logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Launch przekąsek Jeżyki Coolki – Colian wprowadza zaskakującą nowość

  PR 19.09.2022, przeczytano 684 razy
ilustracja

Colian wprowadził na rynek nowość - Jeżyki Coolki w wydaniu MILK oraz DARK. To wyjątkowe chrupiące kuleczki z puszystym kremem o smaku herbatnikowym i płynnym karmelem w środku, oblane mleczną lub deserową czekoladą, zwieńczone karmelizowaną posypką z orzechów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-launch-przekasek-jezyki-coolki-%E2%80%93-colian-wprowadza-zaskakujaca-nowosc,397251,artykul.html

Tym samym marka Jeżyki, kojarzona dotychczas z ciastkami w czekoladzie, powiększyła swoje portfolio o dodatkowy produkt. Jeżyki Coolki trafiły do sklepów 1 sierpnia br.

W 10-sekundowym animowanym spocie telewizyjnym podkreślone zostały charakterystyczne składniki produktu, które tworzą jego bogaty smak. Pierwsza część claimu nawiązuje do wiodącego hasła ciastek Jeżyki - Najeżone bakaliami. Druga natomiast w dowcipny sposób odnosi się do wyjątkowego smaku i kształtu pralinowej przekąski.

Za koncept kreatywny i produkcję spotu reklamowego odpowiada agencja Heads Advertising.

Źródło: Heads Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764