchar Świata. Dzięki zaawansowanej technologii MyLED, stworzenie takiej kreacji zajęło agencji reklamowej zaledwie kilka godzin – mówi Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

Spoty zostały wyświetlone na 7 cyfrowych ekranach LED, w tym 6 znajdujących się przy DH Centrum i jednym umieszczonym przy Cepelii na Al. Jerozolimskich. 15-sekundowe, dynamiczne plansze z informacjami na temat meczu wyświetlane były w pętli emisyjnej co 2,5 minuty.           

Okres rozgrywek mundialowych świetnie wykorzystują również reklamodawcy, którzy w tym szczególnym czasie przygotowują specjalne oferty dla swoich klientów. Jedną ze znanych marek, która jak co roku postanowiła wspierać kibiców jest Coca-Cola. W Szwajcarii, z pomocą firmy Grand Visual, przeprowadziła wielkoformatową, angażującą  kampanię DOOH. Akcja reklamowa na cyfrowym ekranie zlokalizowanym na głównym dworcu kolejowym w Zurychu nawiązywała do rozgrywanych w Rosji meczów. Popularna marka napojów wspierała rozgrywki i zachęcała do kibicowania oraz wzięcia udziału w interaktywnej grze. Uczestnicy zabawy mieli okazję zobaczyć pokaz umiejętności znanego piłkarza Xherdana Shaqiri. Zadaniem osób biorących udział w tym wyzwaniu było wykonanie kilku strzałów przeciwko szwajcarskiej gwieździe. Następnie, zostali oni poproszeni o zrobienie zdjęcia z Shaqiri i wpisanie swoich danych, dzięki czemu mogli otrzymać kopię fotografii i zyskać szansę na wygranie oryginalnej piłki FIFA World Cup.

Wyżej opisaną realizację skomentował Dan Dawson, dyrektor ds. kreatywnych technologii w Grand Visual: - Wspaniale jest znów współpracować z Coca-Colą przy projekcie, który został połączony z najbardziej pożądanym wydarzeniem kulturalnym w roku. Apetyt na innowacje i współpracę od samego początku sprawiał, że realizacja tego projektu była bezproblemowa. Sprytne wykorzystanie technologii przyczyniło się do stworzenia niezapomnianych wrażeń, którymi uczestnicy mogli dzielić się przez Internet z rodziną i przyjaciółmi.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

Dodatkowe informacje:

Autor: Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764