Nowe logo, nowa strona, nowe wizytówki jednym słowem nowa identyfikacja. Z przymrużeniem oka o zmianach opowiada Joanna Gerlee - Head of creative agencji.
Wierzymy, że nic nie dzieje się przez przypadek dlatego też nic w naszym projekcie nie zostawiliśmy przypadkowi. Oto krótka eksplikacja - żeby wszystko było jasne:
- firma poważna - wielkie litery na początku obu słów
- jednocześnie przyjazna - po wielkich literach następują swojskie - małe
- mierząca wyżej - oczywiście "do gwiazd" - niebieski kolor logotypu nawiązujący do koloru nieba
- o nienagannym i uprzejmy client service - obłości w literach D oraz K - jasna wiadomość = drastyczne załamania linii są nam obce.
- Firma, która ma swój początek ale będzie wieczna, a jej historia nigdy nie zostanie zamknięta - brak kropek na i.
No i najważniejsze:
- po prostu Dobra i Konkretna - ze słowem "dobry" kojarzy się literka "D", a ze słowem "konkretny" literka "K"
Wszystkie zmiany zupełnie na poważnie można zobaczyć na stronie http://digitalkingdom.pl
Źródło: Digital Kingdom