logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology

   24.03.2023, przeczytano 898 razy
ilustracja

Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-bartosz-walat-prelegentem-konferencji-i-love-marketing-and-technology,399400,artykul.html

Nadprodukcja treści prowadzi do rozmycia głównego komunikatu marki. A komunikat bez wyrazu będzie miał problem, by przebić się przez gąszcz informacji, które paradoksalnie sami produkujemy.

Bartosz Walat, senior copywriter w agencji VMLY&R, to lider projektów, autor programów dla radia i telewizji, pomysłodawca kampanii reklamowych dla marek Lotto, Amol, Lay’s, Opel, adidas. Dwukrotny półfinalista międzynarodowego konkursu reżyserskiego Papaya Young Directors, nagrodzony przez Akademię Telewizyjną za autorski program publicystyczny. Zdobywca KTR i Effie. Zarządzał redakcją Radia Park FM, współtworzył wizerunek Warszawskiej Szkoły Filmowej, powołał Stowarzyszenie „Mleczarnia Muzeum PRL-u”. Tworzy plakaty jako @muskam_mag. W 2022 roku został zaproszony do grona 18 twórców z całego świata, promowanych przez berliński butik kreatywny Kuriosis. Od 2023 roku egzemplarze jego prac oferuje Carl Gallery w Dubaju.

XV edycja konferencji I ❤️ Marketing & Technology odbędzie się od 15 do 19 maja 2023 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Po raz pierwszy konferencja potrwa aż pięć dni, a na każdy dzień została przygotowana jedna ścieżka tematyczna, poświęcona zagadnieniom dotyczącym odpowiednio: automation & tools, marketingu, social mediów, seo & content oraz dev.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764