logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii hybrydowych samochodów Suzuki

  PR 03.07.2020, przeczytano 435 razy
ilustracja

Ruszyła nowa odsłona kampanii samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy z Wielkiej Brytanii przygotowała agencja CU Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-hybrydowych-samochodow-suzuki,387652,artykul.html

Kampania promuje nową gamę samochodów z napędem hybrydowym: Suzuki Vitara Hybrid, SX4 S-CROSS Hybrid i Swift Sport Hybrid. Głównym przekazem tej odsłony jest nowa  oferta cenowa – „Zyskaj do 7000 pln netto”. Kampania informuje również, że pojazdy te  zużywają  mniej paliwa nawet o 16%, a jej hasło brzmi: „HYBRYDOWE SUZUKI SĄ DLA KAŻDEGO”.

W lipcu kampania jest obecna w kanałach głównych i tematycznych TVN, Polsat i TVP, a także w prasie, internecie i mediach społecznościowych (YT, Instagram). Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu,  oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także  za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland. 

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
Puma ogłasza współpracę z Joanną Jędrzejczyk
Do zespołu PUMA dołącza nowa ambasadorka. Marka, mając w swoim DNA wspieranie najlepszych sportowców, rozpoczyna działania z Joanną Jędrzejczyk – polską zawodniczką UFC.
Acer podpisał umowę dystrybucyjną i sprzedażową z PrinterLogic, światowym liderem w dziedzinie druku opartego na technologii chmury. Celem współpracy jest zapewnienie usług zarządzania drukiem klientom biznesowym w regionie EMEA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764