logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa identyfikacja wizualna Digital Kingdom

  PR 05.11.2015, przeczytano 1462 razy

Nowe logo, nowa strona, nowe wizytówki jednym słowem nowa identyfikacja. Z przymrużeniem oka o zmianach opowiada Joanna Gerlee - Head of creative agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-identyfikacja-wizualna-digital-kingdom,26476,artykul.html

Wierzymy, że nic nie dzieje się przez przypadek dlatego też nic w naszym projekcie nie zostawiliśmy przypadkowi. Oto krótka eksplikacja - żeby wszystko było jasne:

  • firma poważna - wielkie litery na początku obu słów
  • jednocześnie przyjazna - po wielkich literach następują swojskie - małe
  • mierząca wyżej - oczywiście "do gwiazd" - niebieski kolor logotypu nawiązujący do koloru nieba
  • o nienagannym i uprzejmy client service - obłości w literach D oraz K - jasna wiadomość = drastyczne załamania linii są nam obce.
  • Firma, która ma swój początek ale będzie wieczna, a jej historia nigdy nie zostanie zamknięta - brak kropek na i.

No i najważniejsze:

  • po prostu Dobra i Konkretna - ze słowem "dobry" kojarzy się literka "D", a ze słowem "konkretny" literka "K"


Wszystkie zmiany zupełnie na poważnie można zobaczyć na stronie http://digitalkingdom.pl

Źródło: Digital Kingdom

Galeria: Identyfikacja wizualna Digital Kingdom

Dodatkowe informacje:

Digital Kingdom to agencja komunikacji marketingowej, której sercem jest internet. Specjalizujemy się w kompleksowych strategiach digital wykorzystujących nieintruzywne formy dotarcia do grupy docelowej. Wierzymy, że w erze adblocka tylko długofalowa i angażująca strategia content marketingowa może skutecznie oddziaływać na grupę docelową.
Do Klientów agencji należą: Coty, Pernod Ricard, Polskie Radio, Hortex, Mobile Vikings, Betsafe, Betsson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764