logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Chief Operating Officer w Communication Unlimited

  PR 07.06.2018, przeczytano 529 razy

Agnieszka Wichracka objęła stanowisko Chief Operating Officerem w agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-chief-operating-officer-w-communication-unlimited,36783,artykul.html

Z branżą reklamową Agnieszka Wichracka jest związana od początku swojej kariery zawodowej. Doświadczenie zdobywała w agencjach: Publicis, Havas Worldwide Warsaw i BBDO Warszawa. Przez 5 lat pracowała w Grupie IPG. Była Dyrektorem Zarządzającym McCann & MRM, gdzie odpowiadała za połączenie struktury agencji tradycyjnej i digitalowej, a ostatnio pełniła tę funkcję w FCB Warsaw.

Prowadzone przez nią zespoły i projekty zdobyły wiele prestiżowych nagród, w tym Effie, Golded Drums, Cannes Lions.  

- Agnieszka jest doświadczonym managerem. Będzie wspierać agencję w doskonaleniu procesów, abyśmy coraz lepiej i szybciej reagowali na zmieniające się potrzeby klientów i ich marek. Bardzo się cieszymy,  że dołączyła do naszego zespołu - mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

Agnieszka Wichracka w wolnym czasie współzarządza programem promującym przemyślaną i odpowiedzialną adopcję na www.adopciaki.pl. Uwielbia ruch - rower, rolki, łyżwy, narty. Jest miłośniczką Włoch, zarówno krajobrazów, życzliwych ludzi, jak i jedzenia.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764