logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019

  PR 23.08.2019, przeczytano 285 razy
ilustracjastrzałka

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet.pl-najczesciej-cytowanym-medium-w-lipcu-2019,383692,artykul.html

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera „Rzeczpospolita”, wyprzedzając  „Gazetę Wyborczą” i „Dziennik Gazeta Prawna”.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym dwutygodnikiem była „Wspólnota”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Wprost”, a trzecie – „Sieci”.

ilustracjastrzałka

„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Elle” oraz „Twój Styl”.

ilustracjastrzałka

TVN24 zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się Polsat News oraz TVN.

ilustracjastrzałka

RMF FM ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz TOK FM.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejne pozycje zajęły portale Wirtualna Polska oraz wpolityce.pl.

ilustracjastrzałka

„Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do „Pulsu Biznesu”, trzecie – do „Forbes”

ilustracjastrzałka

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasował się Kurier Lubelski.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października
TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.
Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”
„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.
„Czar Par” – kultowy program lat 90. powraca do TVP2
Już w najbliższy piątek, 20 września o godz. 20:40, po 23 latach przerwy TVP2 zaprasza widzów na premierowy odcinek show „Czar Par”. Program w nowej, dynamicznej i zaskakującej odsłonie poprowadzą Maciej Kurzajewski i Izabella Krzan, a na fotelach jurorów zasiądą znane i lubiane małżeństwa: Katarzyna Cichopek z Marcinem Hakielem, oraz Dorota Chotecka z...
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.
Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat przeprowadzą testy możliwości usług technologii hybrydowych w ramach telewizji naziemnej. Zostaną również przeprowadzone testy techniczne mające na celu zwiększenie zasięgu MUX4.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764