logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019

  PR 23.08.2019, przeczytano 1559 razy
ilustracjastrzałka

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet.pl-najczesciej-cytowanym-medium-w-lipcu-2019,383692,artykul.html

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera „Rzeczpospolita”, wyprzedzając  „Gazetę Wyborczą” i „Dziennik Gazeta Prawna”.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym dwutygodnikiem była „Wspólnota”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Wprost”, a trzecie – „Sieci”.

ilustracjastrzałka

„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Elle” oraz „Twój Styl”.

ilustracjastrzałka

TVN24 zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się Polsat News oraz TVN.

ilustracjastrzałka

RMF FM ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz TOK FM.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejne pozycje zajęły portale Wirtualna Polska oraz wpolityce.pl.

ilustracjastrzałka

„Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do „Pulsu Biznesu”, trzecie – do „Forbes”

ilustracjastrzałka

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasował się Kurier Lubelski.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764