logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola z serialem podcastowym na święta

  PR 09.12.2021, przeczytano 575 razy
ilustracja

Plejada polskich aktorów, zaskakujący scenariusz i magiczna atmosfera świąt – wszystko to bezpłatnie na kanałach Coca-Cola na Spotify i YouTube. Już 6 grudnia premiera czteroodcinkowego serialu podcastowego, wyprodukowanego przez Coca-Colę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola-z-serialem-podcastowym-na-swieta,394077,artykul.html

Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”, to wielowątkowa opowieść o losach barwnych postaci, których spotkania związane są ze Świętami. Głównym motywem serialu są losy miłości Szymona i Joanny, w role których wcielili się Dawid Ogrodnik oraz Marta Żmuda Trzebiatowska. Akcja serialu toczy się w dwóch perspektywach czasowych – 2005 i 2021 roku, a kolejne „podróże w czasie”, w które zabierany jest słuchacz, pozwolą odkryć niezwykłą historię pełną magii, tajemnicy i nieoczekiwanych zwrotów akcji.

Komediowy wątek opowieści tworzą działania trójki gangsterów, granych przez Cezarego Pazurę, Sebastiana Stankiewicza i Rafała Zawieruchę, którzy usiłują przejąć zakład zegarmistrzowski prowadzony w Sopocie przez ojca Szymona, w rolę którego wcielił się Piotr Fronczewski. Plejadę gwiazd serialu uzupełniają: Danuta Stenka, Karolina Bacia, Joanna Kuberska, Wiktoria Gorodeckaja, Ewa Kania Grochowska, Marek Barbasiewicz, Sławomir Pacek, Krzysztof Wakuliński, Kuba Strach, a także znana youtuberka i influencerka Julia Kostera. Narratorem całej historii jest Maciej Gudowski.

Za scenariusz i reżyserię podcastu odpowiada Wojciech Kukuła, zaś muzykę do serialu stworzył Daniel Spaleniak, kompozytor i producent znany m.in. z oprawy muzycznej do amerykańskich hitów Netflixa czy Hulu, takich jak Elementary, Ozark czy Shut Eye.

To pierwsza tego typu produkcja audio, o takiej skali, stworzona przez markę Coca-Cola. W dodatku dostępna całkowicie bezpłatnie na platformach streamingowych. Serial podcastowy jest jedną z odsłon globalnej strategii komunikacji Coca-Cola Real Magic, która ma zachęcać do szukania w sobie tego, co naprawdę magiczne.

— Poprzez ten projekt Coca-Cola wyznacza nowe trendy w komunikacji z odbiorcami — mówi Klaudia Pac, Coke Brand Manager Poland & Baltics. — Marka od lat tworzy angażujący branded content, współpracując z aktorami oraz youtuberami, docierając z wartościowymi treściami do różnorodnych grup odbiorców. Ten innowacyjny projekt jest odpowiedzią na coraz szybciej rozwijający się rynek podcastowy. Jak wskazuje Spotify, w 2020 roku wysłuchano w Polsce ponad 300% więcej godzin podcastów, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. To prawdziwy rekord. Wierzymy, że rynek ten m.in. dzięki takim projektom jak nasz serial, będzie rósł w siłę i zyskiwał na jakości — dodaje.

O wysoką jakość podcastu zadbano nie tylko odpowiednio dobierając twórców i obsadę aktorską, ale również wykorzystując nowoczesną technologię. Serial został zrealizowany za pomocą techniki nagrywania binauralnego, zwanego także „dźwiękowym 3D”. Dzięki niej dźwięki do odbiorcy, który słucha podcastu na słuchawkach, dochodzą ze wszystkich stron. Odbiorca w ten sposób ma wrażenie, że jest w centrum serialowych wydarzeń, dzięki czemu może jeszcze bardziej zaangażować się w intrygującą fabułę.  

— Kiedyś natknęłam się na słowa Don Keough, byłego prezydenta The Coca-Cola Company który powiedział, że Coca-Cola to magia, i w trafny sposób opisał, że gdy ludzie piją nasz pyszny napój to doświadczają czegoś niewytłumaczalnego — mówi Kaludia Pac. — Stąd całe nasze działania marketingowe dążą do tego, by w naszej komunikacji zobrazować to nieopisane uczucie. Nie inaczej jest z podcastem, który ma być magicznym prezentem dla naszych konsumentów na święta. Pozwoli on wejść w świat marki w niespotykany dotąd sposób. Mamy nadzieję, że nasz serial pomoże wszystkim znów uwierzyć w prawdziwą magię świąt — dodaje.

Produkcją i realizacją wideo zajął się dom produkcyjny Paradoxmedia.pl. Autorką realizacji akustycznej jest Agnieszka Szczepańczyk. Za koncept kreatywny oraz kierownictwo produkcji odpowiadają Michał Chludziński z Inaczej Kolektyw. Obsługą komunikacji PR oraz działaniami z zakresu branded content zajęła się agencja Big Picture. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

Podcastu można posłuchać na kanałach Coca-Cola.

Źródło: Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

www.coca-cola.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764