logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Polscy influencerzy w kampanii Aliexpress z okazji Dnia Singla

  PR 10.11.2020, przeczytano 673 razy

Adam “Naruciak” Zimmermann i Norbert “DisStream” Gierczak wraz z czternastoma innymi polskimi influencerami wezmą udział w najnowszej kampanii AliExpress w Polsce. Z okazji przypadającego na 11 listopada Dnia Singla polscy twórcy internetowi będą promowali m.in. nowe funkcjonalności aplikacji mobilnej. Za koordynację działań promocyjnych dla chińskiego serwisu sprzedażowego odpowiada agencja GetHero.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/polscy-influencerzy-w-kampanii-aliexpress-z-okazji-dnia-singla,389127,artykul.html

W najnowszej kampanii AliExpress w Polsce weźmie udział aż szesnastu polskich twórców internetowych. Akcja promocyjna zostanie zorganizowana z okazji Dnia Singla, który wypada 11 listopada. W ramach promocji Adam “Naruciak” Zimmermann, Norbert “DisStream” Gierczak, Marta “Murcix” Błocha, Kamil “Poczciwy Krzychu” Chwastek i kilku innych polskich influencerów będzie promować m.in. nowe funkcjonalności, które AliExpress wprowadziło do swojej aplikacji mobilnej oraz samego serwisu. Chodzi m.in., o angażujące gry, w których użytkownicy mogą zdobyć dodatkowe rabaty na zakupy. W ramach promocji twórcy internetowi podzielą się również ze swoimi fanami specjalnymi kodami rabatowymi.

- Bardzo cieszymy się z tego, że tak duża marka, jak AliExpress obdarzyła nas swoim zaufaniem. Dokonując selekcji influencerów, kierowaliśmy się zarówno różnorodnością treści, chęcią dotarcia do atrakcyjnych grup odbiorców, jak i pomysłami samych twórców. Wspólnie z influencerami, których zaprosiliśmy do udziału w tym projekcie, chcemy w jak najlepszy sposób opowiedzieć historię marki AliExpress i zachęcić Polaków do odwiedzenia platformy z okazji Dnia Singla  - mówi Marek Myślicki, Strategic Partnerships Director w agencji GetHero.

Kampania realizowana dla AliExpress przez agencję GetHero wystartuje w środę 11 listopada i swoim zasięgiem obejmie kanały twórców na YouTube, jak i ich profile na Instagramie.

- Influencerzy są świetnym kanałem komunikacji AliExpress z naszymi klientami. Koncentrując się na temacie rozrywki na naszym serwisie i aplikacji, a także stale ulepszając usługi logistyczne, wierzymy, że wyprzedzimy oczekiwania naszych klientów i dostarczymy więcej wartości lokalnej społeczności - mówi Haiwen Chen, Content Partnership Manager w AliExpress.

Agencja GetHero przy realizacji kampanii dla AliExpress odpowiada m.in. za dobór influencerów, koordynację produkcji i emisji materiałów na wszystkich platformach oraz dodatkowe działania promocyjne.

Źródło: GetHero

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764