Colian wprowadził na rynek nowość - Jeżyki Coolki w wydaniu MILK oraz DARK. To wyjątkowe chrupiące kuleczki z puszystym kremem o smaku herbatnikowym i płynnym karmelem w środku, oblane mleczną lub deserową czekoladą, zwieńczone karmelizowaną posypką z orzechów.
Tym samym marka Jeżyki, kojarzona dotychczas z ciastkami w czekoladzie, powiększyła swoje portfolio o dodatkowy produkt. Jeżyki Coolki trafiły do sklepów 1 sierpnia br.
W 10-sekundowym animowanym spocie telewizyjnym podkreślone zostały charakterystyczne składniki produktu, które tworzą jego bogaty smak. Pierwsza część claimu nawiązuje do wiodącego hasła ciastek Jeżyki - Najeżone bakaliami. Druga natomiast w dowcipny sposób odnosi się do wyjątkowego smaku i kształtu pralinowej przekąski.
Za koncept kreatywny i produkcję spotu reklamowego odpowiada agencja Heads Advertising.
Źródło: Heads Advertising