logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kampania Majonezu Kieleckiego

  PR 09.12.2021, przeczytano 863 razy
ilustracja

Wystartowała nowa kampania autorstwa Optima Marketing Group dla kultowej polskiej marki. Majonez Kielecki pokazany jest jako składnik naszej tradycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kampania-majonezu-kieleckiego,394070,artykul.html

Kampania ma na celu wsparcie sprzedaży produktu w świątecznym sezonie oraz podkreślenie jego tradycyjnego charakteru. W jej ramach zaplanowano działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, prasie, internecie oraz współpracę z influencerami w social mediach.

Za strategię, kreację kampanii, działania w social mediach, współpracę z influencerami oraz nadzór produkcyjny nad spotami reklamowymi opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Film wyprodukowała Papaya Films. Zakupem mediów zajął się One House i Octopus Media.

Źródło: Optima Marketing Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764